Autor
|
Příspěvek
|
karel | Friday 18 October 2013 - 18:56:54 | | |
| |
|
wisastar | Saturday 19 October 2013 - 14:15:08 | | |
No je to uplne jiny motor. Sani ma na druhe strane, komplet elektronika je jina... To uz tam muzes dat motor treba z mercedesu a vyjde to na stejnou praci. |
| |
|
Jiřik | Sunday 20 October 2013 - 19:47:54 | | |
Nejdřív více popiš, co je to KO? Za jediné KO považuji prasklý blok, hlavu, nebo velkou ovalitu. Když už bych měnil motor, kabeláž a všechno okolo, dal bych tam raději něco zábavnějšího, co třeba C20LET? Pod plastovým deklem z 1.8 by vypadal docela céčkově _; |
| |
|
karel | Monday 21 October 2013 - 21:31:39 | | |
no bylo to potkane a zřejmě bral i olej ,už jsem sehnal jinou hlavu za pakatel objednal těsnění a hurá do toho snad nejhoršího motoru co jsem viděl __; jen tak náhodou návod na nastavení rozvodu někdo nemáte?nemužu ho nikde splašit a podotýkám ,že nemám potřebné přípravky.na netu je instruktážní video tak to podle toho dám nějak dokupy. podle ventilového víka to prase (původní majitel)k jinak se mu nedá řici neměnil olej a budou i zřejmě trochu zapečené kroužky tak udělám i výměnu oleje a pokud motor pujde tak i nějaké přisady na ty kroužky, ještě zrovna skopnu dolu vanu a podívám se na sací koš protože když je aci 2cm karbonu na ventilovém víku tak vana bude taky ucpaná a tím pádem malý tlak oleje a přezkočený rozvod.byly ohnuté jen 2 saci ventily decentně takže chrup přez zub.díky za veškeré info k nastavení rozvodu a na co si mám dát bacha. |
| |
|
wisastar | Tuesday 22 October 2013 - 14:48:33 | | |
Kdysi davno sem ty rozvody delal na astre ale uz si to nepamatuju. Ale vim ze na poprvi se mi nepovedli a bylo to bez tlaku To ze si sehnal hlavu je zazrak. Ja ji sehnal, ale prasklou za 7 tis. Jinak byli na nemcich okolo 20ti. |
| |
|
Jiřik | Wednesday 23 October 2013 - 10:35:14 | | |
Každopádně KROUŽKY VYMĚŇ!! Je to dost drahý (origo Opel) ale vyplatí se to. Rozvody se dají nastavit jednoduše na střih a horní úvrať prvního válce. Určitě to najdeš někde na youtube. Po přesném nastavení při rozebraném motoru si udělej značky, ať to pak můžeš nastavit až to bude v kupě. Ten vyvažovák nevím. Až to nastavíš, několikrát to projeď ráčnou pro sichr. |
| |
|
karel | Tuesday 29 October 2013 - 23:34:57 | | |
tak jsem zjistil proč se to nejspíš potkalo ,nejspíš se rozlámala pravá kladka nebolišta co vede řetěz jelikož jsem našel kousky v kufru a podíval jsem se do staré hlavy ,myslel jsem že ji člověk co hlavu sundaval tak ji rozlámal ale při delším zkoumáni jsem si všiml že šroub co drří tu lištu je do pulky zbroušený od řetězu tudíž to na něm asi chvílku běželo. Nemáte někdo náhodou doma staré rozvody po výměně? nemužu nikde najít tu lištu samstatně v prodeji a kupovat komplet rozvody se mi nechce když nevím zda je motor funkční,potřebuju to jen na vyzkoušení.díky za každou odpověd. |
| |
|
Jiřik | Wednesday 30 October 2013 - 10:54:06 | | |
Teď opravdu vidím, že je asi snadnější hledat jiný motor. Rozvody totiž stojí balík. Zlaté rozvody poháněné řemenem!! Možná si bude někdo klepat na hlavu, ale jestli to auto nepotřebuješ sůrne, pohledal bych a namontoval 20LET, nebo NET ze Saabu. Plastový dekl to ukryje. Odkaz |
| |
|
karel | Wednesday 30 October 2013 - 11:46:52 | | |
nechci to nějak moc řešit a dlouho se vtom hrabat,dam to do kupy a prodám ji ,kdyby nebyla tak pěkná tak ji rozprodám na díly ale je mi jí líto.nejspíš tak dopadne.to máš pravdu že je zlatý řemen.ikdyž řetěz vydrží 2x toliki ale je zase 3x dražší a ta práce s tím. |
| |
|
Jiřik | Wednesday 30 October 2013 - 13:08:50 | | |
Možná ještě víckrát dražší. Legende, kolik stála ta řetězová sada na NET? Myslím že kolem dvaceti?? Fór je v tom, že to je řetěz, vodicí lišty, napínák a ještě řetěz k tomu vyvažováku. U NET to má ale aspoň výkon a stejnou spotřebu, jak Tvá atmosféra. |
| |
|
|