• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Koupě Vectra C 2.2 GTS
Přejít na stranu  [1] 2 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Petr
Friday 27 September 2013 - 18:37:17 Citovat
Host
Zdravím všechny. Chtěl bych vyměnit moji stávajici vectru B X20XEV a naskytla se mi možnost koupit Vectru C 2.2 benzin GTS. Dneska jsem se ale na ně byl podívat a mám z toho trošku smíšené pocity. Najeto ma 188 tis. Olej porad 5W30 a kdyz se to nastartovalo tak tam chvili cvakal hydrostel a pak se to uklidnilo, jinak tam nechrastil retez zdalo se to tiche. Z ceho jsem ale nesvuj je to ze tam je videt unik oleje misty viz fotografie. S timto motorem nemam zatim zadnou zkusenost, na sve X20XEV si udelam vse i generalku, ale tenhle neznam. Dalsi vec co se mi nezdalo bylo razeni, slo docela hodne stuha az tak ze sam jsem nebyl schopen zaradit jednicku ale majitel bez problemu, mozna jde jen o zvyk, da se to nejak doseridit? Predni naraznik taky na jedne strane nesedi, je tam takova guma dana aby nebyla videt mezera. Jsem docela perfekcionalista a tak jsem vyfotil vse co se mi nelibilo a davam to zde ke skonzultovani. Servisni knizka k tomu je a ma to opravdu bohatou vybavu. Auto se mi ale i tak libi je za zajimavou cenu. Jake cene tak myslite ze odpovida? Děkuji za každou radu

Odkaz
Colommbo
Friday 27 September 2013 - 19:32:52 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Jaký je v tom motor? Dvadvojky se do VeCe dávaly dvě - "normální" Z22SE 108kW do prosince 2003 a pak od ledna 2004 přímovstřikový Z22YH 114kW a ten má docela choulostivý vysokotlaký vstřikovací čerpadlo, který při nájezdu 188tis.km může být u konce svých sil... (rozvod řetězem mají oba dva motory) Odkaz

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Host
Friday 27 September 2013 - 19:37:31 Citovat
Host
Z22SE
Colommbo
Friday 27 September 2013 - 19:58:18 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Tož to je ta lepší varianta... Koleno od sání může být od oleje v důsledku kondenzace olejových par z odvětrání klikové skříně vyvedeného do sání, i když je zaolejované celkem dost. Proč je od oleje to druhé místo (nad tím je EGR ventil?), mě nenapadá...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Petr
Friday 27 September 2013 - 20:20:43 Citovat
Host
Jeste jsme se domluvili, ze muzem zkusit zmerit tlaky, abych mel uplnou jistotu o motoru.
Jiřik
Friday 27 September 2013 - 20:39:21 Citovat
Host
Tlaky nejsou žádná jistota, může to mít dobrý tlaky a stejně to bude baštit olej....
Auto je krásný, barva, výbava, kastle, dvojitý čalounění....
Loužičky oleje se dají utěsnit, ale spíš bych se bál vytahaného rozvodového řetězu! Mrkni kolik stojí ta sada, to je darda !frr
Osobně bych šel do turba, nebo šestiválce, protože světe div se, bude to žrát stjně a aspoň to pojede. Promiň, tenhle motor pro VeCe nedoporučuju.
Martas
Friday 27 September 2013 - 20:45:04 Citovat
Host
Petr napsal ...

Jeste jsme se domluvili, ze muzem zkusit zmerit tlaky, abych mel uplnou jistotu o motoru.


Tim zjistis jenom jestli je motor pred smrti ale ne jestli je vic nebo mit jeste pouzitelne opotrebovanej.
Petr
Friday 27 September 2013 - 20:49:40 Citovat
Host
Ja si myslim, ze nento motor je tak jedine schudne reseni mezi vykonem a spotrebou, stejne tam dam plyn z predchoziho auta. 3.2 atd to je uz silenost. Podle zvuku to nevypada na vytahany retez ani nic takoveho, ta sada neni az tak draha. Jen bych chtel vedet kolik by jste za ni tak dali.
Colommbo
Friday 27 September 2013 - 21:10:54 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Jiřík to se šestiválem myslí dobře... Mám kamaráda, který tuhle motorizaci měl v Omeze (která není zas o tolik těžší než VeCe) a byl poměrně spokojený, jen si trochu stěžoval, že než se to odspodu rozjede, vyrost by kedlub... Pak se svezl mojí Omčou (a to je "jen" 2.6) a měl pusu od ucha k uchu... !!(a) Ale to je jen tak mimo soutěž...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jiřik
Saturday 28 September 2013 - 10:13:22 Citovat
Host
Když budeš s 3.2 jezdit jako se čtyřválcem, dostaneš se klidně na 11 litrů LPG.
To považuji za naprosto rozumné. Ty máš ale plynovou sadu na čtyřválec, tak budeš chtít zas ten. Proto Ti doporučuju 2.0 turbo, který má stejné náklady jak atmo 2.2, ale jede úplně jinak
nebo si kup obyč 1.8 a Legend Ti tam dá 2.0 turbo, myslím, že ho nedávno ještě měl i s převodovkou a elektrikou.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1701 sec,0.1087 z toho dotazů.