• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Koupě Vectra C 2.2 GTS
Přejít na stranu  1 2 [3] 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Petr
Saturday 28 September 2013 - 21:18:43 Citovat
Host
Tohle ma praveze velkou vybavu, dvouzonova klima, parkovaci senzory vepredu vzadu, 8 pytlu atd...
Martas
Saturday 28 September 2013 - 21:19:33 Citovat
Host
Petr napsal ...

Mam ted jednu v merku ale je to automat, mam rad manualy ale zase ten automat muze byt prijemne pohodlny a clovek se muze vice venovat jizde, zavodit s tim rozhodne nehodlam.


Prave automat (i kdyz ty ho nepreferujes) je u predfaceliftu velka bolest, zejmena pri mestkem provozu ale na druhou stranu kazily se pri malym najezdu pokud to najezdilo treba 120 000km uz by se rozbila a v podstate totez plati i o rozbijejici se elektronice (zejmena ovlacacu klimy a radia).

[ Upraveno Saturday 28 September 2013 - 21:22:30 ]
Jiřik
Sunday 29 September 2013 - 08:41:20 Citovat
Host
Kontakt na mě:
Email
tel: 607571758
Jiřik
Sunday 29 September 2013 - 08:53:03 Citovat
Host
Přesně tak, bacha na automaty. Ta spotřeba, kterou udávám je v manuálu, kterému vnutíš snadněji otáčky 1500-2500 i při rozjezdech. Automat má stejnou spotřebu jen při ustálené rychlosti, což je málo používaný režim.
U té 3.2 jsem taky dělal hlavy, tady v Kralovicích u Plzně a je to paráda. Jedna hlava vyšla na dva tisíce a je to perfektní. Možná bych do té opravy ještě šel.

Při koupi Vectry 3.2 bys měl vědět, že se to dost pracně předělává na LPG a aby motor měl plný výkon, je v podstatě jen jeden způsob navrtání trysek a montáže vstřikovačů. Je tam totiž to dvoustupňové sání, tak je tam málo místa.
Colommbo
Sunday 29 September 2013 - 12:41:08 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Jiřik napsal ...
...Reálně předpokládám stejné náklady u obou motorů, co se týče cen náhradních dílů (kromě rozvodů, protože u 3.2 se nemusí měnit pumpa, je poháněná klíňákem, měnil jsem jen rozvoďák za 800,-)...

Jen tak úplně na okraj: Pokud jsi měnil jen samotný řemen, tož jsi docela střelec, Jiříku... Bo deset mekániků z devíti ti řekne, že pokud praskne rozvoďák, není to v 95% vinou řemenu ale některé z kladek, který se kousnou... U V6 jsou tři a mění se samosebou všechny s řemenem, výměna vodní pumpy sice nutná opravdu není, ale je taká prax, že se to dělá při jednom odkrytování současně. Jak jsem tu už taky zmiňoval, na mojí Y26SE (v podstatě identický motor s třidvojkou) mi to dělal komplet Kuba a za hodně slušný prachy... !Pj:


W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jiřik
Sunday 29 September 2013 - 13:34:11 Citovat
Host
Rozvoďák jsem přetržený neměl, byl jen mírně opotřebený. Zvažoval jsem nákup těch kladek, ale po zjištění těch stávajících, které vypadaly velmi nově a čistě, točí se úplně bez hluku a vůlí, jsem to nechal tak. Naštěstí pánové od Opelu konečně zapracovali na spolehlivosti rozvodů a pumpu teď pohání drážkovaný řemen. Napínák je taky velmi dobře udělaný, má předpětí, kterým se kompenzuje změna napětí řemenu při akceleraci, nebo doběhu. To ale bylo u starého X30XE asi taky.
U Astry jsem kladky i pumpu měnil a bylo to horší než origo, pumpa z druhovýroby mi sežrala rozvoďák za tisíc km ( a to byla značka) . Tak tam šla zpět ta stará a bylo vše ok.
Petr
Sunday 29 September 2013 - 21:14:26 Citovat
Host
Tak jsem se dneska byl podivat na jednu s 2.0 Turbo Z20NET.No auto uzasny, jede to jak strela, vybava super, najeto malo, cena rozumna, ale problem v tom ze majitel mi rekl ze to koupil s tim ze to bylo po oprave ze na to spadl strom. Ze je vymenene celni sklo a blatnik, no ok to bych prezil, ale narazil jsem na jednu vec, ze vepredu jak jsou ty brzle nebo jak se tomu rika proste do toho do ceho se zacvakava ten cudlik ktery drzi kapotu, tak ze v jedne casti je to preriznute a zespoda svarene a zalakovane, ja osobne jsem si toho vsiml. Nevim no zda do toho jit, auto se mi moc libi, netahne to nic, nevim Vsude neco spatne...
Colommbo
Sunday 29 September 2013 - 21:46:53 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Brejle rozříznutý a znova svařený kvůli rovnání nejsou žádná trága, to je celkem běžná karosářská operace, hlavně jestli sedí přední dveře ve sloupcích a kapota do blatníků...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Petr
Sunday 29 September 2013 - 21:55:13 Citovat
Host
Podle toho co jsem koukal, tak všechno sedělo krasně. Podle prodejce je k tomu i nejaky doklad z nemecka ze to nebylo bourane, serviska je taky radne vyplnena. Auto se mi celkove libi, jede to pekne, 6 kvalt, pekna vybava, ale nechtel bych aby se me to rospadlo pri nejakym tukanci.
Colommbo
Sunday 29 September 2013 - 22:26:52 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Je mi do toho houby, ale když už čtyřvál, tak tenhle by byl lepší než ta, bohužel, taková unylá dvadvojka. Nejde o to s tím lítat jako blázen (taky to nedělám, nepotřebuju), jako spíš že když člověk prostě náhodou potřebuje nebo se mu zachce, tak "to tam prostě (aspoň trochu) je" - a vovovotom to je...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1649 sec,0.1244 z toho dotazů.