dnes sem vyndal turbo a zjistil sem ze fouka u hridelky toho ventilu. ten je tam zavareny a nejde vyndat.... nema nekdo napad jak to opravit? nebo nema nekdo spatne ci dobre turbo? dik
Vraňoch
Wednesday 07 July 2010 - 22:19:06
Host
no, rekl bych, ze z foukani kolem hridelky zadnou zasadni ztratu tlaku (tj. vykonu) neudela - jestli to nedela kraval a nic neohrozuje, tak bych to neresil.
wisastar
Wednesday 07 July 2010 - 22:32:01
Host
Vraňoch napsal ...
no, rekl bych, ze z foukani kolem hridelky zadnou zasadni ztratu tlaku (tj. vykonu) neudela - jestli to nedela kraval a nic neohrozuje, tak bych to neresil.
no zvuk jako u stihacky a pulka motorovyho prostoru cerna a vrstva asi pul cm sazi... nemuzu pustit ani vetrak.....
uz sem sehnal jiny tak to dam nak dohromady
OC - X25DT
Sunday 15 September 2013 - 00:51:40
Host
Dobrý den všem,
mám u Omegy X25DT problém ohledně ztráty výkonu a chvění motoru . V městském provozu je vše v pořádku. Vyjedu na dálnici, potřebuji předjet, podřadím, sešlápnu plyn, auto začně zrychlovat a v určitých otáčkách cca 2500 ot/min jakoby škytne a výkon je fuč... nenabírá vůbec rychlost, otáčky lezou nahoru velmi pomalu, což je při předjíždění docela nepříjemné. Když jedu konstantní rychlostí a potřebuji přidat, děje se to samé. Stačí ubrat plyn, znovu sešlápnout a výkon je zpět... jakoby nesepnulo turbo a při předjíždění (větším náporu) se vypínalo.
Druhý problém: Pokud je motor studený, klepe se když padá do volnoběhu, nebo při pomalé jízdě, jentak "lechtám" plyn... jde nepravidelně. Když se motor ohřeje cca po ujetí 10 km, chvění a klepání ustane. Zajímavé je, že pokud je motor studený a šlapu na plyn, když auto nejede, žádné klepání se neděje. Pouze když v této fázi dojíždím na křižovatku na neutrál.
Cca před 3.000 km - repas vstřikovacího čerpadla, výměna spojky vč. dvouhmoty, repas turba, kontrola vstřiků... auto má najeto něco málo přes 500.000 km
Nenapadá mě, kde může být chyba... nějaké čidlo, váha vzduchu ?... diagnostika nic neodhalila. Rád bych měl opět vše v pořádku, abych už mohl zase jen bezproblémově jezdit, jako těch 8 let předtím, co tuto Omegu mám.
Díky, Pavle, vám oběma taky! Tutaj v kutnohorskokolínském pohraničí celé dopoledne deštivo a 12°C, od poledne už neprší, ale i tak to na koupání zatím není...
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno 1. vlézt pod auto nebo jej zvednout, 2. změřit délku a průměr, 3. podle toho koupit a 4. nechat céóčkem přivařit... Odkaz