Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega exteriér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vrtule u Studeneho chladiče se točí na plno |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Tomas1239 |
| ||
Host | Zdravím všechny, dneska se mi stalo že po nastartování auta se začala vrtule chladíče točit na maximalní možné otačky velky hukot po opakavaném startu se porad točí a nechce se vypnout jen pri vypnuti mototu se prestane tocit. Chladici kapalina je plne doplněna a chladič je studeny nevíte někdo v čem je problém? omega b 2.0l | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Vrtule chladiče je spínaná termospínačem umístěným přímo na chladiči někde dole vlevo a je možné, že spínač z nějakého důvodu zůstal trvale sepnutý... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Tomas1239 |
| ||
Host | Diky moc za radu skusim ho vyměnit | ||
| |||
Tomas1239 |
| ||
Host | Ahoj, nechal jsem vyměnit termospinač v servise a zmena zadna vrtule chladice se zacne tocit hned po otocení kličku v servise nevi cim to muze byt nevite nekdo co jineho to muze delat? | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Ta vrtule bude ovladana relatkem ne primo od cidla. | ||
| |||
Tomas1239 |
| ||
Host | Pravda už to vidím 4 Relé K67 Ventilator chladice 6 Relé K87 Ventilator chladiče 7 Relé K26 Ventilator chladiče ja mam myslim jen rele 4 tak snad to bude tim kdyby jeste nekoho neco napadlo dejte prosim vedet . | ||
| |||
Tomas1239 |
| ||
Host | vymenil jsem vsechny 3Rele co tam mam kromne palivových a porad to same skousel jsem i odpojit ridici jednotku aby se smazala jen tak pro jistotu ale ta blba vrtule se porad toci naplno pri vyndani toho rele se prestala tocit ale pri vymene za jine se zase rozjela tak opravdu nevim pres zimu to neni zas takovy problem jezdit bez chlazeni ale stejne to budu muset resit jak bude tepleji ma jeste nekdo nejaky napad? | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Zapni zapalovani, vlez pod auto a opatrne vytahni konektor cidla. Pokud se vtrule zastavi, je tam spatne cidlo. Pokud pojede dal, muzes mit problem s kabelazi - tu bys pak musel prolezt. | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | U několika aut jsem toto řešil a příčina byla že řj ventilátorů měla poruchu a proto točila vrtule naplno (nouzový režim) tím se snaží předcházet aby se neuvařil motor.Jestli je to stejné u vectry ale přesně nevím. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
sdfuj |
| ||
Host | Pravda.... může to být nouzová režim chlazení, jehož příčinou nemusí být špatné relé, špatné teplotní čidlo na chladiči, ale může to klidně být špatné čidlo teploty chladící kapaliny (vetšinou na termostatu), nebo mizerný kontakt na toto čidlo- poškozená kabeláž. Ale na toto by měla už zareagovat RJ a rozvsvit check a zapsat danou závadu do paměti... | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |