Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Úprava MV6 |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
vrgadaa |
| ||
Host | kvuli hodne spatne zkusensti nejsem objektivni, asi to neni uplne osizeny motor a asi se najdou i horsi, zvuk to melo rozhodne peknej a momentovou charakteristiku taky peknou. ... Ale vytaceji mne zbytecna kurvitka, jako je korodujici mezichladic oleje mezi hlavama, plastove kroutici se kryty s nasledkem utopenych svicek v oleji a pripadnym pozarem motoru, nesmyslne umistena elektronicka a kazici se zapalovaci kostka ke svickam, odchazejici cidla imobilizujici auto, mizerne vyreseny displej palubniho pocitace, nepristupny termostat vymenitelny jen jako komplet i s kolenem, zanasejici se EGR a jeste by se asi naslo vcetne protacejici se remenice na kice!-). Protoze nic takoveho predchudce radovy sestivalec nemel a navic jede vyrazne lepe, udelali soudruzi v NDR nekde chybu. takze za mne palec dolu. A rozhodne to neni motor na nejaky brutalni tuning a podvozkove to taky neni sportak | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Hele, asi te nejaky servis tahal za fusekli ale ty zavady IMHO nejsou zdaleka jak popisujes... Mel jsem uz 4 Omegy, na jediny odesel snimac otacek, coz je taky jediny snimac, bez ktereho to nejede, zapalovaci modul na dvou, ale da se sehnat za par tisic a je klid, vika se daji pretesnit a chladic oleje nema duvod korodovat, pokud je spravna chladici kapalina. Termostat neodchazi a staci taky vymenit vlozka. atd... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Vrgadaa měl špatnou zkušenost ale bohužel s ním musím souhlasit.Jelikož víte že se opravami aut živím (už 22 let) tak mohu porovnávat četnost poruch u různých aut a musím říct že bohužel Opla už nikdy nebudu mít natož Dti.Četnost poruch které se neustále opakují bez příčiny řidiče je u Opla enormní( snímače otáček zapalovací lišty atd) a opravdu nejsem tak bohatý a nemám čas na to abych neustále řešil nějakou poruchu nebo problém.V6 motory mají své mouchy a na nějaký brutální tuning se fakt nehodí ani to nelze realizovat za rozumné peníze. Ale když někdo chce radu jak to a to upravit tak mu nerozmlouvám aby si koupil jiné auto ale prostě mu poradím jak na to a řeknu mu svůj názor na tu konkrétní věc.Oply jsou hezká auta ale bohužel zaspali vývoj a už ho jen těžko dohoní.Třeba jak u insignií odcházejí podvozky nenapravili to ani u faceliftu který přijde teď na trh.Doba Oplů je bohužel pryč. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | a ja mam vetsi babovicku, hec:-) Ja tech omeg mel celkem 6 a dve stale provozuji a maji pres dvacet let (radove sestivalce s promennym sanim dualram-zlaty vek opla). Vsechny byly ackove s vyjimkou toho V6 omylu a takovy to bylo pritom krasny auto, bohuzel to nestalo, tak to pendlovalo mezi servisy (original opelservis a zmetci plynari-naprosto zfusovana sekvence za 43litru-takze u mne za to mohl samozrejme i ten plyn). ... Nemam prachy, takze chci provozovat auta v porizovaci cene povinneho ruceni a prepisu. A jeste chci, aby byla spolehliva, pohodlna a velmi rychla a vykonna. Ackova omega s motorem C30SE to splnovala dokonale (mam druhou). Nezrizeny apetit je nastesti resitelny LPG prestavbou. Mam dva kamarady majici servis, jeden se po zkusenostech vratil k LPG karburatovemu favoritu (na praci, na dovolenou ma kapk jine auto, ktere ceka na dve cesty rocne). U druheho pravda musim parkovat bokem, abych mu svymi veterany neodhanel zakazniky:-). Ale i ten tvrdi, ze nevi, co by doporucil jako auto vhodne ke koupi. Zadna oktavka TDi 66kW se spotrebou 5 a zaivotnosti pul mice se uz urcite nikdy delat nebude a pravdepodobne ani jednoduchy a spolehlivy benzinak. Pravda auta jsou vzhledek k platum mnohem levnejsi. I takovy trabant staval novy 36 000, coz je jako by byl dnes za 360litru:-) | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Muj kolega v praci koupil před 6 lety Opel Omega Steinmetz s kompresorem od manželky p. Srby, auto stalo nove 1 970 000, jenom samotny podvozek přes 400 tisíc. Myslim, ze za to dal 200 000 a ja takovou Omegu nikdy nevidel, je r.v 1997, neskutecne krasne kozene sedacky ze zlute kuze, kola Steinmetz 18 letni a 17 zimni, tmave zelena metalíza, auto je jenom v garazi, je to mazel, v zime nejete vůbec, když jsme pro to v Modranech v Praze 4 byli, auto mělo najeto kolem 90 000, nevim, kolik ma ted, ale urcite vic jako 20 000 km za ty roky nenajel. Nechal vymenit hned u Srby rozvody, svicky a remen kompresoru, stalo to kolem 40 000. Ma to 220 kW a 370 Nm a jede to neskutecne, do 3000 ot jako normalni trilitr, mozna malinko lepe, ale potom zacne koncert. Prumernou spotřebu ma 12l. V republike byli jenom 2. A je docela mozne, ze by ji prodal. opakuji, ja takovou nadhernou Omegu nikdy ještě nevidel. Ahoj. | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Možná jsem už zaprděnej dědek a staromilec, ale zcela upřímně - kdybych měl takovou specialitku, o který tady píšeš, zcela jistě a nastopro bych ji neprodal člověku, jako je zakladatel tohoto vlákna, to se prostě mezi slušnejma Omegářema nedělá... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Jasne a chápu !!! Poprosim ho o par fotek a dam to tady. Ten pohled za to stoji, fakt budete koukat. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Asi jí tu koupíme dohromady !!(a) | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | pridavam se, rad se pokocham pohledem na obrazky.. Za dva miliony to asi pujde poskladat i z omegy, jenze za takove penize na auto, tak bych si urcte poridll neco jineho. A okompresorovany omegy obcas ke koupi byvaji na ebay. ... tady se moc nedati ale vypada to, ze ot ma i LPG ... Odkaz ... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Má to LPG dělaný hezky na koleně __; ty hadice od vstřiků do sání mají tak přes půl metru, no a taky to běží, že? Z reduktoru jde jen jeden vývod, takže to nemůže 300 koní ukrmit ani náhodou. Poslední dobou zjišťuji že jsem snad v těchhle šířkách jediný blbec, který takové "zbytečnosti" řeší. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 | |