• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
TEmpomat funguje i nefunguje
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
FastArrow
Tuesday 04 June 2013 - 16:48:43 Citovat
Host
Taky si to myslím. V6 jsem neměl, díval jsem se do toho motoru, musím se s ním trošku seznámit ať vím kam se přesně podívat - auto mám jen pár dní. Měl jsem předtím 2,5 TD. Navíc tady mám LPG, tak tam je více věcí zapojených.

Už jsem si dneska domlouval s tím co ode mne koupil OMU 2,5TD 97 , že mi půjči páčku. POčítám, že ta páčka bude stejná jako z té mojí po faceliftu. Jemu to zase dělá to, že mu tempomat nevypnul, když šlápnul na brzdu, tak ho moc nepoužívá - tam bude nejspíše spínač na brzdovém pedálu v tahu.

Nevíš jestli tempomat má zvlášť spínač na brzdovém pedálu?

Jinak na tom Viragu, o tom obsahu který máš, jsem se projel, je to pecka. Těžká mašina a zátah skvělý ). Trochu to dřelo stojanem v zatáčkách, když jsme na tom jeli dva, ale síla byla nekompromisní...
Colommbo
Tuesday 04 June 2013 - 16:53:56 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Ano, tempomat má spínač na brzdovém pedálu.

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Stepo
Tuesday 04 June 2013 - 18:10:23 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Naftove verze maji tempomat reseny jinak a tim padem maji jinak reseny i ovladac ( konektor tempomatu je jiny, mene dratu ).
Pokud chces jinou packu, musi byt z benzinove 2,5 nebo 3,0 ( 2,6;3,2 )
pepek
Tuesday 04 June 2013 - 21:10:43 Citovat
Host
Tempomat u 2.5 DTi (110 kW) má 4 dráty (jako u benzínu) ...... jsou zaměnitelné (já mám na 2.5 DTi původně z benzínu). Omega C/B s motorem 2.5 TD (96kw) má dráty jen 2 a nejde zaměnit s tempomatem z 2.5 DTi.
FastArrow
Tuesday 04 June 2013 - 21:25:21 Citovat
Host
Ta stará oma byla 96kw TD. Takže to dle všeho zaměnit nejde a díky za ušetřenou práci a věci okolo domluv .-). Pak je tady ještě Brenky s třílitrem v Havířově.. Nečteš to tu náhodou?
Martas
Wednesday 05 June 2013 - 08:35:08 Citovat
Host
Co to tu ctu o nejaky jednotce Tempomatu a tahlech ?

2,6 v Omeze ma eletronicky plyn takze packa - spinac na spojce u manualu a z nich to jde primo do ricici jednotky ktera si uz klapku obstara sama, to neni jako u 2,5 a 3,0 kde byla skatulka co tahala za packu plynu druhym lankem.

Schema Odkaz

[ Upraveno Wednesday 05 June 2013 - 08:35:36 ]
Stepo
Wednesday 05 June 2013 - 09:20:31 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Martas napsal ...

Co to tu ctu o nejaky jednotce Tempomatu a tahlech ?

2,6 v Omeze ma eletronicky plyn takze packa - spinac na spojce u manualu a z nich to jde primo do ricici jednotky ktera si uz klapku obstara sama, to neni jako u 2,5 a 3,0 kde byla skatulka co tahala za packu plynu druhym lankem.

Schema Odkaz


No vida, konecne jasno:)
Ja rikal ze nevim jak presne je to resene, mam jeste klasiku s mechanickym plynem.
Pokud je to jen dle schematu, asi bych hledal pricinu fakt jen v te pacce / spinacich.
FastArrow
Wednesday 05 June 2013 - 11:40:41 Citovat
Host
Ještě dotaz k té páčce. Záměna s 3.0 musí být po faceliftu? Nebo to může být i první B Oma 3.0?
FastArrow
Wednesday 05 June 2013 - 14:05:12 Citovat
Host
Tak jsem se díval na ten spínač u brzdy a dostal jsem se k němu jen foťákem, protože nechci urvat ten plastový ofuk. Na jedné straně je čep, ten jsem vytáhnul a u středového panelu to drží kdo ví kde, nevidím tam a nechci to ulomit, neví někdo jak to tam drží?

Spínač jsem nafotil, zkoušel ho někdo vytáhnout? Je tam tak málo mizerného místa, že tam sotva dám ruku asi bych potřeboval Copperfieldovou hnátu...



[ Upraveno Wednesday 05 June 2013 - 14:07:53 ]
Colommbo
Wednesday 05 June 2013 - 14:28:30 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Martas ti to tady už psal, že zásadní rozdíl v motorech (a tedy i v použitelné jiné páčce tempomatu) je ten, že 2.5 a 3.0 (a je jedno, zda před či po faceliftu) mají škrtící klapku ovládanou od plynového pedálu táhlem, zatímco 2.6 (máš ty) a 3.2, kteréžto jsou jen facelift, mají už elektronický pedál plynu s elektronickou škrtící klapkou a tedy i jiné zapojení ovládání tempomatu... Chceš-li zkoušet jinou páčku, musí být buď z 2.6 nebo 3.2 motoru...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1571 sec,0.1238 z toho dotazů.