• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
nefunguje centrál kufru
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
ludva
Sunday 15 January 2006 - 12:46:18 Citovat
Host
Tak asi před 2 měsíci mi začal zlobit na VeBe Caravan centrál kufru . Někdy odemkl, někdy ne, někdy zase nezamkl. Tak jsem to zkusil vystříkat WD40 - jak v mechanice kufru, tak přímo do zámku. Nyní mi centrál nefunguje vůbec . Jde odemknout pouze klíčem a to tak, že musím otočit ještě asi o čtvrt otáčky nad vodorovnou polohu (pak slyším, jak přemůžu asi nějakej motůrek). Co s tím?
miki
Sunday 15 January 2006 - 19:05:18 Citovat
Host
měl jsem podobný problém na VA byl přerušný drát ale nebylo to skoro vidět.
Anonymní
Monday 16 January 2006 - 19:05:32 Citovat
Host
Takže zkusit při otevřených dveřích hejbat s tím husím krkem vedveřích?
keray
Thursday 26 January 2006 - 15:09:43 Citovat
Host
Měl jsem totéž a jen hejbání nepomohlo. S trochou šikovnosti lze vymontovat celý kabel od zámku až ke konektoru a zkontrolovat. Asi jsem se kabelem o něco tvrdýho v kufru opřel a přežvejkl jsem kabel a ne jen jeden. Ani netuším co by to mohlo provést, kdyby to šlo do zkratu. Takže následná oprava kabelu vše vyřešila.
Tomash
Monday 17 July 2006 - 10:36:28 Citovat
Host
mám stejný problém v centrálem VB caravan - jde zamknout jenom klíčem, nejde na dálku ani na klíč. Na přívodu jsem nenaměřil žádný impuls, motorek po píchnutí na baterku reaguje, takže ten funkční je. Teď pár otázeček:
1) Na centrálu 5. dveří je pouze 2vodičový přívod, na bočních dveřích se píše, že jsou vodiče 3 - jaký je princip zavírání/otvírání 5.dveří centrálem?
2) Je obvod centrálu oddělen od ostatních el. obvod" - resp. má společnou kostru?
3) Zámek 5. dveří mi přijde, že není funkční jak by měl - nelze nastavit polohu zámku (vodorovná), aby šly dveře otevřít ručně-čudlem, musí se vždy zastrčit klíč, pootočit po směru hodin a v této poloze zatlačit. Po vytažení klíčku se mechanizmus vrátí do polohy, kdy opět nejde zamáčknutím čudla dveře otevřít. K tomu se váže moje otázka, zda může být centrál 5. dveří vyřazen z provozu řídící jednotkou, jestliže by poznala, že zámek je porouchán - např nejde zamknout apod. Jde mi o to, že jsem zatím nenašel žádnou závadu na instalaci, drát se taky sám nepřeruší, takže mě napadá ta varianta vyřazení centrálu jednotkou.


Yper
Monday 17 July 2006 - 15:16:08 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
5. dveře nejdou vyháčkovat - proto jdou do jednoho stavu zamčení - jen dva dráty a polarita na motůrek serva je přepínána mikrospínačem.
Čtvery dveře na autě jdou vyháčkovat a také je někdy žádoucí, být během jízdy zamčen - např. v Praze a stání v zácpě, kdy můžeš přijít o všechny věci v autě, co máš na sedačkách. Stav, kdy jsou tyto dveře jen zamčeny, je takový, že zevnitř jde čudl vytáhnout a dveře klikou otevřít.
Další úroveň zavření je při opouštění auta, kdy nejprve opět jen zamknu a pak zamknu na závoru - stav na závoru se nedá zvenčí vyháčkovat - nejde vlastně ani odjistit zevnitř - vytažením čudlu. Takže lze s úspěchem použít jako domáci vězení na děti, ženu nebo tchýni!
Proto do těchto dveří vedou 3 dráty!
Do dveří řidiče navíc ještě myslím čtvrtý, protože čudl u řidiče ovládá zapadnutí čudlů na zbývajících třech dveřích!

Na ty 5.dveře budeš mít nejspíš porouchané přívodní kabely někde v prostoru kde je ten gumový krk. Podle mne jednotka centrálu není až tak inteligentní, aby tohle uměla!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Tomash
Tuesday 18 July 2006 - 06:25:03 Citovat
Host
a co ta kabelizace - jsou tam oba kabely natažený přímo z řídící jednotky nebo je kostra společná?
Palic
Tuesday 18 July 2006 - 07:19:53 Citovat
Uživatel #437
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 07:12:36
Příspěvků: 493
Yper napsal ...

5. dveře nejdou vyháčkovat - proto jdou do jednoho stavu zamčení - jen dva dráty a polarita na motůrek serva je přepínána mikrospínačem.
Čtvery dveře na autě jdou vyháčkovat a také je někdy žádoucí, být během jízdy zamčen - např. v Praze a stání v zácpě, kdy můžeš přijít o všechny věci v autě, co máš na sedačkách. Stav, kdy jsou tyto dveře jen zamčeny, je takový, že zevnitř jde čudl vytáhnout a dveře klikou otevřít.
Další úroveň zavření je při opouštění auta, kdy nejprve opět jen zamknu a pak zamknu na závoru - stav na závoru se nedá zvenčí vyháčkovat - nejde vlastně ani odjistit zevnitř - vytažením čudlu. Takže lze s úspěchem použít jako domáci vězení na děti, ženu nebo tchýni!
Proto do těchto dveří vedou 3 dráty!
Do dveří řidiče navíc ještě myslím čtvrtý, protože čudl u řidiče ovládá zapadnutí čudlů na zbývajících třech dveřích!

Na ty 5.dveře budeš mít nejspíš porouchané přívodní kabely někde v prostoru kde je ten gumový krk. Podle mne jednotka centrálu není až tak inteligentní, aby tohle uměla!


ypere ses vedle......
dvopudratove servo nema zadny mikrospinac...... ma jen moturek a nic vic, koncove polohy jsou budto u lepsich centralu proudove (pri dojeti na doraz se zvysi proud a tim central servo vypne)...... nebo jen impulzove, posle se do serva 2sec impulz (ten staci pro prejeti z jedne polohy do druhe)........
oplacky serva (rozebereme srerve ktera jsou ve vectrach ve dverich maji (mimo dveri ridice) tri draty, jeden spolecny, jeden pro klasicke zamknuti a druhy pro zavoru....... servo u ridice ma celkem osm dratu..... 3 stejne jako u ostatnich serv ve dverich, jednu zem..... dva od mikrospinace ktery zjistuje polohy serva..... a dva od mikrospinace zamku na odemceni klickem.......

Astra K ST, B16DTR
Astra J ST, A14NEL
Vectra B Caravan, X20XEV
Palic
Tuesday 18 July 2006 - 07:23:49 Citovat
Uživatel #437
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 07:12:36
Příspěvků: 493
Tomash napsal ...

a co ta kabelizace - jsou tam oba kabely natažený přímo z řídící jednotky nebo je kostra společná?

servo je napojene na ridici jednotku spolu s ostatnimi servy........ (maji stejny signal)........

Astra K ST, B16DTR
Astra J ST, A14NEL
Vectra B Caravan, X20XEV
Palic
Tuesday 18 July 2006 - 07:40:46 Citovat
Uživatel #437
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 07:12:36
Příspěvků: 493
ludva napsal ...

Tak asi před 2 měsíci mi začal zlobit na VeBe Caravan centrál kufru . Někdy odemkl, někdy ne, někdy zase nezamkl. Tak jsem to zkusil vystříkat WD40 - jak v mechanice kufru, tak přímo do zámku. Nyní mi centrál nefunguje vůbec . Jde odemknout pouze klíčem a to tak, že musím otočit ještě asi o čtvrt otáčky nad vodorovnou polohu (pak slyším, jak přemůžu asi nějakej motůrek). Co s tím?

ludva: nejdrive skus otevrit zadni vratav (klickem), pak skus pri otevrenycvh zamykat odemikat dalkou....... a behem toho hejbat kabelovou pruchodkou........ pokud zabere tak je chyba v kabelech v pruchiodce, pokud ne, tak sundat tapec dveri a kouknout primo na servo....... bud tam budes mit servo se dvema dratama nebo se ctyrma (ty jsou pouzite u modelu s alarmem), dvoudrat je jen servo, ctyrdrat ma v sobe jeste mikrospinac pro zamek (mel by to bejt zamek a servo v jednom)........ pak odpojit konektor od serva a merakem merit napeti (bohuzel ti ted nereknu barvy kabliku, nemam u sebe schemata s oznacenyma barvama dratu).... jakmile ti tam stava jde je v haji servo, jakmile ne, musis jit po kabelazi........

Astra K ST, B16DTR
Astra J ST, A14NEL
Vectra B Caravan, X20XEV

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1371 sec,0.1067 z toho dotazů.