Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
OC 3,2 V6 ve 200Km nejede |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Tomm |
| ||
Host | Zdar,už si nevím rady,třeba se někdo setkal ze stejnou závadou a poradí. Mám OC 3,2 V6,je v plynu,ale to by s tím nemělo mít souvislost jelikož to dělá na plyn i na benzín stejně. Kolem rychlosti 200Km/hod ztratí výkon a zdá se že jede na 5 a méně válců a po zastavení se motor chvěje a někdy i chcípne,na diagnostice vyběhla chyba čidla polohy kl, hřídele a sporadická čidla vačky,nejdřív jsem vyměnil čidlo kliky pak i vačky a pořád se závada opakuje. Díky za rady. | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | a co vaha vzduchu? Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Tomm |
| ||
Host | Váha nevím,ale diagnostika jí nenapsala a takovou závadu bych tomu moc nepřisazoval,když se závada projeví,tak stačí zastavit nastartovat a auto zase jede tak jak má,rozsvícela se i kontrolka motoru,ale po výměně čidel už nesvítí,ale závada se stále opakuje:( | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | tak jestli se ti to nezda tak je jednoduche reseni musis jit cestou live hodnot pri tech 200km/h pak treba zjistis co je spatne..taky me napadlo ze by tam mohlo jit malo benzinu.. Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Zkus vytáčet do omezovače i dvojku a trojku třeba do kopce, to by se mělo taky projevit. Pokud ano, opravdu to asi bude nedostatek paliva, to by ale mělo být signalizováno rozsvícením kontrolky check a po ubrání plynu zase zhasnutím. Tzn. šel bych po tom: palivový filtr, kolik dává čerpadlo benzínu, jak to stříká. Zkus jezdit jenom na benzín a vytáčet ty nižší kvalty opakovaně. Pokud se to začne srovnávat, je to plynem (benzínová ŘJ má v paměti bazmek ve vstřikovacích časech, kterej koriguje ale chvíli to trvá, tzn. špatně seřízený plyn rozhodí i benzín. řídící jednotku | ||
| |||
Tomm |
| ||
Host | Jezdil jsem ted více méně pořád na benzín,závada se stále opakuje,ale ted mě napadlo,že se vlastně v jízdě na plyn ve vysokých otáčkách asi tak 5500 a víš stejně přepíná na benzín,takže to není špatnej nápad,podívám se pal. filtr a a jestli tam jde dost benzín a mám ještě jedno benz. čerpadlo z OB 3,0 to bude stejný tak ho tam zkusím dát. Zatím díky za rady | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | jeste pokud jezdis casto na plyn tak tu nekdo zminoval ze pak se celkem zabordelej benzinove vstriky.. Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Pokud alespoň startuje na benzín a má navíc sekvenci, ucpávání benzínových vstřikovačů by se ho týkat nemělo. Jinak jestli máš zájem, seřizuju vstřikovací zařízení plynu s ohledem na snížení spotřeby a zvýšení výkonu, zatím mi to jde celkem úspěšně. Co máš za systém LPG? | ||
| |||
Tomm |
| ||
Host | Mám samožrejme sekvenční vstřikování plynu,startuje na benzín,ale dnes se zdá že je problém vyřešen,měl jsem asi hodinu odpojenou baterku a dnes celý den bez jediného zaváhání,takže to budu sledovat dál a uvidím. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Pokud mi napíšeš, co máš za reduktor, vstřikovače a řídicí jednotku LPG, můžem to vymyslet tak, aby to krmilo motor i přes 5500 ot a benzínový problémy nebudeš muset vůbec řešit. Pokud to ale nastavili takhle, reduktor bude asi slabý. Nejlevnější silný reduktor: Odkaz | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |