• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Sintra :: SINTRA :: Sintra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
nemaže 3,0
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
pavel
Wednesday 01 June 2011 - 22:34:08 Citovat
Host
prosím o radu jestli ji už někdo řešil koupil jsem sintru 3,0 mv6 a při zahřátí motoru na asi 60 stupnu se rosvítí kontrolka mazání ale nic to neděla neklepe nehučí myslel jsem že je třeba špatné čidlo tak jsem ho vyměnil ale není to tím jo a při 2500 tis otáček to zase zhasne olej nejde do vody ani to nebublá jsou teda hlučnější hydroštosy ale to je asi u mv6 normální třeba to dělá čerpadlo oleje to je asi pakárna vyměnit díky za odpověd
JardaB
Wednesday 01 June 2011 - 22:35:46 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No chtelo by to zmerit tlak oleje, ale asi to bude nejaka zavada na mazani nebo velka vule nekde... Hydrostely zrovna u tohoto motoru problemy vetsinou nedelaji.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
lesak
Thursday 02 June 2011 - 08:32:23 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
Jardo nemohu s tebou souhlasit v tom že na MV6 a V6 nejsou problémy s hydroštosama naopak je rarita když neklepou,ale hydroštosy nemohou spůsobovat rozsvícení mazání tam bude jiná závada,změřit tlak jak jsi psal já bych s tím takhle radši nejezdil.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
JardaB
Thursday 02 June 2011 - 08:44:41 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No vychazim z toho, ze jsem na zadne Omeze nemel s hydrostelama nejmensi problem, jestli neco cvakalo tak to byly praskly svody... A to byly jsou stocenky nejmin z pul mega dle stavu interieru.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
misan26
Thursday 02 June 2011 - 21:43:40 Citovat
Host
resil sem to podobne a mam ted klid vymenit olej dat nove flitry vytahnout merku oleje a misto ni narvat kompresor a profoukat to poradne vzduchem a mam od te doby velky klid nekde bud je bordel nebo neco
Kubba
Friday 03 June 2011 - 00:50:07 Citovat
Host
Jestli si to auto právě koupil, tak je možné, že tam skutečně dlouho nikdo neměnil olej nebo tam nalil nějaký sajrajt. Pak můžou být zahnojené mazací kanálky. S tím jak to zhasíná při zvýšení otázek to opravdu vypadá na špatný tlak oleje. Navíc se to svinstvo může usadit v hrydroštelech a ty se v extrémním případě můžou při stlačení rozskočit.

Mě tohle potkalo na starším motoru a tam nepomohlo nic než rozebrat, vyčistit a složit.



Jiřik
Friday 03 June 2011 - 12:33:35 Citovat
Host
Často stačí jen vyčistit sací koš, tím bych začal. Každé auto, jemuž jsem sundaval vanu ho mělo zahnojený.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1616 sec,0.1308 z toho dotazů.