Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Dig. klima omega B |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | me to obcas foukalo ani nevim jak takze to zkusim jak v Cecku tak v Becku jestli to bude foukat po chcipnuti.. Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | JardaB napsal ... Klimakompresor na auto bezi furt, ma vnitrni regulaci a tak bezi v podstate naprazdno pokud nechladi -jen se opotrebovava... no abych nemel pak spotrebu o 2 litry vetsi zbytecne | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak trosku vyssi je, neni to pro kazdeho proste - na to je tam to tlacitko pro socky Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Jinak jeste jedno drobne info. Ono tlacitko pro socky vypina nejen kompresor, ale take ventilator(y) sahary klimachladice. Normalne je to luft, ale treba v kolone prave ty neustale bezici ventilatory docela pomahaji chladit i chladic motoru ( sice bezi pomalu, ale bezi a v pripade ze to nestaci, sepne se sahara vodniho chlazeni ). | ||
| |||
Drago |
| ||
Host | Ahoj, nevěděl by někdo proč mi když chci topit, tak na pravé straně jde horký vzduch a na pravé jde pořád klimatizace? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Stepo napsal ... Jinak jeste jedno drobne info. Ono tlacitko pro socky vypina nejen kompresor, ale take ventilator(y) sahary klimachladice. Normalne je to luft, ale treba v kolone prave ty neustale bezici ventilatory docela pomahaji chladit i chladic motoru ( sice bezi pomalu, ale bezi a v pripade ze to nestaci, sepne se sahara vodniho chlazeni ). Ty ventilatory se zapnou i bez klimy, kdyz je to potreba, jinak zapnuta klima dost zhorsuje chlazeni motoru a pri nejake teplote vody se take automaticky odpoji (na chladici jsou tusim 2 teplotni spinace, jeden z toho dvojity (2 teploty) je to slozity jak ponorka... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | JardaB: no mě vždycky zapnutí klimy pomohlo v chlazení motoru, víc vrtulí - větší vítr. Samy jedou poze ventilátory chlazení (2 stupně rychlosti), ventilátor klimy jede pouze s klimou. To zas ty tam máš nějakej bastl... !Pj: Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Drago |
| ||
Host | no mě klima jede v pořádku, když snížím teplotu tak klidně zamrznu, ale i když dám teplotu na HI tak na levé straně jde furt studený vzduch a na pravé části topí jako ďas __; | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Zavada na klapce nebo pohonu (krokovy motor) Zkousel jsi kalibraci? (vypnout a zaroven stisknout AUTO a OFF tusim, nebo odpojit a pripojit baterku) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Drago |
| ||
Host | zítra vyzkouším | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |