• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo eletrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Opel Combo rv 96. diesel - el. schéma
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Martas
Friday 22 April 2011 - 16:36:33 Citovat
Host
Lasskoun napsal ...

Alternátor byl vyměněn celý za nový kus. Komplet se vším, vč. vodní pumpy.

Tento týden bylo Combo dáno do servisu, kde byla provedena zmíněná výměna. Onen nový altík byl vyndán a poslán na kontrolu. Je prý v pořádku. Bylo ještě jednou provedeno porovnání řemenice na novém a na starém = jsou totožné (vnější průměr se zcela shoduje, vnitřní se liší o 1mm).

Pls, ještě nějaký nápad? Thx a hezký víkend přeji.


To je jeden vo voze a druhej vo koze .. alternator sev prodava jako dil bez elektroniky, tedy bez regulatoru a mustku - opravdu je vse nove ?

Rozdil 1mm muze mit podstatny vliv pokud je tam normalni klinak a ne drazkovany remen, nejde pri stojicim motoru rukou otocit remenici alternatoru ?
JardaB
Saturday 23 April 2011 - 07:08:53 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Proste reklamovat u servisu? Buh vi, co s tim udelali, ale oprava se evidentne nepodarila a zavada neni odstranena. Alternator proste bud funguje, nebo nefunguje, nic dalsiho na to nema vliv (krome kontrolky). Pokud tam teda neni poradny zkrat, ale to asi neni, kdyz to jezdi s baterkou.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Lasskoun
Saturday 23 April 2011 - 17:33:32 Citovat
Host
Typ altíku: AX 1076 ( viz např: Odkaz )

Aku je 60Ah.

Jak mi bylo za strany servisu sděleno, tak tento se dodává kompletní = tedy vč. pumpy, můstku a regulátoru (pozn: staré díly ani nemohly být použity z původního, jelikož byla chyba na můstku i regulátoru - dle sdělení externího specialisty přes alternátory)

Již jsem to reklamoval, proto byl také vymontován z vozu a poslán na kontrolu. Bohužel auto v servisu stojí už od úterka a výsledek zatím není žádný.

Opravdu nemáte nikdo schéma tohoto vozu? Tristní na tom celém je, že jsem povoláním elektrikář slaboproudař (konkrétně mikroelektronik mcu), a i když se v autoelektrice zas až tak moc nevyznám (neb nikdy jsem neměl důvod se tím zabývat), tak se schématem v ruce by to pro mne už problém býti neměl .

PS: Řemen neprokluzuje, to jsem zkoušel hned po projevení závady (poprvé i po výměmě altíku). Odběr proudu z aku jsem měřil, dle mého názoru vše v pořádku, nikde žádný svod.
Martas
Saturday 23 April 2011 - 17:46:16 Citovat
Host
Muj nazor je, ze te servis tak trosku dost taha za nos, jeste jsem nevidel alternator ke kteremu se neda samostatne sehnat elektronika (obvykle odejde prave mustek).

No a priste rekni hned ze ti dodali tuhle fantastickou vsemi opevovanou znacku (Straline) zadej si to tady do vyhledavace a uvidis jaka je kvalita tohoto dodavatele (obvykle je cena ze tveho odkazu - 2800,- za kompletni altik vcetne elektroniky podobna jako normalne stoji jenom ta elektronika).

Schema ? Co chces na altiku zkoumat.
Zapojeni ty elektroniky nikde neuvadej a zbytek uz ti tu nekdo popsal - 1 drat jde do baterky, druhej na zem a treti na kontrolku.
Lasskoun
Saturday 23 April 2011 - 21:45:53 Citovat
Host
Martas napsal ...

Muj nazor je, ze te servis tak trosku dost taha za nos, jeste jsem nevidel alternator ke kteremu se neda samostatne sehnat elektronika (obvykle odejde prave mustek).

Aby nedošlo nedorozumění. Poté, co byl u původní atlíku diagnostikován vadný můstek a regulace, tak mi nabídli několik možností:
- oprava vadné elektroniky (v ceně cca 3.000)
- nebo výměnu za nový laciný (v ceně cca 3.000)
- popř. výměnu za nový dražší (od 4.700 - do 5.400)

A já, vzhledem ke stáří a stavu auta, zvolil možnost B. (přišlo mi to takové nějaké nejrozumnější)

Každopádně, ať už je altík zn. Starline srágora nebo ne, tak je na něj záruka.




Lasskoun
Saturday 23 April 2011 - 21:54:32 Citovat
Host
Martas napsal ...
Schema ? Co chces na altiku zkoumat.
Zapojeni ty elektroniky nikde neuvadej a zbytek uz ti tu nekdo popsal - 1 drat jde do baterky, druhej na zem a treti na kontrolku.

A kam jde ten čtvrtej?

Každopádně by se schéma hodilo, až se začne sypat něco dalšího. Třeba bych si možná už teď opravil to neustálý zhasínání displeje, bez toho, aniž bych přitom musel rozebral celou palubku.

( Možná )
Dan
Tuesday 26 April 2011 - 20:32:37 Citovat
Host
Mám stejnej problém, taky bych potřeboval schema. Altik na 100% funkční a přesto auto nežhaví a displej nesvítí. Ale kupodivu dobíjí. Odborník mi řekl že zapojení je velmi složité. Nevím si s tím rady.
Martas
Wednesday 27 April 2011 - 07:56:12 Citovat
Host
Cast schematu pro Corsu B (melo by byt totozne s Combem)









Legenda :
G1 - Baterie
G2 - Alternator

GN 0,75 - Zeleny drat a vede ke kontrolce dobijeni
BUWH 0,5/0,75 - Modro-Bily drat a vede do +12 pri sepnuti klicku

Pomohlo ?
Dan
Wednesday 27 April 2011 - 14:26:44 Citovat
Host
Ještě mě napadlo že by mohly být špatné relé.
Host
Thursday 12 May 2011 - 10:36:31 Citovat
Host
Martas napsal ...

Cast schematu pro Corsu B (melo by byt totozne s Combem)
...........
Pomohlo ?

Marťas, díky, bude se hodit! _;

Už to vypadalo, že je vše ok. Auto bylo ze servisu vráceno s tím, že je již v pořádku, a že jediná závada byla v jednom zkorodovaném očku na plusové svorce u aku (nevím ale na kterém, mechanik v okamžiku předání tam již nebyl). Cca 14 dní vše v pohodě = každodenní popojíždění po městě (nákupy, odvážení naší ratolesti do školy a na kroužky, atd.)

Až do včerejška, kdy se jela delší trasa do města vzdáleného 110 km.
- cesta tam v pohodě, svícení potkávacími světly
- na místě jednání v délce 1,5 hodiny
- při pokusu nastartovat se pouze ozvalo "ou, ou, ou" (ner! = nastartováno pomocí roztlačení po rovině (vím, že by se to dělat nemělo, ale nebyla jiná možnost )
- jízda zpátky při rozsvícených parkovačkách, svit displeje s hodinami postupně slábnul a ukazatel paliva pomalu klesal (neúměrně ke spotřebě vozu), napětí bohužel neznámé, měřák byl vyndán, náhradní aku rovněž ^au
- po celkovém ujetí 140km (od počátku jízdy) najednou ručička tachometru spadla na nulu, po chvíli zase naskočila, aby poté opět "natrvalo umřela"
- další jízda již raději zcela bez světel (pozn.: pokud je tachometr za jízdy "na nule", nepřičítají se kilometry ani na jednom z počítadel ! :_:n )
- po dalších ujetých cca 20 km přestávají fungovat blinkry
- na celkovém ujetí 180 km výměna aku u kamaráda za "nějaký garážový" = vše v pohodě = nádrž zase ukazuje správnou hodnotu, rychlost je známa, kilometry se přičítají, blinkry blinkají
- po dojetí dom (na parkovačky) se ale už nepodařilo znovu nastartovat! = opět nedobíjí !!!!!!

O víkendu vezmu schéma a budu se tomu věnovat. Pak dám vědět.

Ještě jednou díky. !_;

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2278 sec,0.1807 z toho dotazů.