• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Cu trubky LPG-výměna
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vrgadaa
Thursday 10 March 2011 - 13:21:36 Citovat
Host
kdyz jsem nabral spatny LPG-mivam takove stesti, tak si prinesli plynari akumulator, napojili napeti na nejaky ventil u nadrze, konec trubky odmontovali a nechali celou nadrze vysycet do atmosfery a vcelku se moc nebali a klidne chodili okolo se zapalenou cigaretkou. Plyn syscel nekam do travy a nejakej plevel to hezky zmrazilo. Takze krome vyjeti, to jde i nechat vysycet ven-ale neni to skoda?
Jiřik
Thursday 10 March 2011 - 13:32:26 Citovat
Host
Už jsem to vyjel, pípá to i na volnoběh, ale ještě tam asi nějaký tlak bude- bojím se abych nepoškodil tím tlakem o-kroužek multiventilu, až budu multiventil povolovat.
JardaB
Thursday 10 March 2011 - 15:22:14 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Spis aby ti to nerozbilo hunu 12V na ventil, povolit trubku a nechat vyficet. Samozrejme venku

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Legend
Thursday 10 March 2011 - 15:26:43 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
normálně povol šrouby multiventilu, ono to vysyčí, takhle jsem vypouštěl 40 litrů a trvalo to docela dlouho, když jsem to nechtěl dělat moc rychle. V podstatě to můžeš vyšroubovat úplně, nádrž se akorát celá zmrazí, udělá se zvenku jinovatka a na dně nádrže zůstane kapalný plyn, protože se už přestane vypařovat, takže ikdybys měl půlku nádrže, pořád tam většina zůstane a nestihne se vyvařit.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Jiřik
Friday 11 March 2011 - 09:05:27 Citovat
Host
Už to mám, s citem jsem to povoloval, fičelo to jen pár vteřin, vyjel jsem ji fakt dobře
Normálně překvápko u té 6mm Cu původní trubky: Konce byly zaškrcený po stříhání na 2,7mm __;
A pak to má jet! Kdybych to věděl, možná to stačilo začistiit, aby ten průměr byl 4mm, jak to má být.
Ten plynař je strašnej lajdák! Už budu radši všechno dělat sám.
JardaB
Friday 11 March 2011 - 09:30:11 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak ono lokalni zuzeni zas tak nevadi, rychlost proudeni nebude zavratna ale ty 2-3m tenke trubky uz nejakou tlakovou ztratu udelaji. Ono je nejhorsi, ze kdyz ta trubka je u motoru tepla, tak se tim snizenim tlaku asi plyn odparuje a urcite v kapaline vznikaji bublinky - to asi prutok omezi nejvic.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Jiřik
Friday 11 March 2011 - 12:24:30 Citovat
Host
Já myslím, že jakékoli zúžení vadí- např. k tomu aby ti motor pracoval na volnoběh stačí škrt. klapka, láhev stačí ucpat jednou zátkou, na vodovodu Ti stačí jeden kohoutek. Myslím, že o množství paliva, dodaném za čas. jednotku rozhoduje právě světlost tohoto nejužšího místa.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1372 sec,0.1085 z toho dotazů.