• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
řazení - páka
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Bobík
Friday 01 April 2005 - 16:33:07
Host
Podle mě je to zaskakování a vyskakování kvaltů při řazení je v pohodě.
Funguje to jako pruľina, která tlačí buď do úplně zařazeného kvaltu nebo zpátky do neutrálu. Je to určitá ochrana, aby páka někomu nezůstávala na půl cesty a nekurvila spojky na synchronech.
Pokud ti to takhle neběhá, tak můľe být unavená pruľina nebo něco podobného - nevím, jak je to u vecter řeąené, můľe to být třeba pruľností řadicího mechanismu v kulise.
V astře G to myslím řeąí taková kulička v pouzdru na konci řadicí tyče u převodovky, která běhá přes příčný nosník.
Ale moľná je to úplně jinak.
Fanda
Friday 01 April 2005 - 19:40:03
Host
2bobik, ano, přesně tenhle mechanismus zasouvání páky jsem myslel. Co mám tedy udělat pro to, aby mi to chodilo tak, jak má? Co mám tedy nechat zkontrolovat? Díky
Lib
Friday 01 April 2005 - 20:03:25
Host
Fanda212.111.5.106 napsal ...
No, Libe, to mylíą váľně? Ale já to zkouąel třeba i na autech, co měli najeto 130 tisíc. A vąude se mi to chovalo stejně. Ano, přiznávám, v řazení byla větąí vůle - mnohem větąí neľ u mého - já ľádnou nemám jak jsem psal - ale přeci jenom se mi hrozně líbí, jak vám to tam samo skáče a pak stačí »uknout a samo vyskočí Tak so to tam jako pěkně zhoupne a ąup. A u mě hov - no to bude asi cenzura, tak raději nic


ja mam vykraglovany ty plastovy vodici bazmeky, jinak spojka a prevodovka jsou jak novy
NIO
Friday 01 April 2005 - 20:59:56
Host
ja bych to nedelal tak presne jak pise Yper jak myslim podle nejake knizky Jak na to.. Ale normalne pod auto a nastavit to podle toho jak kdo chce fofrklacek mit nastavenej.
Pak se podivat na kolik v tyci rizeni u domecku prevodovky.
riwal
Friday 01 April 2005 - 23:00:56
Host
Hmm to sem myslel, ale fakt jsem to nedělal, takľe nevim.
Yper
Monday 04 April 2005 - 07:58:29
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Hele Fando, ono se to dá těľko, podle toho co píąeą, poznat. Někomu to dělá proto, ľe má jiľ něco vylágrovaného nebo uvolněného - např.Lib a třeba i já.
Kdyľ si sedneą do nového auta, tak tam bůhví jak rychlosti taky nezaskakují a tlak na ŘP je zhruba v celé její délce stejný.
Takľe vlez pod auto a udělej co jsem radil jako první věc, co říkal i Riwal a nakonec i NIO. Pak budeme vědět víc.
To, ľe tlačíą u jiného auta na páku a rychlost jakoby zaskočí, tak to není úplně v pořádku, protoľe synchrony by měly rozdílné rychlosti ozubených kol nebo hřídelí srovnat. Jde ale jen o to, čo také si predstavujeą pod pojmom - tak volaako zaskočí...?


Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Fanda
Monday 04 April 2005 - 11:35:06
Host
něčo také: Stojíą na místě - vypnutý motor, akorát seąlápnutá spojka. Chytneą řadící páku a dáváą 3. A teď:

u vąech co jsem zkouąel: překonáváą mírný odpor asi 2cm. Pak se páka jako kdyby zhoupne a zbytek cesty doplachtí sama do 3 přev. stupňe. Při vyhazování kvaltu: tlačíą páku do středu asi 3cm ..a pak se zhoupne a je ve středové poloze.

a u mě: překonáváą mírný odpor - pak jeątě jeden odpor a pak to dotlačíą ručně. A kdyľ ji vyhazujeą do středu, tak tlačíą, tlačíą tlačíą a téměř u středu to udělá lup a páka je v neutrálu.

Já jen, ľe mě to překvapuje. Nechám to na rad vąech seątelovat, doufám, ľe se to nerozesere úplně a pak dám vědět, díkec.
pr»ka
Monday 04 April 2005 - 13:27:11
Host
Fando tys mi dal,proběh jsem se k autu ,abych to vyzkouąel.Vąechny rychlosti jdou tahem a nic nezaskakuje,moľná troąičku 3 a 4,ale vąechny rychlosti vyskakují těsně před neutrálem do středu,myslím si ľe to máą v pořádku.Mám najeto 150 000 a toto mi to dělá .Zkouąeno při vypnutém motoru
Yper
Tuesday 05 April 2005 - 15:15:34
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Fanda: jak jsem radil poprvé - máą-li pochybnosti, nech seřídit tyč řazení (pokud se na to necítíą sám). Ale pozor, někdo má tyč a někdo můľe mít táhla (lanko a bovdeny). Jde jen o to, co máą ty.
V rozdílném provedení je i rozdíl v řazení samotném.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2215 sec,0.1801 z toho dotazů.