Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Zajimave :) |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | ano,tim vybránim se sníží komprese(tlak)..jinak by to ten tlak z turba někde rozšvihal... Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
misan26 |
| ||
Host | Ale mozna bych rekl ze tahle uprava je levnejsi nez kompresor.... co sem cetl jeho stranky nikde nepsal ze delal upravy jendotky a tak... coz je divne urcite musel jednotku upravit.. Nebo se muze nechat..? | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | ono to turbo má trochu jinou charakteristiku než kompresor,ale vesměs u obou dvou variant musíš oproti klasické MV6 snížit kompresy,takovéto hlavy válců jsou přesně to,co je potřeba. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Chlapi, principielně se mi to nelíbí! Na druhé straně se ty svody budou muset doladit přivíráním průměru, aby to mělo alespoň vzdálený odpor, jako to turbo. Dvě malá turba je mnohem elegantnější řešení, pouze o něco dražší, ale určitě bude kultura chodu nesrovnatelná! Nehledě k pozdější instalaci sekvenčního LPG (benzín už je za 35Kč). LPG zde bude nutnost, pokud s tím budeš chtít jezdit častěji, než v neděli k rodičům na oběd ^au Asi jsem se zkazil, co? Pokud budeš jezdit na plyn, stávající komprese by nemusela vůbec vadit, naopak! Např. motor Z16YG má kompresi 12:1 a detonace no problem! Tzn. teoreticky by mohl být poměr 10,5, nebo 10,8:1 klidně v turbu ( s rozumným tlakem, tak počítám do 0,6 Bar+ hodně studené svíčky) | ||
| |||
misan26 |
| ||
Host | nevim no ja plyn v aute nechci ani videt t bych mozna prezil tu naftu nejakyho passata nebo neco no ale nevim | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Já mám motor 3.2V6, ten má kompresi už jen 10.0 - snížili ji kvůli emisním normám. Pořád mi to ale na instalaci kompresoru připadá moc.. Je možné sehnat písty na úpravu komprese i pro tento motor? Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Asi se budeš smát, ale je možné je upravit odsoustružením předem spočítané trochy materiálu na dně pístu a velice přesně tak korigovat kompresní poměr v řádech desetin i setin. Pokud jsou kované mohly by vydržet. Problém bych viděl v rychlé regulaci poměru A/F , když se turbo roztočí, aby teplota plynů nepřekročila únosnou mez. Asi by se hodila jiná ECU. | ||
| |||
misan26 |
| ||
Host | Legend: Koukni na tohle jamyslim ze by takovy problem nemusel dat tam tyhle... ale nevim no.. Odkaz | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Jiřík: soustružení pístů mě napadlo jako první varianta, hrubým výpočtem by stačilo odebrat zhruba 1mm materiálu, přesně bych to zjistil až po propočítání časování vaček, ale čeho se bojím nejvíc tak materiálu sériových písů. Zbroušením byť jen o 1mm by se ještě snížila už ne moc velká tlušťka dna pístu (řádově je teď 9mm) a při větší teplotě spalování a vyšším pracovním tlaku s kompresorem už nevím jestli by to píst vydržel. Jak poznám materiál stávajících pístů? Mám v garáži rozhozenej motor 2.6 V6, písty venku a vypadá to na klasickej odlitej hliník. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
misan26 |
| ||
Host | covece mi sme na stredni v laborkach zjistovali material pomoci kapaliny ze sme to ponorili do kapalin nekde to plavalo nekde to drzelo nad hladinou a podle hustoty si pak nejak vedel no | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |