• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Zajimave :)
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
qpc
Wednesday 05 January 2011 - 17:15:29 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
ano,tim vybránim se sníží komprese(tlak)..jinak by to ten tlak z turba někde rozšvihal...

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


misan26
Wednesday 05 January 2011 - 18:14:40 Citovat
Host
Ale mozna bych rekl ze tahle uprava je levnejsi nez kompresor.... co sem cetl jeho stranky nikde nepsal ze delal upravy jendotky a tak... coz je divne urcite musel jednotku upravit.. Nebo se muze nechat..?
qpc
Wednesday 05 January 2011 - 18:18:05 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
ono to turbo má trochu jinou charakteristiku než kompresor,ale vesměs u obou dvou variant musíš oproti klasické MV6 snížit kompresy,takovéto hlavy válců jsou přesně to,co je potřeba.

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Jiřik
Wednesday 05 January 2011 - 18:26:33 Citovat
Host
Chlapi, principielně se mi to nelíbí! Na druhé straně se ty svody budou muset doladit přivíráním průměru, aby to mělo alespoň vzdálený odpor, jako to turbo. Dvě malá turba je mnohem elegantnější řešení, pouze o něco dražší, ale určitě bude kultura chodu nesrovnatelná! Nehledě k pozdější instalaci sekvenčního LPG (benzín už je za 35Kč). LPG zde bude nutnost, pokud s tím budeš chtít jezdit častěji, než v neděli k rodičům na oběd ^au
Asi jsem se zkazil, co? Pokud budeš jezdit na plyn, stávající komprese by nemusela vůbec vadit, naopak! Např. motor Z16YG má kompresi 12:1 a detonace no problem! Tzn. teoreticky by mohl být poměr 10,5, nebo 10,8:1 klidně v turbu ( s rozumným tlakem, tak počítám do 0,6 Bar+ hodně studené svíčky)
misan26
Wednesday 05 January 2011 - 18:40:41 Citovat
Host
nevim no ja plyn v aute nechci ani videt t bych mozna prezil tu naftu nejakyho passata nebo neco no ale nevim
Legend
Wednesday 05 January 2011 - 19:02:12 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Já mám motor 3.2V6, ten má kompresi už jen 10.0 - snížili ji kvůli emisním normám. Pořád mi to ale na instalaci kompresoru připadá moc.. Je možné sehnat písty na úpravu komprese i pro tento motor?

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Jiřik
Wednesday 05 January 2011 - 19:08:28 Citovat
Host
Asi se budeš smát, ale je možné je upravit odsoustružením předem spočítané trochy materiálu na dně pístu a velice přesně tak korigovat kompresní poměr v řádech desetin i setin. Pokud jsou kované mohly by vydržet. Problém bych viděl v rychlé regulaci poměru A/F , když se turbo roztočí, aby teplota plynů nepřekročila únosnou mez. Asi by se hodila jiná ECU.
misan26
Wednesday 05 January 2011 - 19:13:16 Citovat
Host
Legend:

Koukni na tohle jamyslim ze by takovy problem nemusel dat tam tyhle... ale nevim no..

Odkaz

Legend
Wednesday 05 January 2011 - 21:40:22 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Jiřík: soustružení pístů mě napadlo jako první varianta, hrubým výpočtem by stačilo odebrat zhruba 1mm materiálu, přesně bych to zjistil až po propočítání časování vaček, ale čeho se bojím nejvíc tak materiálu sériových písů. Zbroušením byť jen o 1mm by se ještě snížila už ne moc velká tlušťka dna pístu (řádově je teď 9mm) a při větší teplotě spalování a vyšším pracovním tlaku s kompresorem už nevím jestli by to píst vydržel.
Jak poznám materiál stávajících pístů? Mám v garáži rozhozenej motor 2.6 V6, písty venku a vypadá to na klasickej odlitej hliník.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
misan26
Wednesday 05 January 2011 - 21:54:15 Citovat
Host
covece mi sme na stredni v laborkach zjistovali material pomoci kapaliny ze sme to ponorili do kapalin nekde to plavalo nekde to drzelo nad hladinou a podle hustoty si pak nejak vedel no

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1290 sec,0.0959 z toho dotazů.