Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
vektra v6 2.5 |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jiřik |
| ||
Host | Lesáku, máš sice Vectru A, ale je supr, to musí být raketa jsem obdivovatelem Tvé káry i Tvé odvahy, s jakou ses pustil do těch vaček!! Zajímalo by mě, v kolika to má špičku krouťáku, protože tak jak to máš teď by se to dalo doladit odhaduju na výkon kolem 280 koní (pokud ty vačky umožní motoru kulminovat krouťák tak kolem 4500-5000 ot., stačilo by upravit sání a doladit vstřikovací časy na brzdě a byl bys na těch 200kW při nějakých 7000 ot. samozřejmě by se musel posunout omezovač o nějakých 400ot. Kdo to pořád tady píše, že i500 je peklo? Proti Tvý káře je to pěkně dejchavičný Adélo, díky za nabídku, bral bych tu Vectru hned, protože spojka je drobnost, stejně by šel 25XE ven, ale jaksi v současné době jsem švorc co se týče čehokoli kromě zajištění hladových děcek, manželky a nájemného. | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Ano mám sice vectru (jen)A ale vectru B bych ani nechtěl je sice hezčí a modernější ale když opominu že některé vectry A jsou díky zanedbané údržbě v dost ubohém stavu tak četnost poruch je u vectry B častější (např zadní nápravy atd)a když tento motor dáš do B tak nedosáhneš takového zrychlení.Nedokážu přesněji říct proč ale dost na tom bude mít zásluhu váha a převodovka.Bohužel jsem tak časově zaneprázdněn že nemám žádný čas si hrát z vectrou natož z motorem jsem rád že udělám základní údržbu a někdy to umeju. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Samozřejmě máš pravdu, Ve Be je určitě těžší, ale ten interiér se mi fakt líbí. Asi jsem zhejčkanej docela by mě zajímalo, jaký máš zrychlení, nejen z 0-100, to tipuju tak na 6,1-6,5 s ale taky 0-200 a 400m Jinak to auto je fakt zajímavý, pokud bys ho někdy v budoucnu prodával, vyvěš to i sem a dej mi šanci, třeba se časem vzmůžu. (ner! | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | VectraB se zevnitř i zvenku povedla,a němci do toho ted montují 150kw motory 2.0 T z AstryG OPC....pak to pěkně jede.. Béčková Vectra je auto,na které se stály fronty..!!! _; Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Meneator |
| ||
Uživatel #1707 Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12Příspěvků: 201 | Vectra B se i me libi, proto uz mam druhou Ale bohuzel naprostej souhlas s klukama. Prevodovka nic moc, podvozek (predevsim vzadu) moc nevydrzi, casty poruchy drobnejsich veci. Na druhou stranu to ale nebejvaj takovy poruchy, aby to cloveka nekde nechalo. 2,5V6 co mam ted docela pekne jede, ale predek se mi zda uz hodne tezkej. Autu se moc nechce do zatacek. 2,0T by byla asi dobra volba. _; | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Z20LET má 141kW a navíc vyjde finančně tak na čtyřnásobek třílitru V6. Je to nedostatkové zboží a výsledek instalace LPG je značně nejistý- To jsou dost zásadní nevýhody ! | ||
| |||
Meneator |
| ||
Uživatel #1707 Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12Příspěvků: 201 | Penize samozrejme taky hrajou roli, ale lehci motor by tomu udelal dobre. A v pripade LPG teda V6 vectra neni zadna vyhra. Taky sem o nem uvazoval, ale v motorovym prostoru je na to opravdu hodne malo mista. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | To je pravda, např. rozvoďák se mění asi dost těžko, co? V tom třílitru by to ale bylo dost dobrý, troufám si tvrdit, že lepší, než turbo. V kombinaci s odlehčením kastle (laminát. kapota, hliník. podlaha, makrolon. zadní okna, baterka do kufru, skořepiny atd.) by se to dalo tak odhaduji o 180kg odlehčit bez výraznějšího zásahu do komfortu jízdy. A s 1250kg pohotovosti by to už byla paráda, i když ještě určitě ne peklo, jak se oblažuje qpc. Jinak další věc: X30XE od X25XE na STK nepozná nikdo, ale turbo narozdíl od atmosféry už asi poznají... | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | Jiřik napsal ... To je pravda, např. rozvoďák se mění asi dost těžko, co? V tom třílitru by to ale bylo dost dobrý, troufám si tvrdit, že lepší, než turbo. V kombinaci s odlehčením kastle (laminát. kapota, hliník. podlaha, makrolon. zadní okna, baterka do kufru, skořepiny atd.) by se to dalo tak odhaduji o 180kg odlehčit bez výraznějšího zásahu do komfortu jízdy. A s 1250kg pohotovosti by to už byla paráda, i když ještě určitě ne peklo, jak se oblažuje qpc. Jinak další věc: X30XE od X25XE na STK nepozná nikdo, ale turbo narozdíl od atmosféry už asi poznají... jsi krapet neinformován, qpc má teď astru OPC a věř mi, že je to peklo... _; Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Jo, to už je dobrý, já měl na mysli toho Irmschera. Má to H se 177kW? Ta je fakt krásná. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |