Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
sport svody |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jakke mv6 |
| ||
Host | Skusil sme všechyn benzíny 95 98 100 vervu atd atd nic neni poznat akorát je to dražší | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | bude lip palit ... stejne to neni 100 oktanu ale tak 98 | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | wisastar napsal ... bude lip palit ... stejne to neni 100 oktanu ale tak 98 A tenhle nesmysl ti rekl kdo ? Presny opak je pravdou, pokud do motoru ktery je staveny a serizeny treba na BA95 nalejes BA100 tak to naopak bude spalovat spatne (benzin s vyssim oktanovym cislem mimo jine potrebuje vetsi kompresni pomer) a lambdy nebudou vedet co s tim takze vykon bude v lepsim pripade stejny ale spotreba a emise horsi a zivotnost motoru pujde diky nedostatecnemu spalovani dolu (podpali se ventily, znici katalyzator). Fungovalo to opet u starych karburatorovych motoru kdyz byl dostatecne zahraty a poradi si s tim nove motory s variabilnim casovanim ventilu ale ne MV6. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ja zas myslim, ze to nicemu vadit nebude ale asi taky nepomuze. Sice ma ECU moznost adaptace a kdyz cidla klepani nezaznamenaji detonace, mozna trosku zvysi predstih proti BA95 ale asi to ma nejake limity a funguje to spis jako ochrana proti horsimu palivu. Nakonec LPG ma okt. cislo hodne pres 100 a nijak se to neprojevuje. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Vadilo by to jen pri dlouhodobem pouzivani, neni to tak ze po par km to prestane jezdit ale naprosta pravda je ze bez dalsich uprav motoru to nicemu nepomuze .... LPG ma ekvivalentni Oktanove cislo 110 ale ma zase uplne jine vlastnosti, nejde to moc porovnavat ... jen pro ilustraci v soucasne dobe se pouziva letecky benzin 91 - 97 oktanu ale ma uplne jine dalsi vlastnosti takze to oktanove cislo je u ruznych typu paliv (bezny benzin/LPG/letecky benzin) velmi relativni. | ||
| |||
neznámý |
| ||
Host | A co tohle....http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/cenik/opel/Omegab/objednat-872.html | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak pak dej vedet, co to udelalo, za ty prachy to jde... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | zkus natankovat 95 v nemecku a 100 u nas a zjistis ze je to uplne stejne palivo. to ze je motor na 95 neznamena ze nemuze jezdit na vetsi okt cislo.. jednotka si upravi predstih sama s x20xev sem vyjel plnou nadrz oct 91 a taky to jezdilo... par minut to trvalo nez to nastavilo ten predstih a pak to nebylo znat | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | vůbec tedA NECHÁPU,proč mě u Irmschera ladili jednotku na BA98 když podle Wisastara si to jednotka upraví sama...Asi to bude tim,že si to sama na vysokooct. benzin neupraví to,co psal Martas je správně,výkonově to tomu motoru nepomůže a časem to může způsobit problém s ventily. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Mám stejnou zkušenost s BA 98 a výše- toto oktanové číslo využije motor s kompr. 12:1 a výše, nebo turbomotor. Ve Tvý plečce jsou to vyhozený peníze. To už je lepší namontovat o stupeň studenější svíčky, který umožněj při plnym zatížení menší předstih (jsou odolnější vůči detonacím). Používám Brisk Platin 7PP a nemůžu si je vynachválit!! Nic lepšího v týhle ceně na trhu není. Jinak k tomu LPG: opravdu je ekvivalentní 110 oktanům? Odkud to víš? Myslel jsem a každý říká, že je to naopak, že má tak 86! | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |