Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
klima nechlaldí |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Znojmák |
| ||
Host | Mno možná jsem to nenapsal úplně nejlíp, zkrátka to připojil dvěma hadicema na nějakou velkou mašinu za údajně 100 tis. a ta si to dělá všechno sama. Ten mechanik je schopnej, jezdím k němu už několik let a nemyslím si, že by to nemuměl doplnit. | ||
| |||
Znojmák |
| ||
Host | Mě by právě spíš zajímalo, jestli se ta výstupní teplota na výdechu dá nějak štelovat? | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Neda | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Je absolutni nesmysl davat novou napln celou, nijak nedegraduje - proste se odsaje do vakua, vycisti, separuje olej a nacpe z5, doplni se neco oleje a neco chladiva do pozadovane vahy. Ubytek 130g IMHO nema jeste pozorovatelny vliv na chod. Teplota u vydechu bude zalezet zejmena na venkovni teplote, stupni ventilatoru... Vykon chlazeni je proste omezen. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | To co mu dělaly je jen vychcanost některých servisů kteří zreciklují chladivo a mnoho dalšího pro klimu-je to jen tahání peněz .Jo a ten automat může každý kdo dokáže připojit hadice a zadat že se jedná o Opla a funkci nebo konstrukci klimošky nemusí nic vědět (neříkám že třeba ten tvůj to neví je to všeobecné).Ten automat je hlavně lákadlo na zákazníky protože každý vidí moderní mašinu a je ochoten zaplatit mnohem víc jen aby to bylo co nej.Lidi neblbněte jakmile vám někdo řekne víc než 1000kč za komplet službu a naplnění tak ho někam pošlete a že má automat za sto to je jeho blbost nemusel ho kupovat když automat za 40 umí to samé. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Prosím, ve VectřeB mi jela klima dodnes normálně. V květnu byla preventivně doplněna, 2 týdny na to auto jen trvale mrazilo, topilo jen když jsem dal teplotu na max. Napojil jsem na diagnostiku a ukázalo to chybu ECU. Smazal jsem závady a klima jela normálně. Dnes přestala chladit, kompresor nesepne, tlak v trubkách je, chladivo dříve neutíkalo, před dvěma měsíci doplněno, stopy úniku žádné. Po napojení na diagnostiku to vypsalo chyby 25 - vyměňtě řídíci jednotku a 26 - což nevím přesně co je, že nefunguje motor, možná že nejde kompresor. Po smazání chyb stále nechladí, ale už v paměti žádné závady nejsou. Komunikace s řídící jednotkou se naváže, ale nejdou ani live data. Asi umřela. Můžu mi někdo prosím urychlit hledání a poradit kde mám tu řídící jednotku klimatizace hledat? Tuším že je za ovladačema klimy? | ||
| |||
?? |
| ||
Host | jakej kod motoru má ta Vectra? přesnej kod chyby? | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Motor X20XEV. Chyby jak sjme psal 55 a 26. viz. Odkaz Teď jsem byl an to ještě mrknout, řídící jednotka je přímo v tom panelu klimy? Takže se mění celý panel včetně displejů a ovladačů? | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Tak jsem vyzkoušel dvě jiné řídící jednotky a stále nic.. Diagnostika nic nehlásí, vše se tváří jako normálně, jen kompresor prostě nesepne.. No tak to dám do servisu | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Siemens Simtec 56.0/56.1 Code Chart: To the top Code: Item: Fault: 12 Initiation of diagnosis. n/a 13 Oxygen sensor Open circuit 14 Coolant temperature sensor Voltage low 15 Coolant temperature sensor Voltage high 16 Knock sensor signal circuit No change in voltage 19 Incorrect Revs per Minute (RPM) signal (crankshaft sensor) Incorrect signal, check sensor 21 Throttle position sensor (TPS) Voltage high 22 Throttle position sensor (TPS) Voltage low 23 Knock control module signal Out of range 24 Vehicle speed signal (VSS) No signal 25 Injector valve 1 Voltage high 26 Injector valve 2 Voltage high 27 Injector valve 3 Voltage high 28 Injector valve 4 Voltage high 37 Check light (fault code lamp) Voltage low 38 Oxygen sensor circuit Voltage high 39 Oxygen sensor circuit Voltage low 44 Oxygen sensor Lean exhaust (weak mixture) 45 Oxygen sensor Rich exhaust (rich mixture) 48 Battery Voltage low 49 Battery Voltage high 52 Check light (fault code lamp) Voltage high 53 Fuel pump relay Voltage low 54 Fuel pump relay Voltage high 55 Engine Control Unit (ECU) faulty Check chassis earth and ECU connector. 56 Idle air control Voltage high 57 Idle air control Voltage low 61 Fuel tank vent valve Voltage low 62 Fuel tank vent valve Voltage high 69 Intake air temperature sensor Voltage low 71 Intake air temperature sensor Voltage high 73 Mass air flow temperature Voltage low 74 Mass air flow temperature Voltage high 75 Torque control (automatic) Voltage low 76 Torque control (automatic) Continuous signal, ignition retard long 81 Injector valve 1 Voltage low. Injector short circuit to ground. 82 Injector valve 2 Voltage low. Injector short circuit to ground. 83 Injector valve 3 Voltage low. Injector short circuit to ground. 84 Injector valve 4 Voltage low. Injector short circuit to ground. 87 Air Conditioning (A/C) cut-off relay Voltage low 88 Air Conditioning (A/C) cut-off relay Voltage high 91 Oxygen sensor heater Voltage high 92 Camshaft sensor Incorrect signal 98 Oxygen sensor heater Voltage low, open circuit Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |