Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Výměna oleje v automatu-postřehy |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
toskey |
| ||
Host | Tekli mi těsnění kolem van tak jsem se rozhodl vyměnit zároveň s olejem a filtrem.Poté co jsem si objednal těsnění (malé a velké) a filtr cena cca 900 +zakoupení oleje 5+1 litr od starline autokelly cca 800.Mohla začít moje operace.Povolení šroubů v pohodě,u malý vany je potřeba vyháknout trubičku z klipsny,pro lešpí přístup k šroubům.Malá vana demontáž celkem v pohodě jednou rukou držíte,druho povoluje dva poslední šrouby.Vylijete do kbelíku,jdete na větší vanu,u tě je lepší když vám ji někdo přidrží u posledních šroubů,jinak vám to spadne a budete zasraný až za ušima.Vylejt do keblíku.Povolit 3 dlouhý šrouby na filtru a sudnat vyhodit,nechat okapat převodovku.Na vanách oloupat starý ztvrdlý těsnění,vomejt benzínem nánosy olejobahna na vnějších stranách.Sloupnout malé těsnění od flitru z převodovky.Nasadit novvý filtr utáhnout 3 šrouby,nasadit nový těsnění na vany nalejt olej před nasazením (úspora času,potřeba asistence druhýho člověka na držení,nebo víc posilovat a džet jednou rukou).Postupně opatrně dotahovat dokola.Ouhle,tady pro mě jedna zrada:Jeden šroub na malý vaně nejde dotáhnout,v prdeli závit v hliníku,v blízkosti jině šrouby,zatím neteče,neřeším.Příště lépe s momentákem nebo citem v ruce Dolejt olej po okraj,zašrooubovat,nastartovat motor,prořadit všechny rychlosti,zkontrolovat olej,dolejt,vyjet z garáže,projet auto,zajet do garáže,zkontrolovat olej,dolejt,zkontrolovat těsnost.Konec _; | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No teda naplnit vanu a pak ji pridelavat, to by me nenapadlo Ja mam takovou pruhlednou hadicku, ktera presne vleze do diry po kontrolnim sroubu, tu protahnu kolem motoru nahoru, vrazim do ni trychtyr a leju, obcas kouknu jestli uz v ni stoji olej (protoze kupodivu v otvoru docela tesni, naleju oleje vic nez po otvor)- pak nastartuju a leju dal, obcas proradim. Jde to hezky s nemusim lezt dolu Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Náčelník |
| ||
Uživatel #763 Registrován: Thursday 08 June 2006 - 14:29:14Příspěvků: 155 | Teda to je operace s olejem....to já si zajedu do servisu a kámoš mi to udělá zadara Materiál si platím tak nebo tak a co on bude dělat, tak já si dojdu na fotbálek, na pivečko, tataráček za holkama...ach jo, proč tak složitě. Jo a ještě se neušpiním a neutrhnu šroubek No hlavně, že Ti to bude fungovat....tak se časem ozvi. JardaB : napsal jsi to trefně Létám nízko a rychle..... pod hladinou radaru Opel Honda CBF 900 Hornet + Babeta 210 - aktuální Audi A6 3.0 TDi 2007 - aktuální + plus dvě bokovky Audi A4 2.0 TDi 2005 - není aktuální Opel Omega B 2.6 V6 2001 - není aktuální Opel Omega B 2.5 V6 1996 - není aktuální | ||
| |||
toskey |
| ||
Host | Já jsem taky použil trychtýř s trubkou,přidělaný k tlumiči kapoty _;Ale stejně to teče pomalu (ner! Pouze tu menší vanu jsem si urychlil nalitím přímo do vany před přišroubováním.. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Docela rychle to tece, kdyz se ten olej ohreje - proste jsm pred operaci napustil kybl horke vody a do toho olej postavil Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Rob2 |
| ||
Host | Já mám reverzovatelné malé (do dlaně) čerpadlo. Jedna hadička do lahve, druhá do převodovky. Použil jsem ho pouze jednou na doplnění kapaliny (cca 0,5l) u předchozího auta. Průtok mohu řídit napětím zdroje, takže docela dobrý strojek. | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Supr popsaná výměna jen nechápu proč tam lidičky cpete olej a díly od Starlline vždyť je to starý recyklovaný (jemně přefiltrovaný)olej a stačí se po vylití podívat do kanystříku co je na dně(černý kal)recyklát by mě ani tak nevadil ale je to recyklát ze smíchaných olejů (motorový převodový a čert ví jakých ještě):je tam akorád možná přidáno nějaké aditivum ale i to pochybuji.Jo když je někomu jedno jak to dlouho bude fungovat a chce jen aby se točili po nějakou dobu kola tak tam cpěte vše od Starline.Pro zajímavost kdo vyrobil a provozoval Titanic (Star-line).Ještě jsem neměl v rukách cokoliv od Starlline co by bylo kvalitní a to železné co by pasovalo. Jo a porovnejte si ceny také někde jinde než v Kelly i ze slevama jsou někde jinde.Stalline rovná se Sralline. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Nevim, zas tak hrozne mi to neprijde... Bezne dily Starline kupuju a funguje to. Olej nevim, ten kupuju Cinol a auto si nestezuje Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Jardo a popravdě kolik např výfuků starline ti nepasovalo a sám řekni kolik váží od třeba bosalu a od starlline je to skoro poloviční váha a asi to nebude tím že používají lehčí materiály.Skus někdy do brzdové destičky starlline zadloubat nechtem.Jestli někdo kupuje jen starlline tak to samozřejmě nepozná ale kdo dostává pravidelně do rukou (já) i věci od jiných značek tak musí být zhrozen kvalitou že i za tu cenu je to drahé.Např pár olejových fitrů se po montáži nafouklo jako míč a některé praskly,ale takhle bych mohl psát donekonečna.Já osobně nikdy starlline nekoupím a namontuji to zákazníkům (když si je osobně přinesou-a těch je dost)naprosto bez záruky. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No vyfuk jsem starline nemel, to jsou nejaky Polsky a docela to ujde. Vodni pumpu asi starline mam a pumpuje, pak uz nevim - ale treba PU tmel na okna maji za kilo a listy s nim drzi dobre Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |