• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
diferak nafta/benzin
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
wisastar
Thursday 08 April 2010 - 20:04:45 Citovat
Host
zdravim. co se stane kdyz dam misto naftackyho diferencialu diferak z benzinu? bude vetsi akcelerace?
JOB
Thursday 08 April 2010 - 20:29:30 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Člověče to jsi moc informací nenapsal.Jakej benzín jakej diesel ,těch diferáků je celkem dost.

Tohle jsem psal v jiném vlákně :
Podle katalogu EPC:
Poměr - 38/11 mají U25TD,X25TD,Y25TD
37/10 X30XE,Y32SE,X20DTH,Y22DTH
38/9 Y22XE,Z22XE,X25XE,Y26SE
39/10 20SE,X20SE,X20XEV

U pancéřových a sanitních vozů to bývá jinak


[ Upraveno Thursday 08 April 2010 - 20:34:10 ]

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Legend
Thursday 08 April 2010 - 20:38:03 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Bude. Stačí, když si to propočítáš, aby to nebylo přehnané až moc. Diferenciálů se vyrábělo dost převodů, ale z těch běžných motorizací je to takto:
2.5TD převod 3.45
2.5V6 převod 3.90 manuál/4.22 automat
3.0V6 převod 3.70 manuál/3.90 automat
Tak si z toho vyber, já bych volil spíš ten 3.9, už tak je to rozdíl 13%, ve stejném poměru bydou vyšší provozní otáčky na všech kvaltech, tak aby to pak nedopadlo, že budeš točit při 100km/h třeba 3000 otáček _;

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
wisastar
Thursday 08 April 2010 - 21:14:47 Citovat
Host
Legend napsal ...

Bude. Stačí, když si to propočítáš, aby to nebylo přehnané až moc. Diferenciálů se vyrábělo dost převodů, ale z těch běžných motorizací je to takto:
2.5TD převod 3.45
2.5V6 převod 3.90 manuál/4.22 automat
3.0V6 převod 3.70 manuál/3.90 automat
Tak si z toho vyber, já bych volil spíš ten 3.9, už tak je to rozdíl 13%, ve stejném poměru bydou vyšší provozní otáčky na všech kvaltech, tak aby to pak nedopadlo, že budeš točit při 100km/h třeba 3000 otáček _;


takze cim vetsi pomer tim mensi rychlost na urcitej stupen ze? tim padem vetsi akcelerace? ten diesel ma na jedna 60, na dva 110 coz trva jako prase nez to vytoci.
Legend
Friday 09 April 2010 - 18:34:15 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Přesně tak, čím větší převod, tím větší akcelerace za cenu vyšších provozních otáček. Pamatuju si, že 2.5TD při 3000 otáčkách na pětku jede přesně 140km/h, takže když použiješ diferák s převodem 3.9, pojede to při 3000 otáčkách 124km/h a s převodem 4.22 to pojede 115km/h, to už je docela přehnané, protože když vezmeš v úvahu nízké maximální otáčky dieselu, tak by to jelo na omezovač tak 190, dobrej kompromis mi připadá převod 3.9 z hlediska akcelerace a jízdy po dálnici.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
mates
Friday 09 April 2010 - 20:46:21 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Legend: a proč mi OmeBe X25XE v automatu jela na 3000ot. tak 130?

Lexus RX 350
Honda Crosstourer

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1352 sec,0.1068 z toho dotazů.