Autor
|
Příspěvek
|
petr | Friday 25 March 2005 - 21:41:57 | | |
| |
|
NIO | Saturday 26 March 2005 - 08:24:28 | | |
add1) bud zalehly potenciometr na zesilovani, nebo zavada na elektronice
add2) je potreba to rozdelat a desticky musi chodit volne. a strhnout jim vsechny hrany nahore i dole. Musi volne chodit kluzaky trmenu.
add3) kola musi presne sedet na stredove dire naboje. muze byt vadny kord v pneu. nejaky cep. |
| |
|
K_P | Saturday 26 March 2005 - 15:37:53 | | |
2 - To jsem řeąil také na 323.Říkal jsem si proč se na mě lidi dívají na ulici. Zjistil jsem to aľ náhodou kdyľ jsem popojíľděl s otevřeným oknem. Přesně jak píąe NIO je potřeba provést kompletní prohlídku brzdičů, destiček a brzdových pístků. 3 - Ne vąude kde je nápis pneuservis jsou profesionálové. Záleľí také na zkuąenostech a vybavení. To mi věř. |
| |
|
Bobík | Tuesday 29 March 2005 - 13:05:43 | | |
ad3) Měl jsem podobný problém a to jsem si uľil (několikrát převáľení apod.) - celá chyba byla v tom, ľe kolo nesedělo na náboji zcela přesně. Stačí po zimě lehká koroze nebo jiný nachytaný bordel na dosedacích plochách (stačí málo - prach, sůl - zvláą» pokud jsou jiné ráfky na léto a zimu). Takľe před montáľí dokonale očistit a případně vyrovnat (jemným smirkem nebo planľetou) dosedací plochy nábojů i kol a kola dotahovat rovnoměrně. A je pokoj. Pneuservisy nějaké čiątění větąinou vůbec neřeąí a naperou to tam. A v servisu jsou paka taky - velikost kol 15" - holý nesmysl. Já jezdím na to samém a dělalo mi to v zimě na 14". Snad to bude ono - dej zprávu. |
| |
|
riwal | Tuesday 29 March 2005 - 13:08:49 | | |
Naprostej souhlas s Bobíkem - vlastní zkuąenost ! |
| |
|
PETR | Tuesday 29 March 2005 - 22:25:38 | | |
tak sem sundal kola ocisti brzdy, ale zjistil jsem při protočeni kotouče ľe to spíą "vrľe" a line se to od loľiska a nebo od toho kloubu, ktery je u kotouče a je zakryt gumou (sory nejsem odbornik a tak to popisuji jak umim), po nasazeni kol se mi volant třepe misto od 130 do 140 tak od120 do 130 tak je zas zkusim sundat aľ budu mit roąku času a jeątě to zkusim lip očistit, mimochodem mi jeątě jeden kamarad říkal, ľe ty tři paprskovy kola vlastně nejdou nikdy perfektně vyvaľit, ľe je to dost pakarna, taky mi poradil k tomu radiu ľe by to mohla byt baterka, tak nevim zkusim ji přes noc nabit a uvidim |
| |
|
Bobík | Wednesday 30 March 2005 - 16:57:36 | | |
Vyváľit lze vąechno, otáčí se to okolo jednoho středu a na ráfek jde dát závaľí kamkoliv na obvod a z obou stran. Jde o to, aby na vyvaľovačce byl stejný střed a usazení jako na náboji - tzn. stejné uchycení. ©rouby dotahovat postupně kříľem a s citem, aby k chybnému usazení nedoąlo, kdyľ jeden ąroub utáhneą rovnou nadoraz a ostatní aľ pak. Ale pořád si myslím, ľe chyba je v usazení neľ vyváľení - z vlastní zkuąenosti - někdy sem to také přendaval 2x - ASTRA má skutečně kvalitní podvozek a kaľdá "blbost" je znát. Co se týče kloubu (to s tou gumou), zkontroluj zda není poąkozená ta gumová manľeta. Můľe být prasklá i ve vnitřním záhybu. Pokud to ale píská, zkontrolovat vůli na loľisku - zvednout kolo, druhý ti zaąlápne brzdu a zkusit vůli loľiska - minimální tam být musí, aby to zase nebylo přetaľené - nicméně to chce uľ nějakou zkuąenost takhle v ruce. Některá loľiska holt i pískají a jsou celkem OK - ale je to levé přední kolo - takľe těľká rada na dálku. |
| |
|
|