Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Sintra :: SINTRA :: Sintra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
špatně starduje 2.0dti |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
ipkis25 |
| ||
Host | Ahojte Všem. Mám problém, z kterého už trošku rostu. V listopadu mi na mé vectře 2,0 dti odešlo (mechanicky) vstřikovací čerpadlo. Koupil jsem tedy repasované, namontoval a od té doby mám problém se starty. Strašně dlouho točí, pak chytne ale asi deset vteřin běží strašně blbě, pak se srovná a vše je plně ok. Ještě jsem taky vypozoroval, že když stojí venku na mrazu tak chytne relativně dobře. Píše to P1335-chybějící signál otáček motoru pro řj čerpadla ale jak to chytne jde chyba smazat. Popíšu co vše jsem dělal: nové přepadové trubičky, pal filtr, čidlo otáček na klice, proměřeny všechny kabely a kontrola celého pal potrubí+kontrola čerpadla na stolici v boschi a vše ok. pleas help, jsem s toho dost zoufalej, auta dělám takže myslím že vše zvládnu, jen mi trošku docházej nápady. tady je i můj email: Email. zatím hej hoj.a předem díky. | ||
| |||
steve |
| ||
Vectra GTS Uživatel #1288 Registrován: Tuesday 16 October 2007 - 23:29:05Příspěvků: 555 | U tohdle motoru je to fakt laborace. To že si vyměnil filtr,přep.hadičky neznamená že ti třeba nepadá nafta.To by byla přičina toh,že po nastartování se motor,,hádá,než se srovnají válce. Mě to chytá jak kdy,teplota na to skoro nemá vliv nekdy hned,nekdy točí cca 5s,ale jak naskočí tak okamžitě běží plynule,žádný škubání,je to pravidelný. Napadlo mě co tlaky ve válcích,kolik to má reálně najeto! To že ti hlásí závadu P1335 i po výměnně čidla kliky je divný,většinou by na to navazovali ještě další závady spojený se špatným čidlem,které dává pokyny řj pro dávkování nafty!!To čidlo si dával BOsch nebo náhradu??Bosch stojí asi 800kč a nevyplatí se na tom moc šetřit. Opel Vectra B 2.2DTI 16V SPORT -Prodáno Opel Astra G 1.6 16V Sportive,3dv. přítulkyně-prodáno Opel Vectra B 1,6 16V hatchback -Prodáno Opel Vectra GTS OPC Line 2,2 DTi16v-prodano Opel Astra Twin top 1,8 16v 103kW Cosmo-prodano Opel Insignia 2.0cdti,Cosmo ST-prodano Opel Vectra C OPC 2.8 V6 Turbo 225kW-prodano Opel Astra J OPC 2015 Opel Insignia A OPC 2014 Opel Astra G Bertone 2000 | ||
| |||
ipkis |
| ||
Host | čidlo je bosh-je mi ale divný, že jak to chytne tak ta chyba jde smazat a objeví se až po dalším neůspěšném startu, nikdy né za jízdy, takže na nějakou sporadickou chybu v elektrice bych to netypoval. měl jsem diagnostiku půjčenou a zjistil jsem že předepsanej předvstřik pro start je kolem tří stupňů a skutečnej při tom startování je 703 stupně, tzn. že to cáká naftu jen každou druhou otočku, potažmo čtvrtou pro jeden válec. může tohle být způsobeno, tím že je to zavzdušněný. netuším totiž jak tohle zjistí skutečnou dobu vstřiku. ostatní tdíčka mají většinou měřenej alespoň jeden vstřik a tohle né. to samý platí při startu pro dávku, hodnoty taky mimo toleranci, přitom, když jsem měl to čerpadlo v boshi na kontrole, tak jsem je upozorňoval právě na ty blbý starty a vše je prý ok. ještě nechám zkontrolovat vstřiky a vyměním gumičky pod můstkama a jestli ani jedno, tak jsem pěkně v prdeli. vytahoval už si někdy vstřiky u tohohle motoru z hlavy. jestli jo, je tam něco na co si mám dát pozor? do tý doby než se chruplo čerpadlo, tak chytala na otočení takže nevím co se tam mohlo ještě jebnout. Podle tacha to má těsně přes dvě stě a podle stavu se to příliš od reality lyšit nebude. tlaky jsem ještě neměřil, pač nemám na diesly kompresmetr a hlavně tady se to asi měří přes žhav. svíčky, ne??? když je vstřik po vačkou, nebo musíš rozbourat rozvody, když chceš změřit tlaky? Vím že jsem napsal trošku román, ale snažím se co nejvíc popsat svůj problém a budu vděčnej za každou zkušenost či radu, kterou mi Ty nebo kdokoliv jiný věnuje. Tobě díky steve. | ||
| |||
ipkis |
| ||
Host | tak už to mám vyřešený, chruplý čerpadlo sebou vzadlo i vstřiky. teď jdem to doskládal, vrčí a hlavně startuje jako dřív. Měl jsem to dostkrát rozebraný a k většině jsem sehnal pracovní postupy, tak kdyby někdo nějakej dotázek ohledně motoru 2,0dth, písněte. zatím hej hoj jedu jezdit !!(a) | ||
| |||
steve |
| ||
Vectra GTS Uživatel #1288 Registrován: Tuesday 16 October 2007 - 23:29:05Příspěvků: 555 | Tak gratulace k vyřešení problému a díky za popsání výsledku. Opel Vectra B 2.2DTI 16V SPORT -Prodáno Opel Astra G 1.6 16V Sportive,3dv. přítulkyně-prodáno Opel Vectra B 1,6 16V hatchback -Prodáno Opel Vectra GTS OPC Line 2,2 DTi16v-prodano Opel Astra Twin top 1,8 16v 103kW Cosmo-prodano Opel Insignia 2.0cdti,Cosmo ST-prodano Opel Vectra C OPC 2.8 V6 Turbo 225kW-prodano Opel Astra J OPC 2015 Opel Insignia A OPC 2014 Opel Astra G Bertone 2000 | ||
| |||
Niiko |
| ||
Host | čau mám taký istý problem auto ako nahle je studené tak neštartuje ale keď sa zohreje tak na brnk a ako nahle klesne teplota vonku pod 5 stupnov tak automaticky žaví a naštartuje tiež na brnk, auto nedymí má dobru spotrebu olej nežere , prepady som vymenil aj palivový filter . Už som zúfalý . jedine ma napadlo ešte tam namontovať spetny ventil na naftu či náhodou nepadá nafta od čerpadla ale čerpadlo sa mi zdá ok ,prosím poradte dík | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | mam stejny problem u 2.5 td. rano startuje dlouho a pak se tak 3 vteriny hada... dal sem novy prepady, svicky a porad stejny. muzou to delat spatne vstriky? jsou uz dost slyset.... | ||
| |||