• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
bursikovne
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Martas
Wednesday 17 June 2009 - 17:56:04 Citovat
Host
Nelze vyloucit, ze jsem blbej a chapu to uplne spatne, ale muj nazor je, ze tato "dan" byla zavedena predevsim proto, aby se omezil provoz a zejmena dovoz "starych" aut a prestali jsme byt smetistem Evropy (ponecham stranou kupni silu obyvatelstva, to uz je zase neco jineho). Tridit je podle emisni normy mi pripadne jako jedno z nejschudnejsich zpusobu, jak auta oddelit (treba trideni podle roku vyroby by zrovna u Opelu bylo znacne zavadejici) a je uplne jedno jak se toto nazyva zda ekologicka nebo treba srotova dan ....

Ale jak rikam treba se pletu.
JardaB
Wednesday 17 June 2009 - 19:07:18 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Lidi, kteri maji hodne nova auta nebo dost penez to muzou takto pozitivne videt. V mem pripade urednici znehodnotili muj majetek, z cehoz nejak happy nejsem, protoze ty pastiky muzu prodat leda tak hodne pod cenou. Takze si lepsi auto stejne nekoupim.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
freez
Wednesday 17 June 2009 - 22:56:27 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
Jardo ty jsi to vůbec nepochopil, stát právě nemá zájem o to abys tyhle paštiky vůbec prodával a nebo jiné kupoval a když už tak si za to holt zaplať. Jednoduché a jasné, nicméně neříkám že to k něčemu bude. Protože lidí co koupí staré auto i s tím že dají 10 tis za přepis je stejně ještě dost. To by stát na oplátku musel zvýhodnit auta nová nebo lehce jetá, což se zatím nějak jaksi nekoná

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
vrgadaa
Thursday 18 June 2009 - 04:44:18 Citovat
Host
Nejak to nejsem schopen stravit, osobne neshledavam nic neekologickeho na aute s rizenym katalyzatorem (v mem pripade kupodivu i zachovalem a fungujicim) a pripadalo by mi logicke nechat stara auta proste vyhnit, stejne jako se to udelalo s dvoutakty. Rekl bych, ze uz moc trabantu a wartburgu nepotkate.
...
Navic jsem nikdy nepochopil rozdilnost prisnosti emisnich norem nafta a benzin. Kdyby se kladly stejne emisni pozadavky na naftaky, neni na silnici vubec zadny dehtozrout a nafta by zustala pouze v nakladacich a lokomotivach. Teda pokud si nemyslite, ze emise jsou CO2. V ostatnim i muj staricky EURO1 strci pravdepodobne do kapsy i nejnovejsi naftaky.
...
Lidi si nenechavaji stary plecky proto, ze nemysli ekologicky (sic), ale protoze vetsinou na novejsi nemaji, coz si politici pri svych platech vubec nedovedou predstavit. Navic Lojza z HorniDolni, po te, co se trochu, zmohl urcite nevymeni karbecoveho fanouse za ojetu feldu od Fandy z kravina (i to je emisni pokrok), ale radeji to prochlasta a auto dojezdi na srot a snizeni emisi se nekona. A navic bude volit radeji komunisty, protoze za tech byl kolek za prepis 2kila a ruceni 3. Takze opatreni se dost mine ucinkem, teda pokud nebylo primarnim cilem namastit statni kapsu. Pac lidi si pokud na to nemaji, stejne kupovat novy auta nebudou a s proklinanim politiku (zeleni to tim projeli definitivne a dobre jim tak). Lidi nakonec zaplati anebo budou jezdit ve vracich az do uplneho rozpadu.
...
To je spis problem funkce STK. Jinak muj kamos prohlasil, ze technik STK je idealni zamestnani. Auto najede na jamu, zatrepe s nim a klokanek porad plnej:-). Nebo mate pocit, ze STK fungujitak, jak maji? Vetsinou vyhodi nejakyho chudaka, ktery jeste nepochopil system a myslel si naivne, ze tam muze prijit sam. To lze mozna se zanovnim vozem, ale jinak se vzdy da neco najit. Mne jednou vyrazili za nestahujici zadni okno v elektrice, od te doby, co to necham na servisu at auto pripravi a zaridi-neni zadny problem. Pokud jsem zvolil opacnou cestu a to tu, at to servis nachysta a jel pak na STK bojovat sam, tak to byl vzdycky adrenalin. Nejlepsi bylo kdyz technik po aute skakal a tvrdil, ze mam v prdeli tlumice a ja jsme po nem chtel at mi to zmeri (nemel cim) a predvede zajizdy, cimz jsem to nakonec prevedl do zavad lehkych.
..
Na STK nekoho proste vyhodit musi, dokonce si myslim, ze maji naplanovane i procenta, kolik aut nesmi projit a urcite to nebudou auta spratelenych servisu, tam maximalne reknou-jeste vymen ty cepy a oblep ty orezele lemy paskou hrbaticii. Kdyz tam pojedete vy, tak vam servou znaku-auto nezpusobile v provozu kvuli zavazne poruse rizeni a objednejte si odtah z STK auto nesmi na silnici. Hezky pojem je i koroze budky, ale je to cely spis na budku:-)
...
No a ta DEKRA, ktera Vam za litr da razitko, ze je to EURO1, to je taky dzob. Boreckoukne do pocitace do tabulky excelu, kde ma seznam motoru a norem, vytisken z tiskarny papir a litr doma-uzasny podnikani
JardaB
Thursday 18 June 2009 - 06:56:06 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak pokud clovek zavzpomina jak to bylo, tak slo hlavne o to, uvalit poplatky na dovozy, kdyz uz museli povolit dovoz starsich aut a Skodovka tim padem prodala min svych strepu. To EU vyletela jek cert, ze jsou to nerovne podminky, a reseni se naslo - kdyz poplatek, tak pro vsechny
Prinos k ekologii je stejne sporadicky, stare auto neprodam za rozumnou cenu -> necham si ho (co taky s nim, kdyz celkem funguje) a dojezdim do rozpadnuti. Napr. citron me manzelky - ma jeste rok STK, klidne bych ho tak za 5 prodal, ale dalsich 5 je dan a to uz nikdo nekoupi. Takze bude cmoudit a jezdit do rozpadnuti nebo expirace STK.
A k tem STK - chodim tam sam a pokud nejsou zavazne problemy, neni tezke projit, kdyz tak napodruhe uz to je brnkacka - na starych autech se vzdycky neco najde ale musim uznat, ze mne vzdycky vyhodili opravnene. Mozna jak kde.


Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
vrgadaa
Thursday 18 June 2009 - 07:23:14 Citovat
Host
jak kde, u mne je to tak fifty fifty,ale uz na to nemam nervy-davam to servisu, at to vyridi
mates
Thursday 18 June 2009 - 08:59:49 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Marťas: já si myslím, že je to hlavně o kupní síle obyvatel. Já mít plat o pár tisíc vyšší, tak točím nový (nebo spíše decentně jetý) auta na leasing (nebo úvěr) a bursíkovné neřeším. Takhle budu jezdit Omegou, dokud to půjde a tím pádem znečišťovat ovzduší. Takže se to jaksi u mě míjí účinkem. Prostě kdyby lidi měli víc peněz, ty starý vraky by začly mizet. I když víc peněz...oni jich lidi mají hafo, ale pak je tu otázka priorit: hypermarkety, žrádlo, chlast...a nebo splátky na káru?
Ale třeba se pletu....

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
Martas
Thursday 18 June 2009 - 09:09:55 Citovat
Host
No to ale kazdej mluvime o necem jinym, zamerne jsem napsal ze kupni sila obyvatelstva je vec jina ....

To ze se to jmenuje rekneme Ekologicka dan je zpusobeno tim, ze se tato stanovuje podle emisi, byt se norma od normy zas tolik nelisi (i kdyz kazdej gram je v celosvetovym meritku znat). Urcite se najdou dalsi kriteria podle kterych by se dalo hodnotit "stari" aut a tim treba omezovat jejich prodej (v nasem pripade zejmena dovoz v zahranici neprovozovatelnych aut), ale to muze dopadnout stejne jako s povinym rucenim, kdy se toto stanovuje podle obsahu bez ohledu na cenu auta nebo jakou skodu muze potencialne zpusobit ...

No a resit proc emise u nafty jsou xkrat jine snad ani nema cenu tresit, to by auta na naftu nejezdili.

JardaB
Thursday 18 June 2009 - 10:41:47 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
A ted si jeste vemte, co ekokurvitek nova auta maji a jak je to s celkovou zivotnosti. Opravdu je u nas asi rozpor mezi platy a cenou aut - az si koupim new car rozumneho typu za 4 platy, nebudu se valet cele dny pod Omegou. Ale nejak rozumne reseni nevidim. Zase mam i jine priority, nez vsechny prachy cpat na splatky nejake nove pastiky. Ale Insignia za polovicni cenu, jak vcera tiskem probehlo, to uz bude vyzva Bohuzel se obavam, ze s tim vybavenim to bude vic v servisu nez na silnici za nejaky rok...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
vrgadaa
Thursday 18 June 2009 - 15:49:42 Citovat
Host
ted mam 2 acka, takze doufam, zenajkou dobu nebudu nic kupovat.
mnohem vetsi problem nez Bursik-clovek to stejne nakonec pricte k porizovaci cene (loni by nebyl bursik ale byla by vetsi cena auta, takze spise nez ja to odnesl prodavajici) je zanik yckovych omeg. Na vrakalech uz nic neni. Jo a taky nemohu naplnit klimu, hadejte proc?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1983 sec,0.1480 z toho dotazů.