Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
zadni naprava |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
jan |
| ||
Host | poradí nekdo jak je ložity vyměnit silembloky ty velke na zadni naprave kdyz jsem se na to koukal tak je mi jasny ze nic jednoducheho me neceka. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Sám sis odpověděl _; Opravdu to není žádná sranda a hlavně pak nezapomenout nechat někde udělat sbíhavost nebo jak se tomu říká na zadní nápravě Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | je to tak složité,jak velké máš kladivo ,pokud to tam bylo dlouho,nakonec se ti to také nemusí povést.Je to o šikovnosti každého soudruha ,držim palce Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Kubba |
| ||
Host | Mám Omegu A Caravana s man. dofukovací zadní nápravou a poslední dobou mi připadá, že se začíná zvětšovat odklon zadních kol (myslím tím, že rozchod dole je větší než nahoře). Tento problém je u Omeg A obecný, ale v poradně se mi nepodařilo najít nic konkrétního, co by se týkalo důvodů, proč se to u Omegové nápravy děje. Tak trochu si říkám, že blbé to bylo už dřív a jak se ochladilo, tak se snížil tlak v zadních tlumičích a hned to vypadá úděsně. Auto jsem zatím zvedl jen na dvou heverech a zběžně prohlédl. Silentbloky na držácích nápravy nejsou zkamenělé ani potrhané, ložiska nehučí a na uložení stabilizační tyčky jsem zběžně nic špatného nenašel. Taktéž není vůle v kolech a náprava hned tak neupadne, protože držáky a lišta pod prahy jsou bez koroze. Bohužel nemám dost času, abych to prohlédl kompletně a na ulici bez hydrauliky se toho moc udělat nedá. Chtěl bych se zeptat, čím přesně by to mohlo být a na kolik může vyjít oprava (materiál i práce v servisu)? Nejsem si ještě jistý, jestli to budu opravovat sám nebo to šoupnu k někomu do servisu. Případný typ na servis za rozumné peníze, kde mi neřeknou, abych to radši hodil ze skály, beru taky (nejlíp Praha a ok. stř. Čechy nebo stř. Morava). Díky | ||
| |||
tomass |
| ||
Host | Já jsem neměl čas a ani lis na přední silonety,tak jsem to dal do servisu cena za výměnu dvou zadních velkých silentu a a oba dva silenty jen na jedné levé přední nápravě.cena 4200 bez papíru,z toho matroš byl 2x750 zadní silenty a 1x350-př.horzizontální váleček a 1x250 ver.př.silent.Tak asi tak...Autoservis Odolena Voda | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | ještě jsem zapomněl napsat,že potom hned následuje seřízení geometrie obou náprav za 1300 praha-bohnice,bejvalý vojenský stavby,tenhle servis jsem objevil nedávno,když jsem hledal servis kde mi seříděj zadní nápravu,nevěřil jsem,že je to pro tolik servisů takovej problém,při tom seřizovatelnou nápravu má dneska každé auto střední třídy.Ochotní šikovní kluci,zítra tam vezu auto na výměnu těsnění olejový vany a samozřejmě i s tím spojenou výměnu oleje a filtru.Chtěl jsem si to dělat sám,ale zase na to nemám čas,měl jsem takovou myšlenku,že bych tu vanou odrezil a natřel hemrlajtem,když ji bych měl sundanou.I když ted ani už moc nerezla jak byla zasviněná od oleje:-) | ||
| |||
Xcollector |
| ||
Host | Kubba napsal ... Mám Omegu A Caravana s man. dofukovací zadní nápravou a poslední dobou mi připadá, že se začíná zvětšovat odklon zadních kol (myslím tím, že rozchod dole je větší než nahoře). Tento problém je u Omeg A obecný, ale v poradně se mi nepodařilo najít nic konkrétního, co by se týkalo důvodů, proč se to u Omegové nápravy děje. Tak trochu si říkám, že blbé to bylo už dřív a jak se ochladilo, tak se snížil tlak v zadních tlumičích a hned to vypadá úděsně. Kubba, prosím Tě, teď taky řeším něco kolem dofukování. Zajímalo by mě, jestli máš dofukování s kopresorem, nebo jenom v kufru na pravé straně (spolujezdec) před pravou zadní svítilnou ventilek z motoduše a musíš si to dofukovat sám dle libosti. Já jsem to tak měl u Áčka taky a bylo to super. Jenom to někdy po delší době ztratilo tlak, poklesl zadek a mírně se rozčaply kola. Tam bych hledal problém. Pokud je to automat NIVO s kompresorem a je v pořádku, tak by měl udržovat výšku (a tlak) mráz nemráz. Budu vděčný za každou informaci. Auto jsem zatím zvedl jen na dvou heverech a zběžně prohlédl. Silentbloky na držácích nápravy nejsou zkamenělé ani potrhané, ložiska nehučí a na uložení stabilizační tyčky jsem zběžně nic špatného nenašel. Taktéž není vůle v kolech a náprava hned tak neupadne, protože držáky a lišta pod prahy jsou bez koroze. Bohužel nemám dost času, abych to prohlédl kompletně a na ulici bez hydrauliky se toho moc udělat nedá. Chtěl bych se zeptat, čím přesně by to mohlo být a na kolik může vyjít oprava (materiál i práce v servisu)? Nejsem si ještě jistý, jestli to budu opravovat sám nebo to šoupnu k někomu do servisu. Případný typ na servis za rozumné peníze, kde mi neřeknou, abych to radši hodil ze skály, beru taky (nejlíp Praha a ok. stř. Čechy nebo stř. Morava). Díky | ||
| |||