Autor
|
Příspěvek
|
Navstevnik | Saturday 28 February 2009 - 23:32:16 | | |
Ano ano. S114 se zdá v pohode.
Normalne nazhavi, zhasne kontrolka a na svickach vypne napeti.
Do ridici jednotky po startu prijde nejaky signal, ktery opet zahaji zhaveni. A vypne az po zhruba 4-5 minutach.
Takovy signal muze prijit od S114, relatka kontrolky dobijeni a teplotniho spinace vyhrivani palivoveho filtru.
S114 je v pohodě, U12,1 taky. (oboje promereno) |
| |
|
Csala | Sunday 01 March 2009 - 12:01:33 | | |
To, ze to znova zacne zhavit po nastartovani, je normalne. Ale v tvojom pripade je nenormalna dlzka zhavenia po nastartovani az 5 minut. Mne to na Crome po nastartovani este zhavilo 2 minuty, ale to bolo maximum pri extremne tuhej zime - 20°C. Ja typujem, ze v tvojom pripade niektory z tych teplotnych snimacov zmenil charakteristiku, a preto to dozhavuje tak dlho. |
| |
|
Navstevnik | Monday 02 March 2009 - 08:29:13 | | |
Ano, mas naprostou pravdu.
Jelikoz nebyl moc dobry pristup k elektrice kolem palubovky, zacal jsem ji postupne odstrojovat. A co jsem nenasel? Schovane tlacitko. Kdyz ho stlacim, sepne rele a svicky zhavi. Pustim, zhaveni vypne. Nastartuju, nic nesviti. Staci na nej jen tuknout a vse funguje jak ma.
Sel jsem po kabelech a zjistil jsem, ze je zapojeno paralelne k S114.
Takze to vypada, ze se starim posunula teplota, pri ktere spina. Koupim novy a uvidime.
Akorat me zarazi, se si nekdo da praci s tahanim novych kabelu, misto vymeny tak jednoduche a pristupne soucastky.
Takze zatim diky a dam vedet, jak to dopadne. |
| |
|
|