• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega exteriér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
otevření omegy
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Víťas
Wednesday 21 January 2009 - 08:52:19 Citovat
Host
zdarec palec mám ten stejný problem otecko má taky omegu 2,5tdi přes klakson to nic nedostalo k altíku se nedostanu protože je nad čerpadlem a u startéru jsou dva šrouby, ale jeden mi nastartuje auto a druhý jen pustí šťávu do baterky, ale nevím který a vzhledem k tomu že je omega zabržděná ručkou a je tam kvalt tak bych to nerad nahodil. stojí bokem z mírnýho kopečka a když ji zvednu heverem a sundám spodní kryt motoru tak jsem rád že se pod ní můžu hejbat můžete mi někdo prosím poradit
JardaB
Wednesday 21 January 2009 - 10:36:21 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
U starteru pustit stavu do toho tlustyho kabelu, u altiku taky. Pokud se spletes, IMHO se nic nestane, protoze zase nebude stava v tom druhym. Ale kdo vi, kazdopadne ten silnejsi je spojen primo s baterkou.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Csala
Wednesday 21 January 2009 - 13:04:55 Citovat
Host
To mas jako auto bez baterky?
Ak prilozis stavu na starter - ten tensi kabel, tak cvakne elektromagnet a pokial je v aute baterka, tak to zacne starterom tocit!
Takze na starteri pouzi ten hrubsi kabel, musi mat znacny prierez, tecie v nom pri starte velky prud, radovo stovky amperov. Mal by byt ukonceny ockom a upevneny k starteru maticou.
Legend
Wednesday 21 January 2009 - 14:23:57 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Mě to šlo bez problému přes klaxon, akorát je potřeba najít někde vhodnou kostru, např. jsem zjistil, že bezdový kotouč je odizolovaný, tak třeba bych zkusil kostru od mlhovek, ta je dostupná. Nebo prostě někde na karoserii, ale určitě to jde přes klaxon.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Víťas
Wednesday 21 January 2009 - 18:54:53 Citovat
Host
Tak jsem se nedostal rukama ani k tomu startéru ta omega je ten poslední model 2001 co opel vyráběl (asi) a všechny kabely jsou nahoře a vůbec jsem se nikam nedostal na kladnej potenciál. ten klaxon asi funguje, protože když jsem vzal měřák tak proti chladiči bylo napětí 12,27, ale když jsem tam zapojil náhradní zdroj tak to necvaklo. nakonec jsem ze zoufalství......málem rozbyl okno, ale pak mě cosi osvítilo doma jsem vyloupl přechodovou lištu ve futrech ohnul ji to L vzal dva plochý šroubováky vyhnul krapet boční okno a vyhákoval jsem čudl zavírání dveří. Píchl jsem tam klíček roztlačil a bylo to.
Od příštího měsíce už nepracuju jako elektrotechnik, ale jako čorka se specializací na omegy.
Ale děkuju moc za rady
JardaB
Wednesday 21 January 2009 - 19:08:28 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak to nejak nechapu, to neslo otevrit normalne klicem? Ani kufr? Kdyby byla zamknuta zavora, tak IMHO cudlik nevytahnes...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Anonymní
Thursday 22 January 2009 - 09:49:40 Citovat
Host
v Zámcích je něco už zalomenýho. Tata spoléhal na centrál. Teď když je akec dobytej a auto normálně fachčí tak ho nikdo zase nezavře. Když zevnitř zamáčknu a vymáčknu čudl takj se všechny dveře zavřou a otevřou , ale centrálem přes klíček to nejde a to jsem osciloskopem kontroloval jestli to vysílá signál a vysílá. Tak jsem zkusil zkontrolovat ještě pojistky a taky je všechno v pořádku.
No nevím v ovladači mám novou baterku a nic.
Ještě mě napadlo jestli nemohla odejít ta přijímací jednotka signálu z klíčku , ale nevím kde ji najít nebo co s tím už dělat dál
Lhex
Thursday 22 January 2009 - 11:24:28 Citovat
Host
Anonymní napsal ...

No nevím v ovladači mám novou baterku a nic.

a spárovals to po výměně??? (zapnout zapalování a držet dálku dokud to nezamkne a neodemkne)
Víťas
Thursday 22 January 2009 - 11:36:32 Citovat
Host
No nevím asi ne a to se dělá jak?
Legend
Thursday 22 January 2009 - 12:14:14 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Postup by měl být takto: Sadnout si do auta, zamknout se, zapnout zapalování, aby svítily kontrolky a držet dlouze tlačítko na dálce, teď nevím které, stačí vyzkoušet. Potom by měla jít dálka.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1670 sec,0.1240 z toho dotazů.