Autor
|
Příspěvek
|
behero | Tuesday 15 March 2005 - 21:17:28 | | |
| |
|
pr»ka | Wednesday 16 March 2005 - 05:38:00 | | |
Ty točíą osobní auto pro denní potřebu k červenému poli, ty prde, to jsi tedy kaňour.Vytáčení někde ke hranici se pouľívá v mimořádných situacích ne při norm. provozu.Záleľí na typu řidiče ,někdo rád vytáčí, někdo pouľívá spíą klidnějąí jízdu.Jde o to nevytáčet motor do extrámu ,kdyľ je studený u kamen to platí dvojnásob a pokud rá jezdíą sportovně tudíą velice kvalitní olej |
| |
|
Lib | Wednesday 16 March 2005 - 06:17:00 | | |
obecne plati, ze motor by mel pracovat v optimalnich otackach a pokud mozno v optimalnim zatahu. Co to znamena? Ze budes otacky drzet od zhruba 2-3.5k otacek a nebudes zrcyhlovat pomalinku ale trosku razantneji, nikoliv ale plny plyn. Vetsinou jde optimalni jizda poznat podle spotreby, ktera s tocenim do 6k asi nebude zrovna to prave. 62kW nijak extra malo neni, pokud chces zavodit, nemel sis porizovat slaby motor ci opla. Podivej se nekde na charakteristiku toho motoru. 6k pro nej urcite nebude prave orechove, neni to japonec ale usedlej nemec! Cervene pole obvykle znaci, ze jsi na konci, dal uz te ceka jen pretaceni - ztrata vykonu, omezovac, vetsi snizeni zivotnosti, prehrivani motoru, zniceni olejovyho filmu na stenach valcu. Jak rikam - najdi si charakteristiky, podivej se na krivku kroutaku a podle toho se rid. Max. otacky nejsou kvuli kazdodennimu pouzivani ale pro vyjimecne situace (predjizdeni, rychly odjezd z krizovakty, sprint ) [ Upraveno St bře 16 2005, 06:19 ] |
| |
|
behero | Wednesday 16 March 2005 - 17:53:01 | | |
Díky. Nemyslel jsem to tak,ľe bych pořád jezdil na doraz. Je ale pravda,ľe mám rád ľivějąí jízdu a na to ten motor neni, to vim dobře,tak jsem chtěl vědět jak s ním zacházet,abych ho neodpálil.Koupil jsem ho nedávno. Díky ľe jste mě zchladili. |
| |
|
|