Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega exteriér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Torzna tuhost sedanu Omegy B |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Csala |
| ||
Host | Zdravim Oplakov Prekvapilo ma, ze pri zdvihnuti zdvihakom za prah dveri vpredu, zadne koleso este zostalo na zemi. Predpokladal som, ze sa s nejakym oneskorenim odlepi od zeme tiez aj zadne koleso, ked je to sedan. Auto je bez korozie. Diky za vase nazory. | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | škodovky měli díru na hever veprostřed, tak to bylo prima, že se dalo měnit přední a zadní najednou. Co jsem měnil kola na různých novějších autech, tak se to vždycky muselo zvedat u každého kola zvlášt. Ta karoserie se nekroutí, ten bod na zvedání je jen špatně umístěnej!! | ||
| |||
Hujer |
| ||
Host | No, ony pružiny jsou svině, ty ti přitlačily kolo na zem. Když budeš zvedat dost vysoko, odlepí se i to druhé kolo. Ono je přece jen stabilnější, když si zvedneš jen to kolo, které potřebuješ a auto stojí na třech ostatních. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Vase problemy bych chtel mit _; | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | to,co popisuješ,je normální jev a děje se stejně i u BMW,mercedesů,Audi i jiných značek !!(a) Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Martas napsal ... Vase problemy bych chtel mit _; To víš Omega je bezporuchový vůz a tak se řešej békoviny Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Podstatne zajimavejsi je opacnej problem, nasadis dopredu hever, vytocis ho celej az nahoru ... a predni kolo porad na zemi. Tak podlozis spalkem, stocis hever, podlozis hever, vytocis az nahoru ... a muzes sundat kolo. Stalo se mi u Jeepa, celej autokemp se dival __;) | ||
| |||
Csala |
| ||
Host | qpc napsal ... to,co popisuješ,je normální jev a děje se stejně i u BMW,mercedesů,Audi i jiných značek !!(a) No prave ze normalne to nie je. Videl som v pneuservise jak dvihali vpredu nejaky starsi mercedes a ono to zodvihlo aj zadne koleso do vzduchu s relativne malym oneskorenim. A vtedy som si povedal, ze nabuduce si kupim sedan !!(a) Jasne, vsetko by to bolo potrebne zmerat a skoda, ze som nevyskusal otvaranie a zatvaranie dveri pri takto zdvihnutom aute, to by malo vacsiu vypovednu hodnotu o torznej tuhosti Omegy. Na Crome som zatvaral dvere pri takto torzne skrutenom aute s problemami. Favorit a Felicia je na tom ovela lepsie Automobilovi vyrobcovia sa vzajomne predhanaju vo zvysovani torznej tuhosti novych modelov. Preco je Omega potom taka tazka? To ta kardanova hriadel tolko vazi? __; | ||
| |||
Meneator |
| ||
Host | Nevim jak omega, ale u vectry to tak jak pises zvednout jde (obe kola najednou) a v servise kam obcas zajedu to tak delaj. Maj ale slusnej hydraulickej hever. S tim oplackym bych to vubec nezkousel. Ma silikonovej zavit a uz mi z nej jedno auto spadlo. Zavit proste nevydrzel. Taky mi v tom servisu uz takhle znicili jeden z tech zvedacich bodu. Takze si myslim, ze kdyz si koupis poradnej hever, tak zvednes celou stranu i u omegy. Auto je ale nestabilni. Takze mi to vlastne prijde trochu zbytecny. Doma pneu nemenim, a kdyz na nem neco delam, urcite pod nej nevlezu, kdyz bude na heveru zvednuty timhle zpusobem. | ||
| |||
D.J. |
| ||
Host | Opět jedno z povedených zábavných témat. "Silikonovej závit" je docela novinka, ale asi chápu, co jsi chtěl napsat. Jinak nevím, co tu Csala řeší, záleží přece taky na tom, jaký má auto podvozek a co pustí tlumiče a stabilizátor, jak je dlouhé, jaké má kola ... Omega má skutečně dost velký výkyv zadní nápravy, ale taková blbost, abych zpochybňoval tuhost kastle mě fakt nikdy nenapadla. Jednu radu mám. Kup si Malucha a když si spočítáš ten správný vyvážený bod zespod, tak můžeš měnit měnit i všechny 4 kola naráz. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |