Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vymena automatu za manual |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Tomis |
| ||
Uživatel #786 Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40Příspěvků: 263 | Mam moznost koupit Omegu 99' 25TD v automatu, ale pry je tam nejaka zavada (na tom automatu samozrejme), co vse je treba provest kdybych tam chtel hodit treba manualni prevodovku z me '95? taky 25TD _________________________________________________________________ Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003 jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Je to jednodušší něž měnit manuál za automat, odpadají problémy s elektrikou. V podstatě se musí vyměnit převodovka, setrvačník, spojka, vyměnit pedály, namontovat spojkový válec, dále řazení - to je součást převodovky, takže v tom taky nevidím problém a radši proměřit kardan automat vs manuál, pro jistotu. Jiný převod diferenciálu by neměl vadit. BTW pokud se do toho pustíš, tak mohu nabídnout manuální převodovku z OC 2.5TD '00 [ Upraveno Thursday 23 October 2008 - 12:10:13 ] Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | A neni lepsi opravit automat? Ja bych uz omegu s MT nechtel Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Tomis |
| ||
Uživatel #786 Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40Příspěvků: 263 | Legend napsal ... Je to jednodušší něž měnit manuál za automat, odpadají problémy s elektrikou. V podstatě se musí vyměnit převodovka, setrvačník, spojka, vyměnit pedály, namontovat spojkový válec, dále řazení - to je součást převodovky, takže v tom taky nevidím problém a radši proměřit kardan automat vs manuál, pro jistotu. Jiný převod diferenciálu by neměl vadit. BTW pokud se do toho pustíš, tak mohu nabídnout manuální převodovku z OC 2.5TD '00 takze uz je to pase mel jsem moznost koupit omegu 2000 se nejakou vadou na automatu, ja sam mam omegu ale v maunalu, tak jsem prave myslel, ze tu mou pouziju na nahradni dily tak uz aspon vim do budoucna, ze by to nebyl problem, doufam .. _________________________________________________________________ Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003 jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet. | ||
| |||
Frenk |
| ||
Host | Kucí já tuhle přestavbu dělám - místo manuálu automat - jak je to s elektrikou ??? RJ muzu ponechat ??? Co se startovanim ??? Jednou sem to delal u E36ky bmw a tam sem musel proklenovat relatko (hlidalo to zarazenej kvalt kuli startu) a to bylo vsechno, jak je tomu u OB??? Díky moc !!! | ||
| |||
Frenk |
| ||
Host | Sakra, omlouvám se, píšu nesmysly - místo automatu manuál ... | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Se startováním je to taky tak, že pokud není zařazené P nebo N, tak se nedá startovat. Po zastavění manuální převodovky se musí kabel pro startér spojit. To se nejlíp udělá v prostředním kulatém konektoru vedle akumulátoru, ten rozspojíš, odhrneš gumu a uvidíš tam dva docela tlusté černo-červené kabely, tak ty odizolovat a spojit /třeba páječkou/ a hned to funguje. Taky je třeba zapojit zpátečky, aby svítily, to má automat taky jinak Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Frenk |
| ||
Host | Díky moc za rady _; | ||
| |||
Frenk |
| ||
Host | Hoj Kucí, pekne prosím ... Auto už vrčí, ale ... krom toho že mi vybehl desivy seznam zavad pri diagnostice resim problem - zpatecky a cidlo rychlosti - kde to vytahnout a kam to napojit ? Jestli to propojit z modryho do bileho konektoru nebo co je nejjednodussi reseni ... | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Frenk napsal ... Hoj Kucí, pekne prosím ... Auto už vrčí, ale ... krom toho že mi vybehl desivy seznam zavad pri diagnostice resim problem - zpatecky a cidlo rychlosti - kde to vytahnout a kam to napojit ? Jestli to propojit z modryho do bileho konektoru nebo co je nejjednodussi reseni ... Takže rychlost, ta nemá s převodovkou nic společného, ta musí fungovat pořád a čidlo zpátečky, to je nejlepší vytáhnout z konektoru, který původně vedl do automatické převodovky, jak je volič rychlostí, má obdélníkový tvar a asi 10 pinů, tak z toho vystřihni černý a černo-bílý a tyto dva kabely přiveď na čidlo zpátečky, pak musí fungovat. Závady by to nemělo hlásit žádné, jednotce motoru nějak nevadí, když jí zmizí automat. Akorát to bude hlásit display, takže ten se musí nechat překódovat na manuální řazení. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |