Témata příspěvků | |
Peter z. | Zdar pani, neviete o mi poradit, mam Astru G 2003, TDI 16V Isuzu, pri zlozeni nohy s plynu mi auto sklbe, pocit ako by lietal motor.Pozeral som Silenty su OK, v poloosach je vola tak neviem ci to moze byt v tom alebo v niecom inom?Dik Peter |
Poslední odpovědi | |
Jiřik | Měl jsem to samý u Astry 2.0 16v a byla to vůle v diferáku- když jsem zařadil za 1 a s vypnutym motorem tlačil auto na rovině dopředu-dozadu tak se to pohnulo tak o 70cm. Vyndal jsem diferák a zjistil, že ta tyčka co drží satelity proti sobě tam jen volně kvrdlá, vůle tak 2mm! tak jsem ho vyměnil za jinej z druhý převodovky. Je třeba ale spočítat zuby na talířovém kole, to může mít každá převodovka trochu jinak. Pokud ano tak se musí kolo přehodit. To jenom kdyby silentbloky nepomohly. |
Anonymní | ...dik Yper-e ako vzdy co som tu sledoval odpovede tvoje su vycerpavajuce a zrozumitelne, dnes a zajtra som v praci ale potom sa nato vrhnem a dam vediet co a ako som poriesil.Ale myslim ze problem je v tom silente co pises a je ulzeny v zadu, ja som mal v haji ten predny a v lavo pod vyrovnavacou nadrzkou a bolo my divne ze odysli naraz ale treti co je vpod vzduchovim filtrom je OK,nevedel som ze tam je este ten zadny.Ono v katalogu som ho nasiel po zadani vozu + motoru ze su tam 4, ale som len amater a tak som na to ako sa vravi kalil.....Zatial este raz dik za rady.P |
Yper | Špatné silentbloky na ramenech, či na motoru se poznají především tak, že při pomalém rozjezdu do mírného kopce začne auto škubat. Kola jdou do záběru, pootočí se - vykonají dráhu, ale auto stojí, protože vůle v silentech ramen a na motoru jim to umožní. Až se kola dostanou k mezi, kdy ramena už nemohou dále pružit, tak pak se pohne i celé auto. Jakmile se ale uvede auto do pohybu, tak se ramena na silentech a motor na silentech vrátí do své polohy, tím se ale auto zase jakoby zastaví a kola jdou zase dopředu rychleji, než se pohybuje celé auto. Jak se dostanou zase na krajní mez, tak to autem škubne a tak několikrát za sebou se to opakuje a celý předek jakoby nadskakuje. Tohle celé se z poloviny odstraní výměnou silentů na ramenech a výměnou čepů. V zimním období, kdy je guma tvrdší, to tak není znát a nebo to není znát když máš rychlé rozjezdy. Další polovinou problému jsou vadné silenty uložení motoru či celého rámu, který motor drží ke karoserii. Díval jsem se do katalogu Odkaz na Tvé auto a zvlášť Astra s motorem 1,7 Isuzu, má úplně jiné uložení motoru na rámu, než benzínové či dieselové motory od 2.0 a výše. Vzadu, nad mostnicí uložení hřebenu řízení, je jeden silent, který tlumí zkrutný efekt motoru při přeřazování rychlostí (záběr/brždění) a který je v hliníkovém pou Ten motorový silent, který se na tom podílí největší měrou a který je u aut s manuální převodovkou, je podle mne ten s katalogovým číslem: FB 17 442. Vůle v poloosách bude vždy. K ní se přičítají vůle v diferáku, vůle mezi zuby v převodovce a pokud máš na Tvém autě i odpružený setrvačník, tak navíc i tohle. |
peter | ....to nieje sklbanie to je ako som popisoval ze mas pocit ze ta nieco drzi a po chvilke ta pusti, fakt neviem to prirovnat k nicomu.Kontrolka nesvieti a moznosti co by to mohlo byt "cukanie" som si prestudoval ale moje priznaky su ine.Cital som ze by sa u tohoto typu auta mal menit poloosa a hemokineticke klby, ak som si to dobre precital P |
freez | Jen bych se zeptal ty máš motor 1,7 55 kW od Isuzu a problém je že pokud sundáš nohu s plynu tak motor začne škubat ? a pokud chceš přidat plyn a šlápneš na pedál tak taky zaškube ? děje se to i při studeném i při teplém motoru ? nerozsvěcí se ti občas kontrolka motoru ? Koukal si se sem na příznaky těchto závad na motorech 1,7 DTI ? |
Peter | Auto netaha do stran, pri pridani ani pri brzdení, ale ked pridam a chcem a akcelerovat tak auto fakt akoby trochu cuklo je to pocit prelievanie vody ktora ta podrzi a potom ta posunie dopredu.P |
Legend | To nebude chyba v polosách, zaměřil bych se na silentbloky motoru a taky silentbloky na spodních ramenech, ty by se projevily hlavně tak že při přidání plynu auto táhne do jedné strany a při ubrání do druhé (s tímto jsem se setkal u Daewoo Nubira). Motor s převodovkou drží převážně na 2 hlavních silentech a jednom pomocném, který vyrovnává příčný náklon motoru při akceleraci. |
Peter | Ahoj "JOB-e" tak som sa dnes este pozeral na tie silenbloky, jeden je fakt v pazi ten na lavej strane pod vyrovnavacov nadrzkou chladica.Ale naviac som zistil ze ked som mal zaradenu jednotku ci dvojku a pohol som autom tak akoby najskor auto trochu zabralo motor sa napol ale pretocil sa este o kus a az potom oprel na rychlost a neslo uz autom pohnut.Tak fakt neviem ci chyba nebude v poloosach ci nebodaj v prevodovke?Nemate niekto zkusenost co by to mohlo byt?dik P |
JOB | No nevím já bych typoval nějakej silentblok ale když jsi je měnil tak nevím |