• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Ascona :: ASCONA :: Ascona motor :: Re: Ascona C 1.8i LS - bez jiskry
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Lhotas
Odeslal: Sunday 24 February 2008 - 15:25:35
Zdravim. Mam maly trabl. Tuhle asconu jsem dostal vpodstate jako dar s tim, ze ma v haji elektriku. Nakonec to byl jen spalenej alternator - s novym to okamzite naskocilo a jelo. Zcistajasna ale prestala davat jiskru a ja vubec nevim, kde hledat. Civka se zda byt v poradku, vsechny kably jsou zapojeny tak jak maji - nemel by nekdo tuseni, co by to mohlo byt? Diky
Poslední odpovědi
Michal
Odeslal: Thursday 08 March 2012 - 22:17:35

Dobry den,mam Opel Ascona C r.v.86 1.8 automat a mam dotaz mam doma vyztuhy podvozku a netusim jak tam maji presne byt namontovany.Chci se zeptat da se nekde sehnat schema podvozku a nebo komplet schema dekuji za info
Anonymní
Odeslal: Thursday 28 February 2008 - 23:35:08

VGT napsal ...

Tak pøesné schema zapojení k tìmto motorùm nemám. Myslím však, že tam primární proud cívky byl pøerušovaný tzv. "zapalovacím modulem". V podstatì to byl tranzistorový pøerušovaè - obdoba mechanického pøerušovaèe= starých dobrých "kladívek". Ten modul dostával spouštìcí impulzy buï z ECU anebo z generátoru umístìného v rozdìlovaèi - to byl jeden pin na modulu.
druhý = +12 Volt
tøetí = - 12 Volt (kostra)
ètvrtý = kablík od cívky
V tento okamžik bych pátral tímto smìrem (provìøil zapojení a funkci zapalovacího modulu).

Diky moc. Prestalo to jet zniceho nic - bez nejake zavazne priciny. Tenhle modul najdu kde?

K predchozimu dotazu - meril jsem odpor 1~15 a pakv vysokonapetovej~1 nebo 15. Vse ukazuje spravne hodnoty.

Presny typ motoru je C18NE
VGT
Odeslal: Monday 25 February 2008 - 00:02:01

Tak přesné schema zapojení k těmto motorům nemám. Myslím však, že tam primární proud cívky byl přerušovaný tzv. "zapalovacím modulem". V podstatě to byl tranzistorový přerušovač - obdoba mechanického přerušovače= starých dobrých "kladívek". Ten modul dostával spouštěcí impulzy buď z ECU anebo z generátoru umístěného v rozdělovači - to byl jeden pin na modulu.
druhý = +12 Volt
třetí = - 12 Volt (kostra)
čtvrtý = kablík od cívky
V tento okamžik bych pátral tímto směrem (prověřil zapojení a funkci zapalovacího modulu).
JOB
Odeslal: Sunday 24 February 2008 - 16:19:08

Moc ti nerozumím.Co znamená že cívka se zdá být v pořádku ? Zkoušel jsi proměřit kabely co do ní vedou ? CO čidlo otáček ?

Jakej tam máš motor ? 18E,18SE,C18NE,E18NV,S18NV

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0975 sec,0.0528 z toho dotazů.