Témata příspěvků | |
cabaja | Muzete mi prosim poradit ? Moje Astra topi jen do kopce. Termostat je novy, a porad netopi. Diky za rady. |
Poslední odpovědi | |
steve | Já se pøiklánímosobnì k tomu termostatu,z vlastní zkušenosti vím,že pal.pøístroje nejsou až tak pøesné a co se týèe termostatù,øeèeno dle VGT je nìkolik typù o rozdílných otvíracích teplotách.Mì osobnì kolísala teplota bez ohledu zatížení auta a sepnutí ventilátoru absolutbnì nesouhlasilo s údaji na budíku a vyøešilo to nové víèko expanzky za 80kè. Ale jinak rozebrat a vyzkoušet ,,v hrnci"termostat není nic složitého.Teda pokud nenarostli obì levé ruce... |
francoise | Na termostatu je napsáno, při kolika má otevřít - omrkni to. Pokud nevyleze ručička teploměru na min.80°C, může být problém tady. Je několik druhů - teplot. Jestli Ti tam odborník nedal term. ce otevírá na 72°C ??? (já mám 92°C - každý stupeň je znát) |
silverghost | cabaja napsal ... 2 Yper: Ten termostat je cely novy. Chlape, radili jsme ti to tady již asi 4 - já, VGT, Prazdroj, Francoise. Tak začni od té nejjednodušší a nejlevnější varianty. Napsal jsem ti, že jsem dal NOVÝ termostat a ten byl už z výroby vadný (dtto VGT). Takže pokud tvrdíš, že tam máš nový, nemusí být funkční - zkoušel jsi ho vůbec? , nepíše o tom nic ! Takže napřed se pokus přeměřit ten termostat - hrnec s vodou a sporák snad doma máš, jestli se opravdu zavírá nadoraz! Pokud bude v pořádnku, budeme hledat další příčinu __; . Zdarec |
Anonymní | cabaja napsal ... No zrovna vcera byla zena v Praze, skoda, ze jsem to nevedel driv ... Tak včera by to zrovna nešlo ... to jsem řešil chlazení/topení na sousedovic autě. Jó - sezóna studených motorů a termostatů začíná ?lola |
cabaja | 2 Yper: Ten termostat je cely novy. |
francoise | 99,9% je to termostat - řešil jsem úplně stejný problém - kutilsky. Po výměně 2. termostatu u mojeho motoru VeA /C16NZ, kde se musí sundat rozvody mě to pěkně nakrklo a origo termostat jsem vyhodil a dal jsem jiný do hrdla horní hadice. Teď trvá případná výměna termostatu cca 3 minuty. Od té doby jezdím i v největších mrazech v tričku . Ještě jsem dělal jednu úpravu na klapce u radiátoru, ale to je na VeA, to sem nepatří. Takže můj názor je TERMOSTAT (kdyby to byla pumpa, neuchladil bys to) |
cabaja | No zrovna vcera byla zena v Praze, skoda, ze jsem to nevedel driv, ale do Prahy se dostaneme celkem casto. |
VGT | Jak jsem teď koukal do katalogů, tak se dělá těch termostatů do těhle motorů více druhů - jak "postaru" (rozuměj pořádně) Odkaz , tak "ponovu" (to je méně dobré provedení- pro zákazníka) Odkaz 2 cabaja: možností závady může být více a já nemám tu trpělivost to zde obšírně popisovat (Yper tu trpělivost má), já bych ti doporučil se vrátit k tomu člověku, co ti to měnil a reklamovat to jako špatnou funkci chlazení/topení vozu po výměně termostatu. (kdybys měl cestu někdy do Prahy, tak se ti na to můžu podívat a "osahat" to dotykovým teploměrem, ale popisovat všechny nuance ...) |
VGT | 2 Yper: u tohoto motoru by měl být termostat dělaný ještě "postaru", Odkaz , to není ta příčina, kam svou otázkou míříš. 2 Cabaja: že je nový termostat ještě neznamená, že je v pořádku. Stalo se mi, že jsem šel nový termostat vrátit a niž bych ho namontoval do auta - při zkoušce (provedené před montáží) v kastrůlku s vodou doma na vařiči otvíral i zavíral mimo výrobní a provozní tolerace teplot. |