• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra interiér :: Re: problem s klimou Astra G 2.0 dtl 16V
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Skuby
Odeslal: Wednesday 20 June 2007 - 19:17:41
ahoj
dnes som bol doplnit klimu bo som tam mal cca 250g .
Po naplneni sme ju skusali a na 1 sla ale hodne malo a inych rychlostiach vobec.Chcem sa sppytat ci my neviete poradit s cim prvym zacat.Klima do teraz sla jen sem tam mal chvilkove vypadky (znizena chladivost), ale pak sama vzdy naskocila na plno

kdyz zapnu klimu tlacitko se rozsviti klima cvakne a na motoru citit zatez ale nic jineho.

Poslední odpovědi
Anonymní
Odeslal: Sunday 24 June 2007 - 17:06:53


no tak ja mam ten isty problem ze som da plnit klimu a vobec to nechladi. DNes rano cestou do prace som ju sksil zpnut a na par minut islav poriadku az kym som ju nevypol a nasledne skusil zapnut.Od toho momentu uz chlad nejde.Vsimol som si ze sa mi po zapnuti klimy neroztocia ventilator na chladicoch .Ked Som zapojil vrtulu na kratko hned sa roztocila ale klima aj tak nechladila.Plnici ventil s glickou nejde zmacknut vobec a vypustaci ma tlakove grady. MOze mat cidlo vonkajsej teploty suvis s nefunkcnostou klimy ??
Skuby
Odeslal: Friday 22 June 2007 - 11:15:33

no tak dneska sem skusil opet pustit klimu a nic ale vubec nic tak nevim zda mam dat auto do srotu aneb ho naplacat do panelu.
Skuby
Odeslal: Thursday 21 June 2007 - 22:31:13

JardaB napsal ...

PS. Ted budu instalovat klimu na barak, taky nevedi, co by za to chteli. Cena agregatu 7t, cena instalace 5-9t __;


nj to ja znam taky sem sel do kolen kdyz sem zistil ze prace s naplni atd. ma vetsi cenu nez samotna masina.hold ale aspon je doma chladno )
Skuby
Odeslal: Thursday 21 June 2007 - 22:28:17

s tim mnoztvym chladiva mam trocha dylema protoze v servisu kde my klimu plnili mluvili o tom ze sem tam mnel cca 250G freonu a doplnil my do 700G a dnes se dozvim ze freon v kompresoru se zmeritneda .Ja uz fakt tem hnupum nerozumym zda si delaj prdel nebo sou tak blby.

Kazdopadne bych byl moc rad vedel v kere oblasti EXpaznni Ventil najdu.At to popripade muzu servisakum ukazat.

dekuju
JardaB
Odeslal: Thursday 21 June 2007 - 21:49:07

25 baru je hodne moc, to vypada, jestli tam neni moc chladiva, nebo vzduchu, nebo buh vi ceho. Normalne takovy tlak nemuze byt (ted se mi to nechce hledat ale odpovida teplote chladiva urcite pres 100stC). A urcite je nepruchodny expanzni ventil, jinak by to kolovalo, kazdopadne kompresor vypada ve forme.
Ja uz to tu psal, klimy si spravuju velmi amatersky, vakuovani delam kompresorem z lednicky, dehydrator nemenim, jen pekne zahreju a uz par let s tim nemam problem. Jedine zavady jsou, ze vznikne dalsi dira. Taky koukam, ze servis na klimy maji uz na kazdem rohu, koupi stanici za par desitek litru a hov.o tomu rozumi. Kvuli tomu jsem se na to vybavil sam.
PS. Ted budu instalovat klimu na barak, taky nevedi, co by za to chteli. Cena agregatu 7t, cena instalace 5-9t __;
Skuby
Odeslal: Thursday 21 June 2007 - 20:55:52

mno servisak my rekl ze kompresor ma problem s tlakem ale nerozumim jak to myslel .Jak muze kompresor natlacit tolik baru aniz by se vypnul???protoze to ukazovalo hodne pres 25 baru.Klima byla nastavena na uplne chlazeni a vetrak na 2ojce.


zejtra skusim zda ta klima znova pojede a kdyz ne tak ten vuz dam sesrotovat )


VGT
Odeslal: Thursday 21 June 2007 - 19:51:23

Anonymní napsal ...
Jedna z možností je, že máš špatně průchodný expanzní ventil.

A tak to vidím i nadále.
Jestli po vychladnutí a opětovném spuštění klima zase těch cca 20 minut poběží, tak ti zamrzá exp.ventil = vlhkost v systému. Vypustit, vyměnit dehydrátor, znovu systém naplnit. (a ještě by nebylo od věci ho propláchnout). Problém je, že do klimatizací se vrhá teď každý, ale málokdo tomu skutečně rozumí.
JardaB
Odeslal: Thursday 21 June 2007 - 19:03:54

Podle me je v pytli expanzni ventil, jestli je tam velky tlak a chladivo neproudi. Ale zvlast velky tlak tam nemyze IMHO vzniknout, max. jsem to vytahl tak na 18atm. za soucasne teploty, vsechno chladivo se zkapalnilo a kompresor nemel co delat (nemel jsem tam jeste ventilator, vyparnik se schladil a exp. ventil zavrel. Jak jsem psal, na NT strane by melo byt v provozu tak kolem 2atm, VT 10-20atm, kdyby byl jo parak, takl mozna o chlup vic.
Skuby
Odeslal: Thursday 21 June 2007 - 18:46:18

no tak dnes sem byl v servisu gde my plnili klimu ad to skontrolujou
Tipek to odskousel a furt to u ventilu hazelo prilisne natlakovani.Kdyz pak s tlaku popustil klima zacala hezky chladit ale ne na dlouho.Asi po 20/25 minutach tlak u ventilu opet narostl a klima se pomalunku ohrivala.Kdyz pak uplne prestala chladit mel sem pocit ze i kdyz mam manual nastavenej v konci modre zony do auta vchadzi strasne teplo az horko.....

poradte plc.

kontroloval jsem u kompresoru a trubek zda kapalina neuteka .Ale vse bylo ciste

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0548 sec,0.0270 z toho dotazů.