• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra tuning :: Re: chip,nebo vyšší tlak v pal.syst?
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Jiřik
Odeslal: Monday 04 June 2007 - 10:28:30
čau lidi, došel jsem k názoru, že zvýšení tlaku v pal systému má za určitých podmínek stejný efekt jako čiptuning- obohaceníá směsi.Asi takhle: zvýším tlak v pal.Syst. o 0,5atm.zesílením pružiny v regulátoru,lambda si upraví vstřikovací časy podla hustoty plynů, ale zbyde větší rezerva směrem nahoru-když se vybrousí sání a dá větší klapka, tak v momentě kdy půjde víc vzduchu, bude ŘJ schopná dodat i víc paliva, bude vyšší práh délky vstřiku- to je skoro inženýrskej pojem , ne?:).
Prosím o podporu či oponování, ale konstruktivní.Mimochodem, tento nápad je vefázi teorie alespoň v našich končinách.Jirka
Poslední odpovědi
Martas
Odeslal: Wednesday 18 January 2012 - 07:52:35

Jiřik napsal ...

Už jsem převzal zde většinový názor: při dnešních cenách ojetých dvoulitrů ladit 1.4 ?:!:
a za druhé- co udělá ventilátor v otáčkách nad 5 tisíc? - bude nejspíš překážet.


Presne tak, nekdo to tu u konkretniho typu podle jeho parametru pocital ze pro obsah 2,0 uz ten ventilator nebude v otackach prez 5000 dodavat potrebne mnozstvi vzduchu.
Jiřik
Odeslal: Wednesday 18 January 2012 - 07:46:38

Už jsem převzal zde většinový názor: při dnešních cenách ojetých dvoulitrů ladit 1.4 ?:!:
a za druhé- co udělá ventilátor v otáčkách nad 5 tisíc? - bude nejspíš překážet.
KopA
Odeslal: Tuesday 17 January 2012 - 19:39:47

Podle mě blbost - MAP hodí chybu (vysoký tlak) a shodí motor do nouzáku.
Z atmosféry prostě přeplňovanej motor bez úpravy ECU (a dodání nějakých těch serepetiček) udělat nelze.

hmm... možná to čidlo vyměnit za nějaký který by nakecalo ECU správný hodnoty ale jaké správné použít to je otázka za milión.
Martas
Odeslal: Tuesday 17 January 2012 - 15:17:27

Jiřik napsal ...

Pak je vše jak má být !!(a) promiň


On i ten zminovany ventilator (ne ten co tu uvadi QPC ale nejakej ten Powerněco nebudu to hledat, stalo to pokud se pamatuju nejakych 7000) pro motory do obsahu 1,8 a do nejakych 5000 otacek ten vzduch v potrebnem mnozstvi doda a urcite to neco malo na vykonu motoru udela ale je to hodne amatersky zpusob, nicmene treba u nejaky 1,4 to znat byt muze a mozna to budou lepe investovane penize nez chip do benzinoveho motoru.
Jiřik
Odeslal: Tuesday 17 January 2012 - 15:11:12

Pak je vše jak má být !!(a) promiň
Martas
Odeslal: Tuesday 17 January 2012 - 14:58:51

Jiřik napsal ...

To, že nějaký ventilátor přidá "násobky" vzduchu ?:!:


Tim "ventilatorem" bylo samozrejme mysleno turbo/kompresor ze prida nasobky vzduchu proto to bylo v uvozovkach.
Jiřik
Odeslal: Tuesday 17 January 2012 - 14:14:55

To, že nějaký ventilátor přidá "násobky" vzduchu ?:!:
Host
Odeslal: Monday 16 January 2012 - 21:52:47

Jiřik napsal ...

Blbost ?:!:



co je blbost
ciba
Odeslal: Monday 16 January 2012 - 21:26:51

jakub: proc si neco nenajdes na internetu? hlavne se upravuje cely vyfuk a koncak az na konec..

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0968 sec,0.0433 z toho dotazů.