• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra interiér :: Re: kompresor klimatizace
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
zdenal
Odeslal: Tuesday 29 May 2007 - 20:58:49
Zdar panove,asi pred tydnem jsem jezdil autem ze zaplou klimou.Pak jsem stal na parkovisti cca 45-50min ze zaplou klimou.Po rozjezdu jsem ucitil smrad jako pri paleni gumy.Zastavil jsem a na kompresoru(jak je klinak) se palila barva.Jezdim porad autem klima chladi a slape jak ma ,naplnena je asi pred mesicem.Tak nevim cim to mohlo bejt.Namate nekdo stejnou skusenost.(Astra G 1,7 DTI Isuzu).
Poslední odpovědi
zdenal
Odeslal: Wednesday 06 June 2007 - 19:31:03

pro "VGT" jo jestli budes tak hodnej a posles mi to budu moc rad.Zatim vse frci jak ma a doufam ze to aj tak zustane.Zatim nic nepozoruji nezahriva se o nic vic jako pri vypnute klime.Ono ta kladka se urcite zahriva aj za normalnich okolnosti.Ale nic se nepali a ruku na kladce udrzim a ujma na zdravi neni.Zatim dik.
VGT
Odeslal: Sunday 03 June 2007 - 19:09:43

No jo, manželky a hypermarket ... (také mám své zkušenosti).
Tak to byla téměř jistě ta prokluzující spojka. Může být zaolejovaná, může mít velkou vůli, může být již slabší elektromagnet. Dávej na to pozor, občas na tu spojku a řemenici koukni, zda se zase nehřeje. (vůle v rozepnutém stavu má být tuším 0,5 mm, kontroluje se to spárovými měrkami tzv. lérami. Také bys ji mohl zkusit odmastit. Jestli to má cenu, tak ti to popíšu, i nějaký obrázek bych snad našel).
zdenal
Odeslal: Saturday 02 June 2007 - 09:14:55

Bylo to na kladce od kompresoru ktera se zacne tocit po zapnuti klimatizace.Na ni jsou 3 sruoby a pod nima je -byla cerna barva./zatim vse klape jak ma/.Ale alespon vim ze nemam stat na volnobeh ze zaplou klimou skoro hodinu.Ale to znate zenske jde do obchodu pro jednu vec na 5 minut ale donese 10veci a je tam hodku.
JardaB
Odeslal: Friday 01 June 2007 - 10:13:44

No to asi mohla, na volnobeh dostava asi nejvic zabrat (nizke otacky, nejvetsi moment a jeste se nechladi vofukovanim jizdou...)
VGT
Odeslal: Friday 01 June 2007 - 08:05:11

Pak mě ještě napadlo, že by mohla prokluzovat spojka kompresoru (ta barva se pálila na řemenici kompresoru?)
zdenal
Odeslal: Thursday 31 May 2007 - 08:45:33

dik za radu klinnak je po kontrole a je OK.
VGT
Odeslal: Wednesday 30 May 2007 - 07:43:26

2 RRAAFF: motor to vydrží, ale na tenhle režim není konstruován, já bych ho, pokud by nešlo o život, takhle dlouho běžet nenechal (já mám soucit i ke strojům)
2 Zdenal: nech si od někoho zkušenějšího zkontrolovat napnutí toho plochého řemene (měl bys tam mít pružinový napínák s kladkou)
RRAAFF
Odeslal: Wednesday 30 May 2007 - 07:32:06

VGT: vadí to moc? Já před 2ma lety taky nechal bežet motor tak 30minut při zápcě v Rakousku. TDčka jsou na to prý nachylnější, ale že by to tak moc vadilo, pokud to není pořád.

zdenal
Odeslal: Wednesday 30 May 2007 - 06:22:02

...řemen OK,no bohuzel jsem to nechal bezet tak dlouho,bylo vedro a v aute spala mala dcera a jinou moznost jsme nemel....
VGT
Odeslal: Tuesday 29 May 2007 - 23:25:50

Asi ti prokluzuje hnací řemen. Jak vypadá ten řemen a napínací kladka?
To jako necháváš běžet motor 50 minut na místě naprázdno na volnoběh?

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0539 sec,0.0281 z toho dotazů.