• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo podvozek :: Re: vibrace do volantu
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Dejna
Odeslal: Saturday 14 April 2007 - 21:14:06
Ahoj, chci se vás zeptat na co bych se měla podívat, když se mi rozvibruje volant mezi 40-50km/hod a potom 90 a víc km/hod. Nejsou to kola a čepy řízení- zkontrolováno. Dále nevím, kde si nechat udělat rezervní imobiliser zn. CONLOG. Díky.

CorsaB-Swing 1994 (C14NZ)
Poslední odpovědi
Vodník
Odeslal: Tuesday 11 August 2009 - 08:28:01

Já jsem s koly (hliníkové ráfy originál Opel) utržil ještě tu životní zkušenost, že se nesmějí přendat kola z přední osy na zadní. Jinak to taky hází a vibruje. Po 10 letech provozu přední kolo už vždycky a furt jen na předek, zadní na zadek. Jinak to nejde.
b3las
Odeslal: Monday 10 August 2009 - 09:48:09

Ještě možná podstatné, volant má vůli i když stojím.. jak chytnete volant a zahejbete s ním k sobe a dozadu tak je tam strašná vůle.. ne jako zas tak strašná ale je.. už jsem podkládal takovou tu umělou zápatku řídicí tyče.. ta co jde do volantu má na konci umělohmotnou zápatku.. chvilku to bylo lepší ale už to dělá i s podložením...:(
Martas
Odeslal: Monday 10 August 2009 - 09:29:28

Pokud nepomuze prevazeni kol/vymena disku tak to muze byt homokinetak, nebo poloosa pripadne brzdvy kotouc i kdyz ten by se projevoval porad pri brzdeni v jakekoliv rychlosti.
b3las
Odeslal: Monday 10 August 2009 - 09:21:17

Zdravíčko, myslíte, že budu mít stejný problém? Po překročení 90km/hod se začne mírně třepati volant.. po překročení 100km/hod dela volant, pedaly a šaltrpáka zajímavý třepotavý úkazy.. no a když to náhodou rozfičím mezi 110 a 120km/hod... zvuk uvnitř jak v helikoptéře a divím se, že se me to neroztrhne jak to hází,.,.. Kolesa jsou nový (jako nový:) na starých plecháčích vpředu DUNLOP S30 nebo co to je a vzadu GOODYEARky duragripy.. ale dělalo to i předtím.. ne tak moc ale dělalo.. spíš jsem to zjístil náhodně... jakože jezdím jezdím, najednu kámoš, takže menší závod a klepání bylo na světě..... u 1.2ky 33kw to ani nejde jezdit nějak rychle ale 90kou porád jezdit nechcu:(:(,.. Díky moc za rady:)
z0diaC
Odeslal: Monday 11 February 2008 - 08:55:04

někdo říká,že disk se vystředí šrouby,ale pokud máš špatnou hlavu šroubu (např. dáváš kuželovou do kulového sedla),tak je to pak naprd - já radši vždycky nechal udělat středící kroužky ...sice to něco stojí ale je to jistota.
MIRDA
Odeslal: Sunday 10 February 2008 - 11:23:43

Dejna napsal ...

Ahoj, chci se vás zeptat na co bych se měla podívat, když se mi rozvibruje volant mezi 40-50km/hod a potom 90 a víc km/hod. Nejsou to kola a čepy řízení- zkontrolováno. Dále nevím, kde si nechat udělat rezervní imobiliser zn. CONLOG. Díky.

CorsaB-Swing 1994 (C14NZ)

Hele me to delala moje Corsicka pri vymene plechacu za elektrony.Gumy nove Dunlop plnene dusikem.Vse nove a pri 120km/h to zacalo hazet s volantem a po prekroceni na 130km/h to prestalo.Zavada byla ve spatnem vycentrovani elektronu a pouziti spravnych sroubu (kuzelova nebo kulova sedla).Daly se spravne srouby a stredici krouzek do kazdeho elektronu a bylo po hazeni.
Mirda
Halis
Odeslal: Monday 22 October 2007 - 18:16:18

Tak pardi, na pricinu techto problemu, ktere tady psala moje mlada (Dejna) se stejne neprislo. Ale uz ma 14'' kola, ktere bude obouvat na Barum Polar2. Mam je take a po pujceni moji sady si nemohla vynachvalit snadne otaceni volantem (nema servo) a volant byl jak beranek... Takze muj zaver je= tukle disky a spatne pneu "svetozname" znacky Matador
qpc
Odeslal: Monday 22 October 2007 - 15:50:44

Golem napsal ...

Ahoj, co se týče PNEU:

tu zkušenost mám a to takovou, že jsem si koupil nové pneu, které jim leželi asi rok na skladě. Vybrace byly neskutečné, ale až při rychlosti nad 110km/hod.

Takže můj názor je takový, že při rychlosti 40-50 km/hod, by špatné gumy neházely.





také jde o to ,jak je skladovali,v rámci úspry místa už jsem viděl ve skladech pneumatiky normálně postavené na stojáka mídto toho,aby ležely nebo byly na stojanu.právě tímto dlouhodobym skladovánim dochází k těto drobnym deformacim pneumatik
qpc
Odeslal: Monday 22 October 2007 - 15:48:20

většina křivých ráfků nebo pneumatik hází bud kolem 80 nebo 120/hod
pokud neni nakoplej disk kola,skoro vždy pak jse o nestejnosměrně sjetou pneumatiku či upadlé závaži

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0624 sec,0.0232 z toho dotazů.