Témata příspěvků | |
Obluda | Ahoj kluci obracim se na vás s prozbou o pomoc,poslední 1 měsic se mi začala dost ozívat převodka,hluk je slyšet jen při vyřazeném kvaltu,ale dost hlasitě,kvaty jdou zlehka,olej jsem vyměnil starý olej byl bez špon nebo jiných částí.Auto má najeto prokazatelních 140ti jedná se o VECTU A 2.0 r.v93.spojka to není je nová jsou nová i ložiska na spojce a když sešlápnu spojku tak hluk přestane,díky moc za názory a rady.Zdraví Obluda |
Poslední odpovědi | |
Lhex | Michael napsal ... Šramocení je pouze při zařazené rychlosti... tzn. i u stojícího auta s vyšlápnutou spojkou? Michael napsal ... se světšujícími otáčkami je šramocení větší. otáčkami motoru nebo kol? Michael napsal ... CO BY TO MOHLO BÝT ? !!(a) těžká otázka... kdybys to nějak zpracoval a dal třeba na youtube... |
Michael | !!! POMOC PROSÍM !!! Dobrý den, mám problém s převodovkou... Jedná se o vůz Opel Vectra 2.0 16V DTI Caravan, r.v. 1999. Závada se projevuje šramocením z převodovky. Šramocení je pouze při zařazené rychlosti... Při postupném řazení a se světšujícími otáčkami je šramocení větší. Po sundání levého kola je viditelný nějaký boční plechový kryt převodovky - při zkoušce z něho působí při doteku vibrace. CO BY TO MOHLO BÝT ? Díky za rychlou odpověď, nebo radu ! Michael |
Martas | KopA napsal ... to Martas: Tak sem zjistil jak se to chova huci to na vsechny rychlostni stupne mezi 40-50km/h (takze nezalezi na otackach motoru). A nema na to vliv vubec nic at dam neutral nebo seslapnu spojku nebo pri brzdeni motorem je ten zvuk furt stejnej (takze asi to lozisko co?). P.S. mel sem deravej vyfuk tak sem to nemoh driv kvuli kravalu v aute driv presne zjistit. Vzhledem k tomu, ze je to nezavisly na otackach a lze tedy vyloucit motor, ale zrovna tak na tom jestli je nebo neni zarazena nejaka rychlost (takze lze vyloucit i lozisko na srkrini/spojce) tak bych hledal problem nekde na prenosu sily prevodovka - kola (poloosy, naboje na kolech ...). |
KopA | to Martas: Tak sem zjistil jak se to chova huci to na vsechny rychlostni stupne mezi 40-50km/h (takze nezalezi na otackach motoru). A nema na to vliv vubec nic at dam neutral nebo seslapnu spojku nebo pri brzdeni motorem je ten zvuk furt stejnej (takze asi to lozisko co?). P.S. mel sem deravej vyfuk tak sem to nemoh driv kvuli kravalu v aute driv presne zjistit. |
rob | Nepomůže vědět typ motoru,ale typ převodovky,hlavně číslo.Taky jsem to chtěl zjistit a v oplu mi řekli,že tam jsou použity 4 druhy převodovek.Ať prej si vlezu pod auto a zjistím číslo |
jakub-ko | ved ja viem ze niesu vsetky prevodovky rovnake preto sa pytam konkretne na x16xel |
Martas | jakub-ko napsal ... ja tamtaku srubu nemam je tam len cidlo spiatocky To neni u vsech typu prevodovek stejny, ale v Jak na to je to popsano kde ktera ten sroub ma .... |
jakub-ko | [quote] Ze strany od motoru, je nad lemem převodovky kontrolní šroub! Slouží i jako dolévací. Pokud auto stojí rovně, tak by z něj mělo trochu ukapávat - myslím tím z toho otvoru, pokud je šroub (obsahuje i magnet) ja tamtaku srubu nemam je tam len cidlo spiatocky |
Martas | Obluda napsal ... Tak to by mě taky zajímalo jestli by mi to pomohlo na to ložisko nechce se mi to vyměňovat tak už zbívá zjistit ten jak se to jmenuje.Kdyby něco je někdo z okolí Plzně kdo to dokáže vyměnit?DÍK Na rvouci lozisko ti zadna kapalina co nalejes dovnitr prevodovky nepomuze, je vne a olej se do nej ani nedostane !!! |