Témata příspěvků | |
Antonio | Ahoj kolegové, včera jsem se vrátil ze servisu, kde jsem je mimo jiné požádál o kontrolu oleje v převodovce. Vím, že mi tam prosakuje olej z technický zprávy. Doplnili mi tam 0,4l. Je to dost? Je to X14XE, r.v. 2000, 83 000 km. Jak bojovat s prosakováním? Díky za rady!!! |
Poslední odpovědi | |
Yper | Ta cena je tedy opravdu pálka! Pokud řeknu, že jedno gufero na poloosu stojí 500,-Ká, tak jsem na ceně 1000,-Ká. K tomu když přidám za 100,-Kč červený, oleji odolný silikon, tak jsem na 1.100,-Kč. V neznačkovém servisu bývá hodinová sazba nějakých 250 Kč/hod. Pokud řeknu že se s tím budou dělat 4 hodiny (a to je celkem dost) , tak jsem na další tisícovce. Celkem už tedy 2.100,-Kč. V původním příspěvku jsem zapomněl na dodání náplně do převodovky. Cena za 1 l. bývá mezi 200-300 Kč. Tak za 1,6 l. mi to odhadem vychází na někých 400 - 500 Ká. Suma sumárum 2.500-2.700,- Kč! Blbosti okolo, které se mohou měnit, ale ve skutečnosti vůbec nemusí a mytí motoru (celého i odshora - nechal jsem dělt nedávno za 150,-Kč i se spropitným), tak to vyjde na 3.000,- Kč. Víc nejsem ochoten, ze znalosti tohoto problému který jsem osobně dělal na jiných autech, připustit! Hurá do značkových servisů! |
Čelda | Halis napsal ... RESUME: vyměněno gufero, 2x těsnění, silikon, nová náplň převod. oleje, nové vodící kolíčky, seřízení, mytí motor. prostoru.....4.750,-Kč. Tak to ti teda Halis řeknu,to je docela pálka.No ale ,kdo ti dneska udělá něco na autě za dvě stovky,že !! Myslel jsem,že Yperovy 2 tácy jsou reálné,ale asi jsem z levného kraje. |
Halis | RESUME: vyměněno gufero, 2x těsnění, silikon, nová náplň převod. oleje, nové vodící kolíčky, seřízení, mytí motor. prostoru.....4.750,-Kč. |
Halis | Tak jak jsem očekával- nikdo se nehlásí! Já jen pro doplnění: přetěsnit celou převodovku, ne jen gufero. A 2.000,- Kč leží u mě na stole. ?lola |
Martas | Václav GT napsal ... Jestli to byly 4 deci oleje za 5 let No vzhledem k tomu ze je psano ze napln cini 1,6 litru tak 0,4l je 25% takze to uz bych asi resil ! |
Václav GT | Antonio napsal ... Vím, že mi tam prosakuje olej z technický zprávy. Doplnili mi tam 0,4l. Je to X14XE, r.v. 2000, 83 000 km. Jak bojovat s prosakováním? Jestli to byly 4 deci oleje za 5 let, tak to bych neřešil. Občas se koukni pod auto, zda-li to tam nekape. 2 Job: Únik oleje je pro prodávajícího dobré napsat do každé kupní smlouvy (technické zprávy) u staršího vozu. Pro stanici STK je také nutno něco do protokolu zapsat, alespoň nějaké závady typu A (kvůli statistice). |
JOB | Jenom tak mimo mísu,ale netěsnost tam píšou při každý technický snad i u novejch aut.Prej to tam píšou preventivně. |
Halis | Tak já jenom koukám! Nevím kdo by takovou práci udělal za 2tis korun. A proto vyzývám všechny, kdo si chce vydělat- hlašte se!!! ?lola _; ?lola |
Yper | To je tedy nestoudně drahé! Stačí jen nové těsnění na spodní plechový kryt převodovky a silikon s rezistentními vlastnostmi vůči oleji. Pokud neteče spodem, tak pak už jen gufery a to je také celkem lehká práce. Šikovný mechanik by to měl zvládnout za max. 2 hoďky práce. Odpojit poloosu od kola, odpojit rameno od kola,kolo vyklonit ven a poloosu vycuknout od kola i od rozvodovky. Vyháčkovat gufero a vložit gufero nové (vždy raději na správném trnu, jinak kdo není zručný, tak i to nové spíš poondí a pak teče zase) a pak to smontovat. Jedna strana - hodinka práce ?lola Celková cena do 2 tis! Asi tak! |