Témata příspěvků | |
pavel | Mam vebe 1.8 16V , jde mi nějak ztuha zařadit rychlost . Stačilo by něco jen promazat u řadící paky , nemate někdo podobnou zkušenost . Díky za případné rady . |
Poslední odpovědi | |
Colommbo | O tom nic nevím. |
Anonymní | Nelze u té zafiry naopak seřizovat pedál? |
Colommbo | Už ZafA má kapalinové ovládání a pochybuju, že novější ZafB by měla mechaniku. Tedy žádný seřizovací mechanismus nehledej, spojku a její krok seřizovat nelze. |
Anonymní | no mám zafiru - a počítám že asi kapalinovou spojku |
Colommbo | Máš-li kapalinové ovládání spojky (a ne mechanické táhlo), tož žádnou matičku ani nehledej... |
Anonymní | ahoj, prosímtě, kde je ta matička pro seřízení spojky? Taky mi jde řazení hodně ztuha, když se motor zahřeje, je to lepší ale pořád horor. |
Zdeněk | Ahoj, měl jsem podobný problém u své Astry F 1,6 8v, začalo to obtížným zařazováním zpátečky, pak i ostatní rychlosti.Čím teplejší tím horší.Prostě horor.Zkoušel jsem meziplyn, trochu to pomohlo.Už jsem se smířil s tím,že budu muset zainvestovat do opravy vyběhané kulisy, když se samo objevilo vskutku elegantní řešení problému.Můj kamarád jen hrábnul na seřízení spojky( zabírala moc nahoře)a přitáhl matičku o cca 6mm.Od té doby do řadičky jen cvrnkám. |
Ondra | Zdravim, radit i vyrazovat mi jde celkem bez problemu, ale nechce se mi paka vracet do nulove polohy (zleva i zprava), je to jakoby zatuhle. Napr. kdyz ji z neutralu vyhnu k sobe a pustim, tak se stezi vrati do pulky. Nevite cim by to mohlo byt? Jaky je vubec mechanizmus navratu paky? Diky VeBe Z22SE |
Petr | Mne to jednou taky delalo, ze slo strasne ztuha zaradit hlavne jednicku a dvojku, ale ne ze by byl problem nekde v prevodovce nebo tak... Stacilo mi promazat kulisu radici paky a facha to uz rok bezchybne. Holt levna oprava... Treba ti to taky pomuze |