• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní :: Re: nefunguje centrál kufru
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
ludva
Odeslal: Sunday 15 January 2006 - 12:46:18
Tak asi před 2 měsíci mi začal zlobit na VeBe Caravan centrál kufru . Někdy odemkl, někdy ne, někdy zase nezamkl. Tak jsem to zkusil vystříkat WD40 - jak v mechanice kufru, tak přímo do zámku. Nyní mi centrál nefunguje vůbec . Jde odemknout pouze klíčem a to tak, že musím otočit ještě asi o čtvrt otáčky nad vodorovnou polohu (pak slyším, jak přemůžu asi nějakej motůrek). Co s tím?
Poslední odpovědi
real jordans for cheap
Odeslal: Monday 12 November 2012 - 14:36:41

Awesome blog <a href="http://www.airjordansshoesale.com/">www.authenticjordans23.com</a>article.Thanks Again. Cool.
<a href="http://www.authenticjordans23.com/" title="real jordans for cheap">real jordans for cheap</a>
Palic
Odeslal: Tuesday 18 July 2006 - 21:24:32

tyyy voel jsem si nefsim ze nejsem online......... predchozi prispevek jsem zbagroval ja.....
Anonymní
Odeslal: Tuesday 18 July 2006 - 13:39:57

Yper napsal ...

2 Palic: ..hele Zdendo, Ty jsi taky někdy jako Mongol! ?lola
Čti pořádně a v jiných vláknech odpovídej stejně. Nedávno jsi jinde tvrdil, že v 5.dveřích je JEN dělené! Teď zase říkáš, že jednou je dělené a v případě alarmu (mám já), je to kompakt jako v ostatních dveřích.
Kurňa děláš mi v tom bordel - kdyby ale jen mně, já si poradím, ale děláš v tom bordel těm, co sem přijdou o radu a nejsou až tak úplně technicky zdatní! V tom aby se vepř pak vyznal.
Takže Ti doporučuji, aby jsi to sesumarizoval. Zvlášť pro Vectru a zvlášť pro Omegu.
Nebo přísahámbůh, že až ti budu stříkat tu tvou žirafu (černo žlutou), udělám ti na ní takový kocoury, že štětkou bys to měl lepší!
Stejně teď máš houbeles co na práci - máš jako novopečený učitel stejně prázdniny (i podle toho, jak teď visíš na netu!).
Napiš a sesumarizuj to a pak to pošli Legimu a on to zařadí do rubriky stahuj! Zvlášť pro Vectru a zvlášť pro Omegu! _;

2 Tomash: Podle mne je pro každé dveře signál zvlášť.

juuuuuu....... neber si to tak zase, pokazde kdyz odpovidam tam nemam po ruce vsechny informace........ a v predchozim vlakne jsem nelhal.........

jinak nez ty budes mit cas na strikani me zebricky tak to uz budu mit hotovy stetkovou metalizou (proste bud to fouknu sam, a nebo to vezmu stetkou).......

a casu moc nemam , hlavne uz pres tejden a neco cekam na nahradni dily...... zabit lidi v centralnim sklade v autokelly........ uz tejden vykladaj kamion s dilama (spis nevykladaj )...........
Yper
Odeslal: Tuesday 18 July 2006 - 11:35:56

2 Tomash: když jsem napsal každé zvlášť, tak jsem to samozřejmě myslel tak, jak jsi napsal - paralelní vývody a nikoliv do série. Když jsme to s Palicem kdysi dělali (opravovali) na mých LZD, tak ten impuls je tam mžitkový - digitální Multimetr měl někdy problém naměřit správnou hodnotu napětí - prostě někdy jen 8V, 10V, nebo také 13,0V.
Podle to, jak jsme tiskli vodiče dveří a Multimetru k sobě.
V normálních dveřích jezdec poháněný elektromotůrkem v první poloze zamčení zajede zhruba doprostřed a v případě zamčení na mech.závoru zajede až na konec - čímž zámek "umrtví" a není síly, která by zvenčí zámek odblokovala - to dokáže jen zase motůrek.
Polohu jezdce samozřejmě určuje mikrospínač.
Když jej vymontuješ, tak to chodit nebude, ale když proklemuješ oba krajní vývody po mikrospínači, tak zámek i při prvním zamčení jede rovnou do stavu mech. závory.
Hlavně jsem chtěl napsat, že změřit to napětí je někdy problém.
Podle toho, že přívod elektřiny a ostřiku je zaveden z "levé" strany (tím husím krkem), tak bych si tipnul, že na kabeláž by jsi mohl narazit někde v okolí vnitřního prahu a středového sloupku na levé straně - pokud se tedy jedná o to, co jsi vyčetl ze schémat - páteřní rozvod a odbočky ke dveřím.
Utvrzuje mne v tom i to, že všichni, co se hrabou do elektriky a "tuní" dojezdy stažených skel po zamčení vozu, nacházejí příslušné dráty, které proklemovávají, právě na téhle straně.
Tam bych se podíval.
Tomash
Odeslal: Tuesday 18 July 2006 - 10:10:48

koukám na schémata a zjišťuju, že kabeláž ke všem dveřím je paralelně pospojovaná, takže z ŘJ centrálu jdou pouze jedny ovládací vodiče pro všechny dveře a dveře jsou pak vzájemně pospojovány za sebou. Pokud to dobře chápu, tak k řidičovi jde opravdu zmíněných 8kontaktů, ostatní dveře mají 3kontakty, 5.dveře a víčko nádrže 2kontakty (v provedení bez alarmu, s alarmem jsou v 5. dveřích ještě 2kontakty, ale v zámku, ne přímo v centrálu). Z tohoto popisu je to asi těžko představitelné, musí se na to koukat.....Navíc obvod zavírání dveří centrálem je ještě přímo spojen s mutitimerem, který zřejmě "vytváří potřebné impulsy" pro samotné zavírání-otvírání. Navíc se mi zdá, že vzhledem k zabudování multitimeru je zavírání/otvírání vybaveno impulsy opačné polarity a mikrospínače v centrálu dveří slouží k aktivaci závory. Ale to je spíš otázka, vycházím jenom ze zapojení, ne ze zkušeností s rozebráním...
Takže na kontaktech řídící jednotky centrálu moc o 5. dveřích nezjistím, resp. že odsud impuls jde, ale k 5. dveřím nedorazí. Potřeboval bych spíš vědět, odkud konkrétně jde kabeláž k 5. dveřím-od kterých dveří, z kterého místa a od tohohle místa hledat přerušení. Musím ještě zkontrolovat, jestli zamyká nádrž - pokud je v okruhu zapojena za 5.dveřmi, možná nejde taky..
Yper
Odeslal: Tuesday 18 July 2006 - 09:02:22

2 Palic: ..hele Zdendo, Ty jsi taky někdy jako Mongol! ?lola
Čti pořádně a v jiných vláknech odpovídej stejně. Nedávno jsi jinde tvrdil, že v 5.dveřích je JEN dělené! Teď zase říkáš, že jednou je dělené a v případě alarmu (mám já), je to kompakt jako v ostatních dveřích.
Kurňa děláš mi v tom bordel - kdyby ale jen mně, já si poradím, ale děláš v tom bordel těm, co sem přijdou o radu a nejsou až tak úplně technicky zdatní! V tom aby se vepř pak vyznal.
Takže Ti doporučuji, aby jsi to sesumarizoval. Zvlášť pro Vectru a zvlášť pro Omegu.
Nebo přísahámbůh, že až ti budu stříkat tu tvou žirafu (černo žlutou), udělám ti na ní takový kocoury, že štětkou bys to měl lepší!
Stejně teď máš houbeles co na práci - máš jako novopečený učitel stejně prázdniny (i podle toho, jak teď visíš na netu!).
Napiš a sesumarizuj to a pak to pošli Legimu a on to zařadí do rubriky stahuj! Zvlášť pro Vectru a zvlášť pro Omegu! _;

2 Tomash: Podle mne je pro každé dveře signál zvlášť.
Tomash
Odeslal: Tuesday 18 July 2006 - 08:04:15

a ta kabeláž od řídící jednotky do 5. dveří jde přímo nebo jsou všechny dveře v serii - jde mi o to, jestli jsem schopnej naměřit/nenaměřit signál do centrálu 5. dveří přímo na jednotce - (ta ve sloupku u spolujezdce), nebo z ní jde jeden drát se signálem pro všechny dveře v sérii a pak bych mohl hledat poruchu v celým autě
Palic
Odeslal: Tuesday 18 July 2006 - 07:40:46

ludva napsal ...

Tak asi před 2 měsíci mi začal zlobit na VeBe Caravan centrál kufru . Někdy odemkl, někdy ne, někdy zase nezamkl. Tak jsem to zkusil vystříkat WD40 - jak v mechanice kufru, tak přímo do zámku. Nyní mi centrál nefunguje vůbec . Jde odemknout pouze klíčem a to tak, že musím otočit ještě asi o čtvrt otáčky nad vodorovnou polohu (pak slyším, jak přemůžu asi nějakej motůrek). Co s tím?

ludva: nejdrive skus otevrit zadni vratav (klickem), pak skus pri otevrenycvh zamykat odemikat dalkou....... a behem toho hejbat kabelovou pruchodkou........ pokud zabere tak je chyba v kabelech v pruchiodce, pokud ne, tak sundat tapec dveri a kouknout primo na servo....... bud tam budes mit servo se dvema dratama nebo se ctyrma (ty jsou pouzite u modelu s alarmem), dvoudrat je jen servo, ctyrdrat ma v sobe jeste mikrospinac pro zamek (mel by to bejt zamek a servo v jednom)........ pak odpojit konektor od serva a merakem merit napeti (bohuzel ti ted nereknu barvy kabliku, nemam u sebe schemata s oznacenyma barvama dratu).... jakmile ti tam stava jde je v haji servo, jakmile ne, musis jit po kabelazi........
Palic
Odeslal: Tuesday 18 July 2006 - 07:23:49

Tomash napsal ...

a co ta kabelizace - jsou tam oba kabely natažený přímo z řídící jednotky nebo je kostra společná?

servo je napojene na ridici jednotku spolu s ostatnimi servy........ (maji stejny signal)........

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0506 sec,0.0210 z toho dotazů.