• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér :: Re: MLŽENÍ OKEN U OMEGY B
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Harrycz
Odeslal: Monday 26 December 2005 - 19:07:10
Zdravím Opeláky..... Nemáte někdo zkušenost se zamlžováním oken?? At dělám co dělám pořád se to mlží
Poslední odpovědi
Milosek.m
Odeslal: Monday 12 January 2009 - 20:29:52

Ahoj tak tenhle problem řeším taky.JInak jak se tu psalo je zaklad, vyčistit odtoky v torpedu,odhazet "bordel" u sedanu v kufru pod lekarničkou aby mohl vzduch ven vydechama-prostournout jestli nenjsou lamely prilepene.Zkontrolovat fcie klimy(klapky atd.) ale stejne to moc nepomlže takže naběhnout do hypáče - OBI,Baumax apod. do oddeleni sanita a koupit si prostredek proti mlžení sprchových koutů a zrcadel:) cca 2-3kilča a je to ok:) Viva la OB:) _;
Hudzi
Odeslal: Saturday 10 January 2009 - 14:04:05

Já právě ventilátor taky nikdy nevypínám, ale mlží se mi to stejnak. Když to mám jen na dvojku (ze čtyř) tak se mi začne mlžit i čelní sklo, musím to mít aspoň na trojku aby bylo čelní sklo suchý, ale přední boční okýnka jsou zamlžený až to bolí i když to mám třeba na čtyřku. O zadních ani nemluvě.
Legend
Odeslal: Friday 09 January 2009 - 09:36:43

Ten rámus pod palubkou dělá ventilátor topení, je umístěný jakoby za pravým airbagem. Může to foukat slabě právě kvůli špatně průchozímu pylovému filtru, uvidíš jak se osvědčí nový. Proti mlžení se bráním hlavně tak, že mám za jízdy trvale puštěný ventilátor na přední sklo a hlavně ho nikdy nevypínám, jinak bych tam měl zachvíli mlhu, pouštím ho na 2 z 8 dílků, aby nebyl slyšet. Zadní část auta zpravidla zůstane zamlžená, ale to už ani nevadí.
Hudzi
Odeslal: Thursday 08 January 2009 - 20:48:38

Zdarec pánové. Mám omegu kombíka z 94' a tak řeším stejný problém jako vy a asi všichni lidi co kdy přišli s omáčkama do styku a to jest to zatracený mlžení oken. Zatím jsem objednal novej kabinovej (pylovej) filtr, tak uvidím co to udělá potom, ale mám ještě pár dotazů, který s tím tak trochu souvisí. Jde mi o ventilaci, když to dám naplno (tzn. na 4ku) na sklo, tak když si tam dám ruku nad ty výdechy, tak mi nepřipadá že by to nějak extra foukalo, vzhledem k tomu jakej to dělá rámus, to je první problém a druhej hned navazuje na ten první a to ten rámus, vychází především někde zpod palubovky u spolujezdce, ale nevím přesně kde, neb tam nic nefouká ani netáhne, nebo jsem to aspoň necítil. Je to normální? Díky.

PS:
Jinak mám manuál klimu.
Csala
Odeslal: Tuesday 18 November 2008 - 14:05:25

Marek napsal ...

Ještě se vrátím k tomu tlačítku ECO-je kolem nuly, čili kompresor nejede ať už je ECO zapnutý, nebo ne (je to zřejmý i podle spotřeby na volnoběh-v létě s klimou 0,7l/h bez 0,4l/h, teď v zimě, ať zapnu, nebo vypnu ECO spotřeba pořád 0,4l/h a není ani slyšet, že by kompresor sepnul, takže určitě nejede) Ale je zajímavý, že když mám ECO zapnutý, tak se mi okna mlží a sotva ho vypnu (aniž by se zapnul kompresor), tak se okna krásně odmlží. Mám teda OC (dvouzónová autoklima), ale funkce ECO bude asi stejná u všech O, ne? Že by to dělalo ještě něco jinýho, než jen zapínalo a vypínalo kompresor? Jo a nejlíp se mi odmlží okna když dvakrát rychle zmáčknu vnitřní cirkulaci (objeví se v tom kolečku A)-je to automatická vnitřní cirkulace-prý to reaguje na smrad aut co jedou předemnou (myslím, že to i dost dobře funguje). Ale při tomhle módu se mi okna vždycky odmlží nejrychleji a už se ani nezamlží (což se mi jen při zaplé klimatizaci občas stane-když je zima, vlhko a jedu ve čtyřech funících lidech).

Mam podobnu skusenost, z ktorej mi vychadza, ze vypnutie ECO (cize zapnuty rezim AUTO) sposobi vysusenie skla aj pri vonkajsej teplote -4°C. Z toho predpokladam, ze riadiaca jednotka klimatizacie si nesleduje iba vonkajsiu teplotu pre zapnutie - nezapnutie kompresora, ale aj nejake dalsie parametre - mozno vlhkost vzduchu v interieri.
fox
Odeslal: Monday 26 November 2007 - 11:23:16

Dám naspäť ku klapke, cez víkend som to rozobral, pretože sa mi stále klapka vnútorného obehu zatvárala. Závada bola jasná, na ramienku klapky bol ulomený kolíèek, ktorým je spojené s tiahlom pneu ovládania. Vypáèiť ho nebol problém, dal som tam samorezku, závit som obalil bužírkou, znovu nasadil, pripojil tiahlo od podtlaku a poistil kúskom tenkej hadièky proti vypadnutiu. FUNGUJE!
A potom som ešte pred poskladaním kastlíka vymenil nefunkèný zámok (1200,- u opla).
Kde jenom ti inženýøi z NDR (pardon D) udelali chybu?! Rozum mi zastal keï som videl ten starý - ulomený - nechápem ako to mohli takto poddimenzovať. Tajk èi tak - už nemlží...
Marek
Odeslal: Tuesday 12 December 2006 - 23:39:52

Ještě se vrátím k tomu tlačítku ECO-je kolem nuly, čili kompresor nejede ať už je ECO zapnutý, nebo ne (je to zřejmý i podle spotřeby na volnoběh-v létě s klimou 0,7l/h bez 0,4l/h, teď v zimě, ať zapnu, nebo vypnu ECO spotřeba pořád 0,4l/h a není ani slyšet, že by kompresor sepnul, takže určitě nejede) Ale je zajímavý, že když mám ECO zapnutý, tak se mi okna mlží a sotva ho vypnu (aniž by se zapnul kompresor), tak se okna krásně odmlží. Mám teda OC (dvouzónová autoklima), ale funkce ECO bude asi stejná u všech O, ne? Že by to dělalo ještě něco jinýho, než jen zapínalo a vypínalo kompresor? Jo a nejlíp se mi odmlží okna když dvakrát rychle zmáčknu vnitřní cirkulaci (objeví se v tom kolečku A)-je to automatická vnitřní cirkulace-prý to reaguje na smrad aut co jedou předemnou (myslím, že to i dost dobře funguje). Ale při tomhle módu se mi okna vždycky odmlží nejrychleji a už se ani nezamlží (což se mi jen při zaplé klimatizaci občas stane-když je zima, vlhko a jedu ve čtyřech funících lidech).
Xcelsion
Odeslal: Thursday 07 December 2006 - 08:47:23

Zase jsem se zapomel podepsat. Xcelsion
Anonymní
Odeslal: Thursday 07 December 2006 - 08:46:02

Trosku jste odbocili od tematu mlzeni oken. Mel jsem v aute parni lazen. Vcera jsem se s tim konecne popral, tak se podelim
Mrizka v motoru ven, pylovy filtr ven, vycistit filtr a cely prostor kolem. Pod nim je videt klapku vnitrni cirkulace, vyzkouset funkci. [Pri nastaveni ofuku oken asi nema reagovat]
Pokud se neotvira je prilepena k tomu britovemu tesneni jak jsem to mel ja. Opatrne oddelit a vyzkouset. Pokud nereaguje nebo reaguje nejak divne, napr. se sama obcas zavre:
Je pravdepodobne, ze se kvuli prilepeni vytrhla paka ovladani pneu ventilu.
Demontovat kastlik spolujezdce, jak nedavno popsal Nomike.
Otevrit dvirka, nahore 3 srouby Torx ven, utazeny jako krava.
Opatrne nadzvednout kryt airbagu spolujezdce a po stranach2 krizove srouby, kousek pod nimi dalsi 2, oddelat papundeklovy kryt, hadicku od klimy a konektor od svetylka a vypinace. Ven s tim.
Dole vedle ventilatoru je pneu valec k nemu vede modra hadicka. Jeho tahlo jsem mel vyskocene z pakoveho pohonu klapky. Nasadit, Jsou tam zpetne hacky, unavene, chtelo by to nejak zajistit.
Pravdepodobna dalsi zavada:
muze to nekomu take strejchat o gumu, ktera je tam pokroucena kolem a muze tomu mechanismu uspesne branit v pohybu, takze treba nedovira.
To Nomike, mam na skrince kolinko, ale ta hadicke do klimy schazi. Nevis prosim, kam presne ji zapojit? Mam mechanickou klimu. Dik

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0443 sec,0.0180 z toho dotazů.