• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér :: Re: Ukazatel teploty-Omega B
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Kertag
Odeslal: Sunday 18 December 2005 - 22:55:09
Právě mi přestal ukazovat teploměr na palubce,nevím,jestli se jenom kousla ručička nebo jestli je to něco vážnějšího.Hledal jsem v předchozích vláknech,ale nenašel.Jde mi o to,že na svátky odjíždím na hory a nerad bych,aby mě to tam vyšplouchlo a do servisu už to těžko stihnu.Doteď všechno fungovalo normálně,teplota 90-95°C podle jízdy,teď leží na nule a já nevím,jestli to je prkotina nebo jestli je tam nějaká vazba na termostat ?
Poslední odpovědi
pepex 2.5td
Odeslal: Thursday 27 November 2008 - 16:49:11

tak zatím zase funkční..

opojil jsem ten velkej kulatej konektor u baterie a po připojení teploměr dostal rozum..
pepex 2.5td
Odeslal: Wednesday 26 November 2008 - 16:26:36

Zeptám se ještě nemá někdo el schéma na U25DT?? v chytrý knize od Etzolda to nejni..
Potřeboval bych zjistit před demontáží sání který čidlo kam je zapojený..mám jen takovej pocit , že 1 pin jde do ECU kvůli dávce a žhavení a 2 pin by mohl jít do budíku..

Díky
pepex 2.5td
Odeslal: Wednesday 26 November 2008 - 15:19:32

asi budu muset zkusit vyměnit palubku, ale zatím je náhradní v nedohlednu..kdyby někdo věděl okolo Teplic..??

Dnes už ručička reaguje i na otočení volantem doleva..doprava je nadoraz ale doleva jde stáhnout volantem..Podotýkám na stojícím vozidle, takže odstředivá síla nepřipadá v úvahu..navíc přestal spínat tempomat, takže koukám celá elektrika jde asi do pryč..Bezva koupě.. ?:!:
freez
Odeslal: Saturday 22 November 2008 - 18:23:59

pepex 2.5td napsal ...

...po koupi Omegy porád něco laboruju..Vybral jsem si asi holt blbej kus..Ale pořád jsem za ní rád..


To přejde !!(a)

Ale teď vážně, nemáš možnost někde poblíž tvého okolí zajet na vrakáč a nebo někoho kdo by byl ochoten půjčit, palubku ? Stejně ji budeš muset vyndat a pokud je v pořádku kabelové vedení, musí být chyba v přistrojovce.
pepex 2.5td
Odeslal: Saturday 22 November 2008 - 17:15:05

mno když jsem měnil obě ty čidla tak jsem zřejmě musel vidět,jestli je konektor v pořádku nebo ne..Opticky vše v pořádku, asi bude problém vevnitř v kabelu..Nikde se žádnej kabel nehoupe,jak jsem psal měl jsem celý sání dole,tak jsem mě čas koukat..neměl jsem chuť pátrat ve svazkách páč elektrika neni kámoš a věřil jsem výměně obou čidel..jaksi se to nepovedlo a budu muset kuchnout ten svazek..Mno jak tohle dopadne nevim..

měl jsem do teď 3 roky CorsuB 12V a no problém celý 3 roky..po koupi Omegy porád něco laboruju..Vybral jsem si asi holt blbej kus..Ale pořád jsem za ní rád..
KopA
Odeslal: Saturday 22 November 2008 - 13:04:10

pepex 2.5td napsal ...

...kde je kastle motor....samože hnědá ale kde je kostra kastle.


Když půješ po mínusovým kabelu od baterie tak to místo najdeš.

pepex 2.5td napsal ...

Dnes jsem vypozoroval že při průjezdu zatáčkou do prava ručička spadne a když jedu rovně po vteřině vyletí nahoru.. __; co to je to nevim..dneska rozhodim přístrojovku..a nandám jí kladivem asi.


Tohle mě teda pobavilo. Podle všech tvých poznatků to vypadá, že máš přetržený drátek od toho čidla k budíku. Mohl ti ho taky nějaký hlodavec v motorovém prostoru překousnout. No a jak se tam ten volný konec houpe tak se občas dotkne motoru (nebo jiné kostry) a tím ti vyletí budík na max.

Zaměř se na kontrolu toho drátku co vede od čidla. Jdi po něm a uvidíš, že někde bude přerušený.

P.S. taky ho mohl někdo prostě urvat. Já mám takhle přetržené vedení (2 dráty) od kompresoru klimy na Cali. Nechápu kdo s tím mohl co dělat.
pepex 2.5td
Odeslal: Friday 21 November 2008 - 17:15:53

tak po demontáži a montáži přístrojovky jsem na nic nepřišel..Akorát se rozsvítila část tachometru cca od 0-80 co nesvítila a přestala pro změnu svítit část od teploměru a půlka otáčkoměru..ta elektrika mě jednou oddělá..

Po odpojení konektrou na čidle co je blíže ke chladiči se na budíku nic nedělo,akorát po zvýšení otáček sebou ručička klepla dolu 110-100..na co je druhý čidlo s jedním pinem??nemá někdo schéma el. instalace??

vyřešil jsem už lecos ale na tohle nemám..
pepex 2.5td
Odeslal: Friday 21 November 2008 - 14:27:48

Legend:
právě že jsem u baterie našel kostru na motor ale kde je kastle motor....samože hnědá ale kde je kostra kastle ..

Dnes jsem vypozoroval že při průjezdu zatáčkou do prava ručička spadne a když jedu rovně po vteřině vyletí nahoru.. __; co to je to nevim..dneska rozhodim přístrojovku..a nandám jí kladivem asi.
Legend
Odeslal: Thursday 20 November 2008 - 19:39:52

Hlavní kostřící bod je pod akumulátorem na nosníku karoserie, najdeš ho tak že všechny kostřící kabely jsou hnedé.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0547 sec,0.0156 z toho dotazů.