• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra eletrika :: Re: porucha elektroniky motoru (Astra G 1.6 16v)?
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Ivan
Odeslal: Saturday 26 November 2005 - 19:16:29
Před asi týdnem žena nemohla nastartovat naše auto (Astra G 1.6 16V r.v.2000), že prý svítí nějaká kontrolka auta s klíčem, byl jsem na služební cestě, takže jsem se na to podíval až teď. Auto jsem nastartoval bez problému, ale po otočení klíčku před nastartováním se rozsvítila kontrolka "Elektronika motoru" (nevím jestli to tak má být), ta po nastartování zhasla, pak jsem jel asi 3km bez problému, ale zdálo se mi, že na volnoběh jsou otáčky trochu nestabilní. Pak jsem asi po 1/2 hodině jel zpět. Nemohl jsem nastartovat - svítila kontrolka "Elektronika motoru" a taky kontrolka ve které je symbol auta a vertikálně umístěněho montážního klíče, nakonec se mi (asi na 5. pokus) podařilo nastartovat, jenže opět byly volnoběžné otáčky poněkud nestabilní a hlavně během celé jízdy blikala kontrolka "auto s klíčem" (nevím jak ji popsat v mém oficiálním manuálu k autu není popsána) a taky blikala kontrolka stavu nádrže, přestože, když jsem přijel tak benzínu bylo celkem dost a ani nesvítil. Zpáteční cesta však jinak proběhla bez problému a dojetí a vypnutí motoru jsem bez problému nastartoval. Kde může být problém?
Poslední odpovědi
Anonymní
Odeslal: Thursday 23 May 2019 - 17:15:00

to sú špine
prtka
Odeslal: Sunday 18 December 2005 - 14:32:00

Kopel...řemen by se měl měnit při 60-75 tis. km,ale to píšeš ,že chceš měnit a kladky by se měly měnit do 120 000km.Ale záleží na posouzení toho kdo to dělá, aby je odhadl jak vypadají.Už jsem zažil případ ,kdy vyměnili řemen,nezkontrolovali kladky,ta se jim po týdnu zadřela a díky tomu přepálila řemen a bác...
2 Neznámý málem jsem se rozplakal asi tak neznámý nejsi ,když víš,že jsem Prťka a ne Prtka...akorát tady na webu to ť nějak nefunguje...že jsem blbec na druhou to jsi mi neřekl nic nového ,to já vím...ale ,že jsi mi to neřekl pod nějakýn nickem,který používáš a budeš používat,ale pod nějakým neznámým,tak to jsi teda kádr,to tě hodnotím jako osobnost a měl by si být na sebe pýšný chudinko škoda,že tam není smajlík se slzičkama
kOPEL
Odeslal: Thursday 15 December 2005 - 10:43:17

Opel Astra G 1,6 16V, nemá ke svíčkám kabely, ale je tam zapalovací lišta.
Ještě nám to dělá to, že i když se pustí plyn, ukazatel okamžité spotřeby neklesne na nulu a stále ukazuje docela vysoké cifry. Na nulu spadne až se zmáčkne brzdový pedál.
Ještě bych se chtěl zeptat jak je to s výměnou rozvodového řemene. Od novoty budeme měnit řemen poprvé. Je třeba vyměnit kladky i vodní pumpu. Dík
JOB
Odeslal: Wednesday 14 December 2005 - 20:17:38

Neznámý napsal ...
Prťka, někdo má problém a nevi si rady, ale jak to tady pročítám a čtu tvoje komentáře, nedá mi to ti napsat, že jsi blbec na druhou !!!!!!!!!

Hmm,další anonymus
Podle sebe soudím tebe.
<span class='smallblacktext'>[ Upraveno St pro 14 2005, 08:27 ]</span>
TH
Odeslal: Wednesday 14 December 2005 - 20:08:26

Nedávno měla manželka podobný problém u VW Polo - svítila diagnostika motoru, motor chvíli běžel normálně, chvíli vůbec netáhl a měl nepravidelný chod. Nakonec příčinou byl poškozený kabel ke svíčce. Po výměně vše OK. Zkus na to mrknout
K_P
Odeslal: Wednesday 14 December 2005 - 19:35:33

Neznámý:
Neznámý
Odeslal: Wednesday 14 December 2005 - 19:08:14

Prťka, někdo má problém a nevi si rady, ale jak to tady pročítám a čtu tvoje komentáře, nedá mi to ti napsat, že jsi blbec na druhou !!!!!!!!!
Ivan
Odeslal: Tuesday 13 December 2005 - 22:28:33

to Stefan: jde o dvě různé kontrolky, kontrolka která mi od vzniku problému před několika měsíci celkem asi 4x rozsvítila (vždy tak na 1-2s) v manuálu "Opel Astra: Obsluha, bezpečnost provozu, údržba - Stav: leden 1998" popsána není. Tato kontrolka má podobu auta s vertikálně umístěným montážním klíčem a je umístěna nad kontrolkou "Tlak oleje". Druhá kontrolka, o které se tu bavíme mi myslím nikdy nesvítila, opravdu jen před startem - což je v pořádku, tato druhá kontrolka má jakýsi oválný tvar s bleskem uvnitř¨, je umístěna mezi kontrolku "Dobíjení" a "Tlak oleje" a ve výše uvedeném manuálu má název "elektronika motoru, elektronický imobilizér".
kOPEL: u mě se to už objevuje už systematicky, motor škube při nízkých otáčkách, nejvíce při volnoběhu-kdy dost klesají otáčky (až k 500ot/min), pokud přidávám plyn, nebo jedu do kopce (s plynem) tak problém nepociťuji. Žádná kontrolka nesvítí (krom asi 4 případů té kontrolky auta s klíčem).
kOPEL
Odeslal: Tuesday 13 December 2005 - 10:49:54

Myslím, že tenhle problém, diagnostika nevyřeší. Máme totiž ten samý problém(Opel Astra G 1,6 16V). Diagnostika ohlásila: chyba spalování ve válci (číslo válce si nepamatuji). Chyba se vyskytuje jen sem tam. Naprosto ty samé příznaky, jak psal zakladatel této nitě. Auto však šlo vždy nastartovat. Proběhla i dočasná výměna zapalovací lišty. Chyba se objevila i při výměně. Nejhorší je, že se chyba objevuje náhodně. Automechanici nad tím strávili den, ale nic nezjistili, protože vzhledem k tomu, že se chyba objevuje náhodně nemohli si ověřit, jestli vůz opravili, ani žádnou zjevnou závadu nenašli. Diagnostika nepomohla, stále píše to samé, když se chyba vyskytne. Dostali jsme radu, že to zkrátka nemá smysl řešit dokud auto jede. Téměř to samé poradil i autorizovaný servis, který si náš vůz připojil na jeho autorizovanou diagnostiku a vzal si za to něco přes 400 Kč. _s103

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0477 sec,0.0226 z toho dotazů.