• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v :: Re: životnost motoru
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
standa
Odeslal: Wednesday 28 September 2005 - 22:33:19
Jaká je životnost motoru 2.5 td Díky.
Poslední odpovědi
PN
Odeslal: Wednesday 05 October 2005 - 09:56:51

Ja to tady asi utnu - je to trochu od tematu vlakna. Pokecame na nejakem srazu. Bohuzel mi to ted nevychazi. Tak se mej.
Petr
Arnie
Odeslal: Tuesday 04 October 2005 - 22:16:42

Uz si to moc nevybavuju ... 142 sem lital jenom minimalne kvuli cene. DU bych uz nezvlad asi ani na L 13. Je fakt ze kdyz se lita malo, tak je to v krizovy situaci blby... Kazdopadne je to dobra zkusenost a sem rad tomu, ze sem se pri litani naucil venovat pozornost spouste veci najednou a nepanikarit v krizove situaci. Doufam ze se casem zase k litani dostanu, ale nevim ...
PN
Odeslal: Tuesday 04 October 2005 - 21:56:29

Tak ja zacinal na Slovakach v Dubnici, na Orlikovi a Vose mam prolitnuty Slovensko. Tady na Morave uz litam pouze Z142 a obcas dvousedadloveho Groba - Twin Astir - aby neprosli papiry. Ostatni typy si nedelam, protoze i s jednim typem a naletem 10-15hod/rok to neni nic moc. Kdyz sahas misto na rucni pumpu na hasicak, tak je zle (pamatujes jak to je u Z142?) Sice litam hlavne motorarinu, ale plachtarina se mi zamlouva vic.
Petr
Arnie
Odeslal: Tuesday 04 October 2005 - 21:49:32

A co ty? Je videt, ze mame podobnej vkus: 2.2DTI a litani ...
Arnie
Odeslal: Tuesday 04 October 2005 - 21:46:02

Ja uz sem si papiry nechal projit. Silene to podrazilo od ty doby kdy sem se tomu venoval. Vetrone sem prestal litat, jakmile sem cuchnul k motorum ... Lital sem v Benesove, Chrudimi a v Praze na Tocny. V 15-ti L13, pak Orlik, vosa, sohaj, Z-126, Z-226, Z142. Parkrat sem se proletel nakym podomacku vyrobenym ultra-sracem _s103 a nejvetsi kuriozita Brigadyr (bez preskoleni )
PN
Odeslal: Tuesday 04 October 2005 - 21:39:33

To Arnie: Co jsi lital a kde? Taky delam neco do litani - i kdyz v posledni dobe je to spis udrzovani papiru - neni cas. Jo kde jsou ty doby, kdy se litalo 60-80hod/rok.
Petr
Arnie
Odeslal: Tuesday 04 October 2005 - 19:54:33

To je mi jasny, ze v kopcich je to blby. My sme to s tou Tatrovkou delali tak, ze sofer sedel v kabine a drzel otacky motoru trochu vejs nez na volnobeh - nechci ale poucovat - vim o nakladacich hovno. V aeroplanu je to trochu slozitejsi...
Rob 2
Odeslal: Tuesday 04 October 2005 - 19:51:55

Anonymní: Dobré, ale nezapomínat na to, že je hlavně důležité, aby motor netáhnul! Tzn.: nejen nevytáčet, ale i nezatěžovat. Asi se ale k němu chováš slušně, jak jsem to pochopil.
All: Jeden z důvodů: Ztuhlý olej se nestačí stírat a zapéká kroužky na pístu, který se ohřeje velice rychle. Ostatní (pružnost, pevnost, dilatace) je nadlouho.
Rob 2
Odeslal: Tuesday 04 October 2005 - 19:44:07

Arnie: Těžko pojedeš se 40 tun těžkou soupravou do kopce stylem "lehká noha". Tam poznáš i stopání 1%, takže to ohřátí na místě je mnohem menší zlo. Samozřejmě můžeš jezdit kolem kostelní věže na redukovanou jedničku, ale jenom do chvíle, než po tobě někdo vystřelí, nebo přestaněš vidět pro kouř z výfuku _s103

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0564 sec,0.0315 z toho dotazů.