• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor :: Re: Prepadove hadicky
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
henrich
Odeslal: Tuesday 30 August 2005 - 23:41:00
Chlapi chcem si vymenit prepadove hadicky, ale bol som upozorneny ze na naftaku Y20DTH hrozi, ze sa zavzdusni palivova sustava a to je potom odtah na OpelService s.r.o....

Ak mam byt bez obav, ake hadicky kupit ? (priemer)
Poslední odpovědi
Yper
Odeslal: Wednesday 07 September 2005 - 09:39:14

Ta výměna není až takový problém. problém bude tam dát zpátky olej. Na VéBé je v převodovce a diferáku celoživotní náplň, takže je tam pak jen jeden otvor jako kontrolní - z boku. Žádný vypoušťák a ani žádný napouštěcí otvor se šroubem.
Ideální na tohle je se sehnat velkou injekční stříkačku - tu, co se s ní proplachují uši - je plastová a storjí okolo 100 Kč a nebo zubové čerpadlo z ostřikovače a s hadičkou, protože jiný a pohodlnější způsob naplnění kontrolním otvorem mne nanapadá.
Nevím kolik máš na autě najeto, ale dal bych tam rovnou převodový olej pro starší převodovky - je víc lepkavý, takže zaručuje, že kola jsou mastná i po dlouhém stání.
henrich
Odeslal: Wednesday 07 September 2005 - 08:41:25

2 Yper: neva, hlavne ze som nemusel odvzdusnovat
A vdaka za objasnenie principu zavzdusnenia, prakticky som si asi pomohol okamzitym zapchatim prepadu do cerpadla po odpojeni hadicky.

Dnes rano moje kachle nastartovali na brnk, dufam, ze to tak aj zostane.

Dalej ma caka vymena tesnenia na diferaku... zanechavam mlacky po parkovani.
Yper
Odeslal: Wednesday 07 September 2005 - 07:24:40

2 henrich: promiˇm, ale nestihl jsem ti odpovědět včas a ty jsi to už mezitím udělal.
Nafta ze vstřiků se samozřejmě vrací k čerpadlu a když je netěsná hadička, tak se do čerpadla a potažno pak do trysky dostane vzduch. I malá bublinka pak způsobí, že přímo na vstřiku pak nedojde ke vstříknutí paliva do prostoru válců, protože kapalina je nestlačitelná, kdežto plyny stlačitelné jsou, takže tlak od vstřikovacího čerpadla rozplyne v té bublině vzduchu a neotevře se tak samotný vstřik do spalovacího prostoru.
henrich
Odeslal: Tuesday 06 September 2005 - 20:38:57

Tak som dnes konecne prikrocil k tej vymene hadiciek.
Hned po odpojeni hadicky od cerpadla som ho zapchal a po vymene trvajucej pol hodinu mi motor naskocil ihned. Inak sa to da zvladnut aj za 10 minut, ale ma stale vyrusovali od prace

Zajtra rano uvidim, ci ta vymena k niecomi viedla. Hadicky som zohnal velmi podobne originalnym - gumene obalene niecim bielym a hned nad tym ciernou tkaninou. Mal som uz skor kupene cisto gumove, hrubsie a bez vystuze, tie som zavrhol.
henrich
Odeslal: Thursday 01 September 2005 - 09:02:11

2 Yper:
A tie symptomy co som vyssie popisal mozu naozaj sposobovat tie stare hadicky? Naftu si doplnal smerom k cerpadlu?

Vysvetli mi niekto, preco vlastne dochadza k zavzdusneniu a to padanie nafty ide ktory smerom?
Yper
Odeslal: Thursday 01 September 2005 - 08:53:10

1) já je budu také měnit, protože současně s tím budu čistit i sání
2) podívej se na ty hadičky pořádně - měl by být úplet uvnitř gumy - pokud není, tak se možná neděje nic katastrofálního, protože tam není žádný extra tlak
3) pokud dojde k zavzdušnění, tak se nafťák může roztáhnout, protože má na rozvodech řetěz (tohle v nouzi dělá i NIO)
4) Já si na naplnění hadiček připravil injekční stříkačku, takže před nasunutím na trysku ji naplním s pomocí jehly.
5) nebo jak píše Klubo - nahrádní baterii a startovací kabely
6) ta výměna je oproti jiným úkonům velmi jednoduchá
Zorin.
Odeslal: Thursday 01 September 2005 - 01:04:27

No tak bach na ty gumové bez ůpletu moc dlouho nevydržej.
henrich
Odeslal: Wednesday 31 August 2005 - 20:51:19

len pre uistenie, ci sa do toho pustat:

Bol som v Opli na diag. a zmenu jazyka na displeji a popri tom som im povedal, ze mi zrana tazko startuje (s pridanim plynu) a neskor ide na brnk. Takisto mam problem s vyssou spotrebou (7l/100 pri dialke aj v meste, lahka noha). Tak ich napadlo pozriet tie hadicky a vraj to je ono (ako to technik zistil, netusim aj ked som bol pri nom).
Myslite, ze sa nemylia? Ja len, ze ak by boli naprd, hadam by tam pod nimi bola nafta...

Tak som kupil origo prepadove v mototechne 6mm, ale nemaju vnutri uplet, su cisto gumove a idem do toho...
biL
Odeslal: Wednesday 31 August 2005 - 11:12:48

Po výměně se sice trochu škubal, ale chytlo to, neboj se toho.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0420 sec,0.0111 z toho dotazů.