• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor :: Re: Jaky olej do 2.5TD?
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Rado
Odeslal: Thursday 11 August 2005 - 19:07:03
Poradte Ropaci!Chci tam nalit Castrol Magnetec 10W40.Co vy na to???Nebo neco jineho?Vim jen ze tedkom je tam 10w40 ale jaka znacka?tak to nevim.Dik
Poslední odpovědi
Anonymní
Odeslal: Thursday 18 August 2005 - 10:13:34

Vdaka sa tip. Ak su to hydrostely, nemalo sa ten zvuk zlepsit po vymene oleja? Existuje nieco konkretne do paliva, co ked tam nalejem, hned zbadam zmenu, ak aj nie na dlho - pomoze aspon pri identifikacii vady v cerpadle. Existuje aj repasia cerpadla, alebo musi nove? $$ . Tunajsie servisy stoja za prd. Bud to nevedia, alebo su drahe a snazia sa vymenit co najviac a minut na to co najviac hodin - z vlastnej skusenosti.
Yper
Odeslal: Thursday 18 August 2005 - 10:00:36

Pokud je to podobný zvuk, jako když vedle tebe nastartuje starou multikáru - to jsou vstřiky a čerpadlo. Někdy tomu pomůžou čistící přípravky do paliva, ale spíš moc ne, protože jednou načatou součástku takhle neopravíš.
Vadné hydroštely se poznají tak, že v místě ventilů přikládáš na víko vent. hlavy kovovou tyčku a tou, s uchem přilepeným, posloucháš zda kovové klapání je slyšet a současně posouváš nad jednotlivé ventily. Pokud se zvuk mění a zase objevuje, pak to jsou hydroštely - musíš ale umět odfiltrovat (rozeznat) klapání hydroštelu od klapání vstřiku - chce to praxi.
Hluk z čerpadla se pozná stejným způsobem.
Chce to ale kamaráda automechanika, co ti řekne skutečnou příčinu a né že je v háji vše. Čím víc součástek, víc práce a větší vejvar pro něho.
Anonymní
Odeslal: Thursday 18 August 2005 - 09:28:19

Ad to cerpadlo, mam podobny problem (niekedy "vyrazne ostrejsi klapavy" zvuk pri stlaceni plynu) a tiez som povodne myslel na ventily (2.0DTi16V). Ako sa este inak mozem uisitit, ze ten zvuk sposobuje naftove cerpadlo? Motor je po akurat po vymene oleja a ten zvuk sa vobec nezlepsil.
bruno
Odeslal: Wednesday 17 August 2005 - 23:11:18

no mě právě jeden "odborník na diesly " říkal že to budou asi vyjetý hydroštely ale taky si myslím že to bude něco v čerpadle.dělá to od začátku co jsem auto koupil.najel jsem na tom asi 40000km a je to furt stejný.nevíte kolik by mohla stát oprava?
Yper
Odeslal: Wednesday 17 August 2005 - 07:21:31

2 Bruno: tohle není záležitost oleje - resp. už teď to není. Tohle je mechanická záležitost a samo, že to mohou být hydroštely, ale je podivné, že z kopce, bez plynu a se zařazenou rychlostí to nedělá - tohle vypadá na vstřiky a nebo čerpadlo, kteréžto součásti začnou pracovat při sešlápnutí plyn. pedálu.
bruno
Odeslal: Tuesday 16 August 2005 - 20:05:08

Když jste takoví odborníci na motory tak poraďte jak u tohoto motoru odstranit klapání ventilů-nebo hydr.zdvihátek ventilů???při jízdě z kopce s zař.rychlostí to nedělá-stačí se dotknout plynu a slyším cvakání.dělá to i na volnoběh.vždy po výměně oleje je to lepší a pak se to zase zhorší
Rob 2
Odeslal: Tuesday 16 August 2005 - 19:09:04

Omlouvám se za dvakrát týž příspěvek. Nebyl to úmysl.
Rob 2
Odeslal: Tuesday 16 August 2005 - 19:05:28

ttoommaass: Aby nevznikl mylný dojem: Co se týká oleje doporučeného výrobcem motoru, tak jsem samozřejmě neměl na mysli značku oleje, ale jeho požadované vlastnosti!
Yper: Souhlasím s Tebou, že výměna oleje je přínos pro motor, jelikož žádný filtr dokonale neodfiltruje abraziva (a nejen abraziva, ale další produkty hoření) v jetém oleji obsažená. (Ostatně, opak jsem nikdy netvrdil!) Stejně tak souhlasím, že o mazacích vlastnostech nevypovídá viskozita, ale výkonnostní třída. Jenom bych prostě nenalil do Ford Sierra Cosworth, kde výrobce striktně nařizuje použití oleje 5W50 a SH (a pochopitelně lepší, který tehdy ještě asi nebyl ) 15W40 a klasifikace horší, než oněch SH. Stejně tak ovšem bych nenalil 0W30, ať by byl třeba SL. Proč, to oba víme.
All: Nikoho nehodlám ovlivňovat v jeho názorech. Jenom jsem se prostě vyjádřil v diskuzi. Konečně, bez té by tyto stránky asi nefungovaly
Rob 2
Odeslal: Tuesday 16 August 2005 - 18:58:42

ttoommaass: Aby nevznikl mylný dojem: Co se týká oleje doporučeného výrobcem motoru, tak jsem samozřejmě neměl na mysli značku oleje, ale jeho požadované vlastnosti!
Yper: Souhlasím s Tebou, že výměna oleje je přínos pro motor, jelikož žádný filtr dokonale neodfiltruje abraziva (a nejen abraziva, ale další produkty hoření) v jetém oleji obsažená. (Ostatně, opak jsem nikdy netvrdil!) Stejně tak souhlasím, že o mazacích vlastnostech nevypovídá viskozita, ale výkonnostní třída. Jenom bych prostě nenalil do Ford Sierra Cosworth, kde výrobce striktně nařizuje použití oleje 5W50 a SH (a pochopitelně lepší, který tehdy ještě asi nebyl ) 15W40 a klasifikace horší, než oněch SH. Stejně tak ovšem bych nenalil 0W30, ať by byl třeba SL. Proč, to oba víme.
Anonymní: Nezlob se (nebo zlob), ale nejdříve si zjisti a ujasni, co jednotlivá písmena a čísla znamenají, a jak vlastně ten olej vůbec funguje. To, prosím, neber jako útok na Tvoji identitu!
All: Nikoho nehodlám ovlivňovat v jeho názorech. Jenom jsem se prostě vyjádřil v diskuzi. Konečně, bez té by tyto stránky asi nefungovaly

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0527 sec,0.0185 z toho dotazů.