Témata příspěvků | |
Andreyi | Zdravím, jsem si jistý, že už to tady proběhlo, ale stejně se zeptám. Mám pár dnů Opel Omega 3.0 rv. 99 do provozu 2000 najeto 134 tisíc. Výbava je v podstatě maximální snad jen že je bez satelitní navigace... Je ve velmi dobrém a hezkém stavu. To auto je moc fajn, ale trápí mě spotřeba. Zaslechl jsem, že na tento vůz není moc doporučováno LPG. Prý se motor pak nedožívá vysokého "věku". Co je na tom pravdy? Moc děkuju za odpovědi a případné tipy k tomuto pohonu. Děkuju. Ondra |
Poslední odpovědi | |
Tlumex | nevim jak ty romane ale ja tam nemam zadno LPG hifarnu ale mam ten polsky super model! |
Roman | Já mám od montáže LPG na Astře F Car., 1.6 16V, najeto na svíčky DENSO cca 17.000 km. A nepozoruju žádné změny |
Tlumex | no ja mam ted na NGK najeto 10 tisic a podle toho jak se chovaji tak sou uz zraly na vymenu! Ale pac uz mam usetreny na beneli 11 tisic tak mi investice do svicek a oleje nedela problemy |
Andreyi | Svíčky- kolik toho při používání LPG vydrží? Cca v kilometrech... |
Anonymní | JardaB napsal ... No jestli dobre pocitam. tak asi 22Wh na V Pokud nejsou aspon na 50kV tak bych rekl ze tudy cesta nevede Myslim ale, ze idealni by byly Li-On aku,dela se to nebo se pouzivaji jine? 22wh? To je jako co za jednotku? Těch 50kv je doufám míněno Kw-kilowaty- měrný výkon motoru... |
Anonymní | Je zatim brzo: 300MJ kondik si firma spocitala na tri a pul miliony euro, cca 170km jizdy:-). Ale casem to pujde-vevnitr je jen zazivaci uhli vyrabene neajkou nanotechnologii a hlinikovy obal s nejakym organickym elektrolytem. Zatim je nejrozumnejsi variantou plyn |
JardaB | No jestli dobre pocitam. tak asi 22Wh na V Pokud nejsou aspon na 50kV tak bych rekl ze tudy cesta nevede Myslim ale, ze idealni by byly Li-On aku,dela se to nebo se pouzivaji jine? |
Anonymní | No dobrý, ale jaksi se neorientuju v převodech... Na Kw by to bylo přibližně kolik? Tzn. vyrábí to už někdo sériově? |
Anonymní | nejde, je to uplne jiny, jediny rozumny reseni je koupit CNG astru nebo zafiru primo od OPLA (ma jednak vyreseny nadrze, aby nezavazely a benzinoovou jen 14l na dojezd a upraveny dukladne motor vcedtne jinych pistu s vybranim. K tomu je vhodne dokoupit domaci kompresor zemniho plynu (bohuzel 240 000 bez dane) a da se jezdit prakticky zadarmo. Ja bych ale uvital na dojizdeni do prace spise elektromobil napajeny nikoliv akumulatory, ale kondenzatory. Uz existuji 80 000faradu!!!, no a az to zvednou na megafarady, neni co resit:-) |