Témata příspěvků | |
undy | Prosím Vás µudia,napíąte mi návod pre debila,ako odpoji»/zaslepi»/EGR na MV 6 1995.Prvý krát som o tom počul od Vás,u nás na slovensku je to asi nejaké zabrzdené,nikto nič nevie,len vymeni» olej za 880 sk/hod.Pozdravujem Zdeňka z ČB. |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | Má ten EGR i motor 2.5TD?má to u něj smysl zaslepit? |
undy | Teraz som si všimol že to dusenie motora je VÝRAZNE horšie pri zapnutej klimatizácií/manuálna/.Normálne pridám plyn a auto nejde,dusí sa a len pomaly sa rozbieha akoby som druhou nohou pribrzďoval.Po prekonaní 2-2500 ot akoby som tú brzdu pustil a auto úplne ožije a ide ako omega./MV 6/.Toto sa deje až pri teplom motore,studený ide úplne bez problémov.Môže toto robiť EGR?Je zatiaľ len odpojený ale nie zaslepený.Keď som ho odpojil zlepšilo sa to ale postupne to začalo robiť aj tak.Dík za odpoveď. |
undy | No neviem,tá bohatos» zmesi by asi dusila stále.Normálne pridám plyn a drľím pedál v tej istej polohe.Akonáhle prekročím tých 2000 otáčok,auto vystrelí ako náboj bez toho aby som pohol plynom. |
JardaB | Spis si myslim, ze to souvisi s bohatosti smesi, podle PP se mi zda ze to zastudena docela prikrmuje, hlavne dokud fouka sek*undarni vzduch ale i potom. Me to chodi hezky tak od 1000 ot, pod tim uz je to takove trapeni. Neprijde mi rozdil mezi teplym a studenym. Neprisava to nekde vzduch? Mozna i ten EGR, tezko radit. |
undy | EGR pracuje len po zahriatí motora?Totiľ pri studenom motore mi auto krásne a pravidelne ide/MV 6/akonáhle sa motor ohreje do takých 2000 ot sa trápi a dusí,po prekonaní hranice 2000-2500 ot obrovská zmena,ide ako ľihadlo.To vąetko len pri teplom motore,studený ide krásne hneď odspodu.Môľe to ma» niečo s tým EGR-eąte ho nemám zaslepený.Dík |
Anonymní | Nekde pisi i vrazit kovovou kulicku do trubicky a tim ji ucpat. Premyslim, zda mam EGR taky vyradit. Ale mam tam LPG, tj. mene karbonove spaliny, takze snad cistejsi sani a EGR ventil snizuje teplotu horeni, aby se netvorily oxidy dusiku a plyn hori pri vyssi teplote nz benzin a pri chudsi smesi pry hrozi poskozeni katalyzatoru vyssi teplotou, tak nevim, z pohledu plynare bude asi EGR pozitivni vec? Vykon neresim (SEQUENT a 2,5i motor) a usporu taky ne LPG ma primerene naklady i tak. Ma nekdo zkusenosti? |
bos | zkus od plynanařů . jedná se o manometry , které se pouľívají na vyhrazených tlakových a plynových zařízeních , ale jak jsem jiľ psal , nejjednoduąąí je třeba koupit tu trubku na vrakáči(u nás cca 50kč), rozříznout , sklepat a zavařit nebo vsadit zátku a ovařit a máą to s origo závitem i těsnícím kónusem nebo udělat slepou podloľku pod samotnej EGR , no prostě moľností vyřazení EGRu z provozu je mnoho , jen můsí samotný EGR zůstat funční , aby předával signál řídící jednotce , to ľe nic nepřepouątí naątěstí nepozná |
UNDY | 2 Bos:prosím »a napíą mi presne o aký trojcestný ventil sa jedná,je to z autogénu,alebo to mám zhána» od plynárov?Píąem o tej zaslepovacej matici na EGR na MV6.Dík. |
undy | Moľno v ČR a u nás.Toto bolo v Nemecku.A čumák mám celý.Zatiaµ. |