• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor :: Re: Kouř po nastartování nebo delším staní na volnoběhu
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
"N"
Odeslal: Tuesday 21 July 2015 - 17:28:06
Prosím o radu, když někdy nastartuji nebo stojím nějakou dobu na volnoběhu stane se že po rozjetí jde s výfuku modrý kouř, nic hustého ale je namodralý jak pálí olej, když zkoušel jet za mnou kolega tak během jízdy nic. A mám problém i s tím že po nastartování to zní jak bych měl děravý výfuk ale po zahřátí je pryč. Servis tvrdí že ve výfuku díra není???? Auto je omega r.v.1998 s motorem 2.0 16v. Předem děkuji za vaše rady a podměty.
Poslední odpovědi
Colommbo
Odeslal: Wednesday 22 July 2015 - 21:02:17

Že olejové páry z odvětrání klikové skříně zasírají škrtící klapku, je pravda. A možná, je-li toho oleje trochu víc a nasaje se do motoru, to může být příčinou zadýmení...
"N"
Odeslal: Wednesday 22 July 2015 - 19:24:39

Zajedu pro jistotu do servisu a dám vědět. Koukal jsem na video jak měl zřejmě ruplé svody ale příjde mi to trochu jinej zvuk. Tak uvidím. Dneska jsem ještě zkusil vyčistit hadice od odsavače olej. par plus klapku a nezakouřila si tak uvidím.
Colommbo
Odeslal: Wednesday 22 July 2015 - 18:55:13

Myslíš ten zvuk po nastartování, který po zahřátí motoru zmizí? Hydroštely to s velmi vysokou pravděpodobností nebudou - vadné se projevují spíš jakýmsi zvláštním tikotem, který je sice jemný, ale je slyšet a je celkem dobře rozeznatelný (vadný hydroštel či hydroštely přestane či přestanou vymezovat ventilovou vůli a cvaká vlastně příslušný ventil, ventily.) S kouřením motoru nemají nic společného.
"N"
Odeslal: Wednesday 22 July 2015 - 18:12:39

Mohou to být hydroštely ???
"N"
Odeslal: Tuesday 21 July 2015 - 20:09:00

Spotřeba oleje je nepatrně vyšší ale nic závratného a neustale pod povolenou hranicí podle servisu ale koukal jsem na hadici odlučovače par oleje a je zaolejovaná.
Colommbo
Odeslal: Tuesday 21 July 2015 - 18:02:03

Viděl bych to na gufera ventilů (vlastní zkušenost - při studeném startu po delším stání si trochu zahulí a při delším stání na studený volnoběh občas čmoudne taky, při jízdě pak už nic.) Jak jsi na tom se spotřebou oleje...?
Příčina divného zvuku po nastartování mě zrovna nenapadá - katalyzátor...?

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0418 sec,0.0158 z toho dotazů.