Témata příspěvků | |
V6 | Po udělání rozvodů mi přijde že má Omča ztratila na výkonu cca o 20% Přišlápnu ji a jde za plynem strašně neochotně, nemluvim o táhlém kopci dřív bezproblému šlapala teď musim hodně přemáhat. Je to 2,5 i automat. |
Poslední odpovědi | |
Colommbo | "Diagnostika hodila čerpadlo" - tedy vyčetla se akorát tak paměť závad řídící jednotky a to není diagnostika, brachu... Nech udělat opravdu diagnostiku motoru (sledování a porovnávání hodnot) někým, kdo tomu hoví... |
Anonymní | nejaka rada |
Anonymní | ahoj mam takovy problem auto stratilo tah diagnostika hodila cerpadlo ale auto dal jezdi ale jak bez turba jedna jse o 2.2 dti 2001 |
Host | ještě zkontroluj jestli se ti při plném plynu otevřou klapky na max |
Colommbo | Je to tak, jak píšeš, Václave, a správně by se na zajištění měly používat aretační přípravky. Legend to dělá bez nich, ale má s tím hafo zkušeností, byla radost se na něj koukat, jak dotahuje jednotlivé kladky a furt kontroluje značky, aby se mu to neposunulo a řemen byl pěkně rovnoměrně napnutý - lehnout, vstát, dotáhnout, zase lehnout, vstát... |
lesak | Jestli nic neukazuje diagnostika tak bych to viděl na ty rozvody,stačí je nastavit a pak utáhnou napínací kladku a rozvody se klidánko pošoupnou o zub,nebo nejsou vačky přesně proti sobě.Oni jsou tam totiž tři kladky které mají vliv na posunutí rozvodů a je to drobátko laborace je vištelovat mezi sebou. |
JardaB | A podtlakove hadicky na ovladani klapek sani jsou pripojene dobre? Jinak bych hledal chybu v nejake netesnosti dilu kolem sani, co se demontovaly. Na rozvodech snad neni co zkazit. |
V6 | Tak rozvody klasika... Přišel čas. Víka " tekla" - proto se přetěsňovala ( tečou sice méně ale pořád). No svíčky se samozřejmě měnily všechny a třikrát proto že jsem hledal příčinu škubání motoru - začal jsem kabelama a svíčkama dále zap. modul a čidla. Vložka se dala pro alespoň trošku lepší dejchání mám tam prasklý spoj na vejfuku což určitě ubírá výkon ale ten byl i předtím takže můžeme toto vyškrtnout. |
Colommbo | V6 napsal ... Co se vše dělalo: rozvody (komplet samozřejmě), přetěsňovaly víka, svíčky (3x), kabely, zap. cívka, čidlo kliky, čidlo vačky, olej + filtr a vložka sport. filtru (do orig. boxu)... Předpokládejmež: 1. že rozvody jsou nastavené správně 2. že víka vliv nemají 3. svíčky (co to je 3x - to jako že se měnily tři kusy nebo 3x výměna...?) 4. že kabely i zapalovací modul fungují správně (proč se dávaly nové...?) 5. totéž platí pro čidla kliky i vačky... 6. olej + filtr vliv nemají 7. sportovní vložka filtru - proč...? Aby to líp jelo...? Prostě něco, co se udělalo a dřív to fungovalo, už teď nefunguje. Řešit postupně od jednoduššího ke složitějšímu krok po kroku a ne jen furt špekulovat, takový už tu taky byli... __; A však píšu, že náhoda je blbec... |